Küsimus Õli kohta !
Küsimus Õli kohta !
Küsimus(ed) järgmine: Kui palju läheb õli sisse ning kui mis õli läheb kõige paremini? Millised küünlad sobivad kõige paremini?
Autoks Ford Sierra 2.0 74 kw OHC
tänan
Autoks Ford Sierra 2.0 74 kw OHC
tänan
Re: Küsimus Õli kohta !
õli läheb sisse täpselt nii palju, kui august välja tulema hakkab!
ja kõige paremini sobivad süüteküünlad, kui tegu mootoriga.
mida sa täpsemalt teada tahad?
püüa oma küsimus nii sõnastada, millele sa tegelikult vastust tahad.
aga olgu aitab targutamisest.
siin peaks olema neid teemasid juba üsna palju, mis õli kuhu panna samas ka kui palju panna.
vanemad mootorid tahavad suuremat määrde omadusega õli ehk siis viskoosusega al. 10W-40 (4 taktilise õli.)
ise tead kas tahad täissünti või poolsünti või mineraali. paljud kasutavad poolsünti.
5L kanister on abiks, kui kogu õli välja lased ja abiks on ka õlivarras mootori küljes, kui palju sinna valada, et max kriips kätte saada. üle ei maksaks valada, kui läheb üle lased alt välja.
kui soovid võid ka kasutada 5W-40
osad kasutavad süüteküünlaid; NGK, Champion, Motocraft jne.
see täpselt, kuidas su rahakott lubab. kõige odavam pole kindlasti veel kõige parem!
ja kõige paremini sobivad süüteküünlad, kui tegu mootoriga.
mida sa täpsemalt teada tahad?
püüa oma küsimus nii sõnastada, millele sa tegelikult vastust tahad.
aga olgu aitab targutamisest.
siin peaks olema neid teemasid juba üsna palju, mis õli kuhu panna samas ka kui palju panna.
vanemad mootorid tahavad suuremat määrde omadusega õli ehk siis viskoosusega al. 10W-40 (4 taktilise õli.)
ise tead kas tahad täissünti või poolsünti või mineraali. paljud kasutavad poolsünti.
5L kanister on abiks, kui kogu õli välja lased ja abiks on ka õlivarras mootori küljes, kui palju sinna valada, et max kriips kätte saada. üle ei maksaks valada, kui läheb üle lased alt välja.
kui soovid võid ka kasutada 5W-40
osad kasutavad süüteküünlaid; NGK, Champion, Motocraft jne.
see täpselt, kuidas su rahakott lubab. kõige odavam pole kindlasti veel kõige parem!
€-contact
Re: Küsimus Õli kohta !
4L kanistriga saab kenasti hakkama. Läheb natuke alla 4L .
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Küsimus Õli kohta !
Tark raamat ütleb:
Mootorid 1.3, 1.6, 1.8 ja 2.0 OHC mahutavad õli 3,25 L ilma filtrita ja 3,75 L koos õlifiltriga. Kuid kindlasti tuleks ju ka filter vahetada.
Eks valitav õli sõltub ka sellest natuke kui hõredaks mootor on kulunud. Aga 10W-40 sobib küll, kuigi -24 kraadi käes oli ka poolsünt paks nagu mesi.
Küünaldeks sobivad hästi Motorcrafti omad.
Mootorid 1.3, 1.6, 1.8 ja 2.0 OHC mahutavad õli 3,25 L ilma filtrita ja 3,75 L koos õlifiltriga. Kuid kindlasti tuleks ju ka filter vahetada.
Eks valitav õli sõltub ka sellest natuke kui hõredaks mootor on kulunud. Aga 10W-40 sobib küll, kuigi -24 kraadi käes oli ka poolsünt paks nagu mesi.
Küünaldeks sobivad hästi Motorcrafti omad.
Re: Küsimus Õli kohta !
tegelikult on igal mootoril oma kindla koodiga küünlad millega ta kõigeparemini töötab....pärastpoole kirjutan koodi ka kui õige arvuti taha saan...motorcraft pakub päris mitme koodiga küünlaid seega igasuguseid ei ole mõtet peale toppida 

XR4 2.9i
Re: Küsimus Õli kohta !
Loomulikult peab küünal sobiv olema - eks varuosapoes üldjuhul teatakse õiget müüa.Tehnic kirjutas:tegelikult on igal mootoril oma kindla koodiga küünlad millega ta kõigeparemini töötab....pärastpoole kirjutan koodi ka kui õige arvuti taha saan...motorcraft pakub päris mitme koodiga küünlaid seega igasuguseid ei ole mõtet peale toppida
Fordi remondijuhis pakub OHC-ile Champion F7YCC/0.8 mm või Champion RF7YC/0.7 mm.
Motorcrafti, kui firmat pakkusin enne, sest see kui Fordi originaaltoodang.
Re: Küsimus Õli kohta !
74kw mootorile sobivad:
Motorcraft
BRF32C 0.75mm
Autolite
43 0.7mm
BERU
18K-7BU 0.7mm
Bosch
DR8BC 0.7mm
Champion
RF7YCC 0.8mm
NGK
APR6F-VG4 0.7mm
Motorcraft
BRF32C 0.75mm
Autolite
43 0.7mm
BERU
18K-7BU 0.7mm
Bosch
DR8BC 0.7mm
Champion
RF7YCC 0.8mm
NGK
APR6F-VG4 0.7mm
XR4 2.9i
Re: Küsimus Õli kohta !
Keegi mineraal õli pealt poolsündile on vahetust teinud ? Lekib nagu mahlakask pärast ?
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Küsimus Õli kohta !
miks ta peaks?

