Ford Sierra 2,0dohc '91 Iff
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
Elus juba - kord päevas teen linnas ikka mingi tiiru või käin kodus lõunal. ~200km pidas nädalavahetusel vastu ilusti. Reedel sain asjad korda ja kohe õhtul sellega koju. Terve nv oli muidugi enamjaolt põhjagaasiga sõitmist kah ja pidas vastu. Pagasnikusse läks ports vilti ja natuke vahtkummist tihendeid - vaiksem kui ma oodata oskasin. Ennem oli ehtne veoauto tunne peal, nagu vedanuks paekiva kalluri kastis. Suurimad vead veel käimar ja üks õõtshoob, õigemini sarniir (uus olemas). Käimari loodaks esialgu uue padjaga korda saada kuid tundub ikkagist, et seal on midagi muud väga pekkis. Käigud on vahest normis, vahest lähevad väga raskelt sisse. Teist käiku pole üldsegi vahest olla. Käigukasti õliks oli jää, vee ja miljon aastat vana õli segu, noaga lõigatav piimjas ollus. Nüüd külmadega on differ undama hakanud, tundub, et ka seal on taoline sült sees. Parajalt oli selle autoga peavalu kuid vähemalt nüüdseks ta sõidab ja täitsa legaalselt. Välimuselt pole üldsegi kiita, üsna kole kuid kui suveni sõidab siis on eesmärk täidetud.
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
Väga tore kuulda, tagant on väga kena, kui eest tõesti nii õudne siis ära nende piltidega hakkagi asja ära rikkuma
Minu Käes oli ta küll kõigest päeva ja müüsin ta kohe edasi ja siis ta külateedel pooleldi hauda läkski:D ei uskund et keegi viitsib sellisega veel jamada! Edu autoga igaljuhul!

Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
Etetet.. täna hakkas häirima kahtlane kohin pidurdades paremast esirattast.. uurimisel selgus, et sisemine piduriklots oli lihtsalt.. olematu. Jäänus oli ketta mõnuga ära treinud. Paistis, et see klots oli sellisena väga pikka aega olnud. Lisaks on uus õõts all. Lisaks kõigele muule töötab nüüd bensunäidik kuid kiiruse hindamine käib siiani pendliga ennustamise abiga.
Tegin Sierra vist liiga heaks. 3 päeva seisis õues. Täna olin veendunud, et aku on kindlasti tühi ning ma ei pääse autossegi. Juhul kui pääsen siis ei lähe käima. Kui läheb käima siis on pooled pütid kadunud ja läheb 30 minti ennem kui asi tööle hakkab ning õlid pehmeks muutuvad. Kõigepealt sõitsin hommikul Japsiga. Sidurit suru kahe jalaga, käigukasti õli nii sült, et ennem murdub kang ära kui see liikuma hakkab, rool nagu võimendita GAZ 53'l.. Sierrale andsin võtit ning poolest pöördest nurrus. Peale 2km otsa oli temp juba normis
Tegin Sierra vist liiga heaks. 3 päeva seisis õues. Täna olin veendunud, et aku on kindlasti tühi ning ma ei pääse autossegi. Juhul kui pääsen siis ei lähe käima. Kui läheb käima siis on pooled pütid kadunud ja läheb 30 minti ennem kui asi tööle hakkab ning õlid pehmeks muutuvad. Kõigepealt sõitsin hommikul Japsiga. Sidurit suru kahe jalaga, käigukasti õli nii sült, et ennem murdub kang ära kui see liikuma hakkab, rool nagu võimendita GAZ 53'l.. Sierrale andsin võtit ning poolest pöördest nurrus. Peale 2km otsa oli temp juba normis

Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
Kuule, muuda teema pealkirjas oma nimi minu nime vastu - ei viitsi hakata uut teemat tegema.
Re: Ford Sierra 2,0dohc,1991,waher
selge...saab tehtud.
Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
Üks pilt siis kus esiosa ka vähe näha

Tagumine lisa on hetkel küljes aga Scorpio oma. RS esilisa ja küljeplastikud tahavad natuke lappimist saada.

