Ford Sierra 2.0 I S DOHC 8V 89 a.

Kasutajate pikendused
Vasta
capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom »

ouh hoopis ei olgi kati
aga kui arvestada seda kuidas auto algul liikus ja p'rast on kyll tunda vahet
amisasi
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

noh algul oli filter umbes (originaal filter) ja pärast panid vabamalt voolavama see natuke ikka aitas ja ka see pütt aitas. kui saa nüüd kap remondi mootorile ära teeksid ja selle filtri kuidagi paremini paigutaksid ja jämedama summutaja (vabamalt voolavate püttidega) koos toru kollektoriga paneksid siis vast oleks 100 kw isegi reaalne
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

sumaja võiks üldse olla sirge toru koos torukollega...1-e resoka peaks pükste lähedale panema, kuna sissepurse vajab vasturõhku. viimane otseläbi ja ongi rallikas :D
powered by 2.0 Ohc
martinito
aktivist
Postitusi: 254
Liitunud: 05 Dets 2006, 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinito »

tauno autot nähes esimest korda ei uskund ma oma silmi..
ei tegelt normaalne sierra. omaniku poolt väheke hoolt ka välimuse ja sisu poole pealt siis täitsa tiptop :P
2.0 DOHC
capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom »

DJ Mart-IN
täna klubis justament
amisasi
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

TOm kirjutas:sumaja võiks üldse olla sirge toru koos torukollega...1-e resoka peaks pükste lähedale panema, kuna sissepurse vajab vasturõhku. viimane otseläbi ja ongi rallikas :D
kas sissepritse vjab siis vastu survet - see nagu rohkem kahetaktiliste mootorite teemaks ju
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Vajab küll..
Paar aastat tagasi lennuväljal kiiruskatseid tehes otsustas sumpsitoru suht eest katki minna. Sellepeale oli kogu jõud kadunud, sõitsime nagu sapakaga
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

äkki oli kaasipedaali vajutus seotud kõrvaga. vähemalt mul küll on nii olnud, kuid testinud ei ole. samas ehitatakse võimalikult suured sumpad võistlus autodele alla et ei oleks takistust :idea:
karvaendel
kasutaja
Postitusi: 191
Liitunud: 27 Nov 2006, 23:41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas karvaendel »

vajab jah vastusurvet. Oma sierral kukkus ka peale kõvemat sõitu sumpa alt ära ja peale seda võis jalaga hoogu juurde lükata ja kütust võttis ka 2 x rohkem

teemasse ka: väga viis auto on, eriti salong meeldib
capcom
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Dets 2006, 17:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas capcom »

tänud:)
amisasi
Vasta