
Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
otseselt nii suur ei olegi, kui leian ten easy steps siis teeks küll
jalgratast väga ei taha leiutada, sest see kujuneks mõtetult kalliks. exploreri enda mootor on mõtetu ju, tal pole üldse jõudu ju

Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
Palju häid mõtteid, loodame siis varsti Sierra big blocki näha 

Väike OT aga õnnestub kellelgi sinna regamine üldse? Mul absull ei toimi see krdi koodi jama seal. Ainult viskab, et proovi uuesti jne..sõdurpoiss kirjutas:Soovitan teha kasutaja foorumisse http://www.fordpower.org.uk/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
mul sama teema
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
ma sain foorumisse sisse, kuid kasutajat polnud, seal mootori ja autopildi all on kiri lo-fi version sinna peale klõpsates saab foorumisse sisse.kuid teemasid lugeda ei sa
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
Tee see 2,9 korda normaalselt. See 3,7 ei anna küll midagi ulmelist juurde selle raha eest mis sisse läheb. Meibi saad 30-40k eest sama võimsuse mis stock cossu 2,9 ja siis laguneb peale paari nädalat laiali ja saad otsast peale alustada. Kui sa tahad raha hirmsasti tuulde loopida siis tee vähemalt lootust andvad kulutused ja pane olemasolev kone algatuseks korralikult tööle. Jörmimad nukad, teed kaaned korda, paned progeaju ja saadki oma 25-30hp-d juurde ning on veel sõidetav ka. Ma arvan, et see kuulujuttude järgi 3,7. ehitamine läheb absurdselt kulukaks ja on valus pain in the ass.
Sierra Is
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
siis juba areta midagi näiteks mustangi asiade vahelt stockis ja jebaist tollele mingi tuuning kit teele 

kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
Ei tea kas buumwee 2.5 141kw vahelearetus poleks lihtsam? Mitte et ma nüüd mingi buumerigei oleks aga kuradi lahe oleks r6 ja vb ka väikse fööniga sirje aiste vahel..
Ehk on see siis minu kunagine plaan ,mulle lihtsalt räigelt r6 sound meeldib ja powwa on ka norm..
Ehk on see siis minu kunagine plaan ,mulle lihtsalt räigelt r6 sound meeldib ja powwa on ka norm..
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6324" onclick="window.open(this.href);return false;bisneks kirjutas:Ei tea kas buumwee 2.5 141kw vahelearetus poleks lihtsam? Mitte et ma nüüd mingi buumerigei oleks aga kuradi lahe oleks r6 ja vb ka väikse fööniga sirje aiste vahel..
Ehk on see siis minu kunagine plaan ,mulle lihtsalt räigelt r6 sound meeldib ja powwa on ka norm..
Old scool, tahtsin Tarmolegi seda pakkuda, talle meeldivad vanemad võimsad sedaanid. Hind on üliodav, moto kõik asjad tehtud, tuttava oma. Suvel dragil lammutas ka ja rahvas imestas silmad ruutus.
Sierra Is
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
Krt ,natuke kirves. Mõtlen rohkem ikka iseehituse peale. Mingi laksus/kookis 525'e saab kätte vast mingi paari kiloga + engine rebuild ,mis noh alla 10k vast ikka ei saa ja siis väike föön ,et vast mõni 30-40kw lisada. Odavam lõpuks ikkagi kui cossu ja üliülbe kui mingi vana sirje ilma mingi välise tjuuniguta r6 podisedes ja föön föönitades riisikaid ja suuri mehhiko naisi lutib.Bomsch kirjutas: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6324" onclick="window.open(this.href);return false;
Old scool, tahtsin Tarmolegi seda pakkuda, talle meeldivad vanemad võimsad sedaanid. Hind on üliodav, moto kõik asjad tehtud, tuttava oma. Suvel dragil lammutas ka ja rahvas imestas silmad ruutus.
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
A ma arvasin, et sa tahad sõita, mitte näppu hoida, et peale paarikümne kilo raiskamist saad koduväravast 30-40 heppa võimsama bmw-rondiga omal jalal otse emexisse sõita
See on ülisoodus hind, arvestades lisajuppe ning bemmi mootorijuppide ja Windorfis lastud kaanetöid ja vihmavarju üldist korrasolekut. Ma olen oma Sierrasse koos ostuga üle 10k juba pannud ja sellega saan ehk enam-vähem stock võimsuse tagasi. Seal on sul 300+ heppa kohe saada ja suht korralikult tehtuna. Ise saab alati projektikal küll ja veel teha, sellepärast küll pole mõtet 10k eest ronti ostma hakata ja siis ise üritama hakata ning kokkuvõttes sitema tulemuse peale 2x suurem summa kulutada.
Või võtke kohe kipsimehe liikur ja elu lill
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=678860" onclick="window.open(this.href);return false;

Või võtke kohe kipsimehe liikur ja elu lill

Sierra Is
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
Tundub imelihtne. Kuid siiski on auto 24'as millegipärast sierrad ikka fordi mootorid aistevahel müügis...bisneks kirjutas: Krt ,natuke kirves. Mõtlen rohkem ikka iseehituse peale. Mingi laksus/kookis 525'e saab kätte vast mingi paari kiloga + engine rebuild ,mis noh alla 10k vast ikka ei saa ja siis väike föön ,et vast mõni 30-40kw lisada. Odavam lõpuks ikkagi kui cossu ja üliülbe kui mingi vana sirje ilma mingi välise tjuuniguta r6 podisedes ja föön föönitades riisikaid ja suuri mehhiko naisi lutib.