Tagumine lisa on hetkel küljes aga Scorpio oma. RS esilisa ja küljeplastikud tahavad natuke lappimist saada.
Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
Esilisast said ikka asja ka, niipalju kui mina seda nägin oli see päris julmalt pooleks.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
See on kunagi ennem ka samast kohast pooleks olnud. Kuna tükke puudu polnud siis fikseerisin ta uuesti paika ja lappisin mõlemalt poolt klaasriidega uuesti ära. Ühe serva pidin ise juurde kasvatama. Aga kuna tegu sellise suht töö ja väljaelamis autoga siis ei hakka seda lisa ka viimseni siledaks ajama, peaasi, et ühes tükis on ja kaugelt väga hull ei paista. Nagunii sõidan varsti katki.
Järgmise või ülejärgmise nädala jooksul peaksid esiuste klaasid ka kile alla saama. Oli plaanis ka uuele esiklaasile panna kuid ajanappuse tõttu jäi ära aga teisel autol teen ka selle ära.
Järgmise või ülejärgmise nädala jooksul peaksid esiuste klaasid ka kile alla saama. Oli plaanis ka uuele esiklaasile panna kuid ajanappuse tõttu jäi ära aga teisel autol teen ka selle ära.
Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
Peaks lukile ja kaldale "kätte juhatama" millist autot peatada ja mida kontrollida 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
krdi ilus sierra ikka. See esiotsa pauk jah oli mis ta oli aga vanarauda viimise mõte oli paha. Hea vaadata et auto ilusti alles ja veereb teel.
Külma poolest julgen küll öelda et kui mu vana sierra sama aasta universaal dohc motoga. Väljas -25'C pool pööret ja käis
Selles suhtes no worries. Edu ja pikka närvi 
Külma poolest julgen küll öelda et kui mu vana sierra sama aasta universaal dohc motoga. Väljas -25'C pool pööret ja käis


Burn rubber NOT your SOUL!!!!!!!!
RS For Racers
RS For Racers
Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
Neid ma ei kardatann15 kirjutas:Peaks lukile ja kaldale "kätte juhatama" millist autot peatada ja mida kontrollida

Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
Keda sa siis kardad,ei midagi head mul selle auto kohta öelda kahjuks ei ole,viimati kui waher mind sellega sõidutas siis jähi cabrio tunne kuna uksetihendid lasid igaltpoolt läbi ja ilma toonita on jube
S6ber ytles vabsee surnuvanker

S6ber ytles vabsee surnuvanker

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
vähemalt oli pill aus,kütet ei võtnud ja käima läks koguaeg,mingit jama temaga polnud.
Re: Ford Sierra 2,0dohc '91 waher -> Iff
Nii. Pikka aega möödas. Sierraga sai viimati sõidetud ca veebruari keskel. Siis hakkas lumi sulama, jääle ei pääsenud ja viimaseks tekkis veel elektrijama mistõttu jäi kuuks seisma. Olude sunnil sai viga üles otsitud, käima pandud, suvekad alla visatud ja esiklaasi ära kiletatud, et 2 päeva sõita kui teine auto remondis oli. Nüüd peale seda on jälle seisnud. Üks pilt ka sellest ajast. Vast viimane kus too auto sellises olukorras on. Kuna esiots on küllatki viltu ja kõver siis läheb see auto 100% ainult jäärajale. Kuna nüüd sai paarisaja krooniga uus punane sedaankerega Nool ostetud siis parimad jupid lähevad sinna ümber. Nagunii tuleb kõik ebavajalik ära visata ja auto kergeks teha kuid selle arvelt jälle pagasnikusse kinnitused lisaraskuste jaoks leiutada.

Toon sai miski 50% või 75% tumedusega. Pimedas veidi raske aga kõigega annab harjuda. Eelmisel projektikal oli kõige tumedam kile mida üldse kuskilt leida oli ning sai hakkama.

Toon sai miski 50% või 75% tumedusega. Pimedas veidi raske aga kõigega annab harjuda. Eelmisel projektikal oli kõige tumedam kile mida üldse kuskilt leida oli ning sai hakkama.