from FSOC, oilman kirjutas:I read so much stuff on the internet about Synthetic Oils that is simply not true so I felt it was time to tell the truth rather than accept the myth.
So in future when you see someone state any of these, please do me a favour and point them at this thread!
Synthetic motor oils damage seals:
Complete Nonsense! Any oil seals made after 1975 or thereabouts will be entirely compatible with any type of synthetic engine oil. (The same goes for synthetic gear oils and transmission oil seals.) It must be understood that everything associated with lubrication is thoroughly tested. The major oil manufacturers do not make oils that attack seals; seal manufacturers ensure that their products function correctly with modern lubricants.
Synthetic oils are too thin:
It is true that the best synthetic blends can be low viscosity (0w-20 for example), but they do not have to be! It is also true that the latest engines are designed to run on thin oil, which improves power output and fuel consumption. Even so, thicker synthetic based grades (10w-50, 15w-50, 20w-50etc) are available for air-cooled motors, older engines, or severe high temperature conditions. These grades can also benefit rebuilt classic engines dating back to the 1940s.
Synthetics mean higher oil usage:
The complete opposite of the truth. Oil consumption in well-maintained modern engines is mainly down to the oil evaporating at high temperatures. Synthetic base oils (specially the PAO and ester types) are very resistant to evaporation loss even in low viscosity blends, so oil consumption is minimised. Obviously, engines with worn valve guides, defective seals and worn piston rings will use oil regardless, so there is no point in using expensive synthetics as an ‘old banger lube’.
Synthetic oils are not compatible with other oils:
All engine oils intended for normal road use in recent 4-stroke engines are compatible with one another, regardless of the base make-up. (mineral, PAO/ester/hydrocracked synthetic, and semi-synthetic.) There is no need to flush or strip down an engine when changing from one type to another. (…but be careful with the exception: castor oil based racing oils.)
Synthetic oils produce sludge:
Well honestly, this is just totally daft. All synthetic bases are more resistant to oxidation than mineral oil, and sludge is largely due to oxidation. In any case, all motor oils intended for road use meet the higher API specs such as SH, SJ, SL and diesel equivalents. One of the main reasons for introducing the API specs back in the 1950s was to deal with oil sludge problems. All high-spec oils run very clean, especially synthetics.
Synthetic oils cannot be used with catalytic converters:
‘Cats’ will perform more efficiently and last longer if synthetic based engine oil is used. Their lower volatility (see 3 above) means that less oil reaches the combustion chambers via crankcase ventilation, so there are less harmful ash residues from burnt oil to de-activate the catalyst matrix.
Synthetic oils can void warranties:
People who make statements such as this never define the type of synthetic, thus revealing their ignorance. Provided that an oil meets or exceeds the API and viscosity ranges specified in the handbook, the warranty will not be affected. (By law, OEMs cannot insist that a particular brand of oil must be used to maintain warranty.)
Synthetic oils will last forever:
The better synthetic blends will certainly last longer*, especially in high performance or high annual mileage situations, but ‘forever’ is not on, simply because contaminants such as soot, and acid gasses from traces of sulphur in the fuel degrade the oil.
(*Provided that a very shear resistant VI improver polymer is used in the oil formulation to keep the viscosity up to spec. This point is often forgotten.
Synthetic oils are too expensive:
True, for older vehicles that use a lot of oil or are almost ready for the scrap yard. For cars that are worth maintaining, the right types of synthetic oil are a cost-effective way of retaining ‘as new’ performance, low fuel consumption, and reducing maintenance costs. (See 6 above, for example. ‘Cats’ aren’t cheap!)
Cheers
Simon
Re: Küsimus Õli kohta !
Arvasin, et kui tihendid on mineraal õlis elu aeg olnud ja pool sündi peale vahetades ei pea enam. Aga lugedes
"Any oil seals made after 1975 or thereabouts will be entirely compatible with any type of synthetic engine oil. "
siis ei tohiks probleemi olla.
Mu sierral on alati mineraal sees olnud, kui enda kätte võtsin panin samamoodi mineraali sisse, aga karvane kahtlus, et sellisele pidevalt pöördes olevale mootorile pole mineraal vast parim valik
"Any oil seals made after 1975 or thereabouts will be entirely compatible with any type of synthetic engine oil. "
siis ei tohiks probleemi olla.
Mu sierral on alati mineraal sees olnud, kui enda kätte võtsin panin samamoodi mineraali sisse, aga karvane kahtlus, et sellisele pidevalt pöördes olevale mootorile pole mineraal vast parim valik
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Küsimus Õli kohta !
ma panin oma vanasse diislisse 5w-40täissünti...ei leki kuskilt...tundub just et vähem hakaks lekkima kui enne...seal peaks olema sellised lisandid sees mis tihendimaterjali pehmemaks muudab.
XR4 2.9i
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Küsimus Õli kohta !
pöördes pillile on hea mingi suurema tagumise numbriga õli
Re: Küsimus Õli kohta !
Ma olen märganud, et lekkima hakkab pigem siis, kui on juba 10 000km vahetamata, olgu siis sees misiganes marki ja tüüpi õli.
Re: Küsimus Õli kohta !
veidi infot õlide kohta
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Amper ... z+-+8.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Amper ... z+-+8.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Küsimus Õli kohta !
Väga mõnusa olemise ja muheda jutuga mees on 

Vanasti olid vinüül ja disainerid, nüüd on kanüül ja streetracerid! 