sierra mk I 5d
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
Ei ütleks et 55 tuh. krooni vana bemmi eest üliodav on. Paras hunnik raha, rahabosside jaoks muidugi kopikas jah.
Ma arvan et tehnilise taibuga noormees, kel tööriist käes püsib, ehtab selle 55k eest nelikveolise turbotatud 2,9 cossu sierra, peaks kah suht nobedasti liikuma.
Muidugi kui juba 55k niisama vedeleb, siis võib ju sinna taskust veel 20k juurde panna ja osta selle YB mootoriga Sierra, mis müügis. Tehases tehtud asi. Pole vaja midagi põlve otsas aretama hakata, ja ka lisavõimsuse potentsiaali on piisavalt.
Ja siis milleks veel Sierra mootoriruumi mingi bemmi mootorit toppima hakata? Kõigepealt probleem ruumipuudusega, seejärel tõdeda fakti et voolikud-radikad-torud ja ükski muu asi originaaliga kokku ei sobi. Ei usu nagu et sellest midagi üliülbet tuleks, pigem mingi käkerdis. Kuskil kiirendusel muidugi koguks tiinekate ees austust kõvasti.
Üleüldse, ma loen nagu Tarmo jutust välja, et plaan Sierra võimalikult originaali sarnane hoida.
Alati ei peagi olema üliülbe ja kõiki luttima, nagu noored siin räägivad.
Ma arvan et tehnilise taibuga noormees, kel tööriist käes püsib, ehtab selle 55k eest nelikveolise turbotatud 2,9 cossu sierra, peaks kah suht nobedasti liikuma.
Muidugi kui juba 55k niisama vedeleb, siis võib ju sinna taskust veel 20k juurde panna ja osta selle YB mootoriga Sierra, mis müügis. Tehases tehtud asi. Pole vaja midagi põlve otsas aretama hakata, ja ka lisavõimsuse potentsiaali on piisavalt.
Ja siis milleks veel Sierra mootoriruumi mingi bemmi mootorit toppima hakata? Kõigepealt probleem ruumipuudusega, seejärel tõdeda fakti et voolikud-radikad-torud ja ükski muu asi originaaliga kokku ei sobi. Ei usu nagu et sellest midagi üliülbet tuleks, pigem mingi käkerdis. Kuskil kiirendusel muidugi koguks tiinekate ees austust kõvasti.
Üleüldse, ma loen nagu Tarmo jutust välja, et plaan Sierra võimalikult originaali sarnane hoida.
Alati ei peagi olema üliülbe ja kõiki luttima, nagu noored siin räägivad.


-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
kui sinna hädasti tahaks bmw mootorit siis v8 juba, kuid hetkel on teema et arkile meeldiks ja saaks võistelda kuni 110kw klassis. Miks ei taha cossu v6 on see et ma ei julgeks nii kiiresti sõita rinkal et päris viimseks ei jääks. Kuni 110kw siis ehk suudab sirgetel tagasi võita midagi mis kurvis kaotatud. Strokerit kah ei tee kuna see nagu aru olen saanud on rohkem nagu paadi vedamise mootor. Kuid üldiselt jah, kui cossu raha pole siis pole mõtet plaanida nii suuti ehitus kulusi 

Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
Kuidas võtta. Tarmo on ka oma Sierrasse ilmselt 50 sisse pannud ja kus tal on see auto? Kristjani juures remondis! Eelmine naljamees, kes ka enda meelest remontis hullult, oli ilmselt üks nendest "tehnilise taibuga noormeestest, kellel tööriist peos püsis". Loomulikult kui enamusele sõna remont tähendab tiivaääre vahetamist ja 4k eest Sadoliniga auto värvimist siis tundub mootori kap.remondi, vajalike juppide ja auto turbotamisele kulunud raha müstikana. Ma olen alati soovitanud noortel turbotamise huvilistel sierrameestel osta cossu just odavuse ja saadava võimsuse pärast. Ise tehes ongi rämedad summad, aga kui korralikult teha siis on tulemus hea ja kestab ka.sõdurpoiss kirjutas:Ei ütleks et 55 tuh. krooni vana bemmi eest üliodav on. Paras hunnik raha, rahabosside jaoks muidugi kopikas jah.
Ma arvan et tehnilise taibuga noormees, kel tööriist käes püsib, ehtab selle 55k eest nelikveolise turbotatud 2,9 cossu sierra, peaks kah suht nobedasti liikuma.
Sierra Is
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Ford Sierra 2,9 V6 89 tarmo
Bomsch kirjutas: Kuidas võtta. Tarmo on ka oma Sierrasse ilmselt 50 sisse pannud ja kus tal on see auto? Kristjani juures remondis! Eelmine naljamees, kes ka enda meelest remontis hullult, oli ilmselt üks nendest "tehnilise taibuga noormeestest, kellel tööriist peos püsis". Loomulikult kui enamusele sõna remont tähendab tiivaääre vahetamist ja 4k eest Sadoliniga auto värvimist siis tundub mootori kap.remondi, vajalike juppide ja auto turbotamisele kulunud raha müstikana. Ma olen alati soovitanud noortel turbotamise huvilistel sierrameestel osta cossu just odavuse ja saadava võimsuse pärast. Ise tehes ongi rämedad summad, aga kui korralikult teha siis on tulemus hea ja kestab ka.
Ma ei ole hästi kursis, mis Tarmo oma autoga teinud on, et 50 on ära kulunud?
Kas siis see enamus, kes 4k eest oma auto Sadoliniga üle on värvinud, peaks ennast teie kõrgeaususe kõrval kuidagi alaväärsena tundma?
Enamusele tundub võib-olla pinto kap. remondile kulutatud raha raiskamisena.
Te väidate siis, et ise tehes läheb sierra turbotamine kallimaks kui osta cosworth sierra? Igasuguse isetegevuse idee peakski seisnema nagu selles, et saada odavamalt hakkama.
