õdak!
räägiks natike plokikaante portimisest ja üldse voolavuse parendamisest ja selle kasulikkusest!
rida mootorite kohalt võib lugeda enamasti positiivset tagasisidet,samuti v8 kolakate kohta. kuidas aga oleks v6 motodega...?
kuna mul südameks endiselt 2.8 v6, millel kaks väljund porti kolme silindri kohta,mis ei ole just geniaalseim lahendus mootorite maailmas, siis olen kahevahel, et kas hakata üldse jändama sellega või mitte...kas sellest kõigest oleks ka tsenseeritud tuntavat kasu või mitte!?
on keegi teinud, proovinud,läbi kukkunud!?
arutagem!
v6 portimise kasulikkusest...
Re: v6 portimise kasulikkusest...
No kunagi Tuhnik, granada01 ütles, et seda mootorit pole eriti mõttet tuunida just nende samade väljalske portide pärast.
Usun et kindlasti effekti annaks aga kas ka ära tasuks on iseasi.
Võimalik lahendus oleks 3 pordiga plokki kasutada, ise asi kui bolt on lahendus see on!?
Usun et kindlasti effekti annaks aga kas ka ära tasuks on iseasi.
Võimalik lahendus oleks 3 pordiga plokki kasutada, ise asi kui bolt on lahendus see on!?
XR4i

-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: v6 portimise kasulikkusest...
Otsi omale USA 2,8 plokikaaned, need on kolme avaga.
Ise näinud ei ole, aga naised saunas rääkisid...
Eks kanalite portimise ja tehase valujääkide tasandamisega on mõtet mässata igal mootoril, olenemata silindrite arvust või asetusest. Kindlasti ei viitsinud onu Henry tehases piisavalt kaua plokikaanes ja kollektoris olevate sisselaskeavade kohakuti ajamisega aega raisata, ning arvatavasti on kohati ka kollektori tihendis olev auk pisut väike, nii et selle serv sisselaske kanalisse turritab. Selliste pisipuuduste kõrvaldamine midagi halba kindlasti ei tee.
Eks väljalaske poolelt on 2,8 kollektor jah paras õnnetus. Võib-olla aitaks miskine torukollektor pisut selle jama vastu?
Portimine, torukolle ja vähe kangem nukkvõll annaks juba kindlasti tagumikuga tunda.

Eks kanalite portimise ja tehase valujääkide tasandamisega on mõtet mässata igal mootoril, olenemata silindrite arvust või asetusest. Kindlasti ei viitsinud onu Henry tehases piisavalt kaua plokikaanes ja kollektoris olevate sisselaskeavade kohakuti ajamisega aega raisata, ning arvatavasti on kohati ka kollektori tihendis olev auk pisut väike, nii et selle serv sisselaske kanalisse turritab. Selliste pisipuuduste kõrvaldamine midagi halba kindlasti ei tee.
Eks väljalaske poolelt on 2,8 kollektor jah paras õnnetus. Võib-olla aitaks miskine torukollektor pisut selle jama vastu?
Portimine, torukolle ja vähe kangem nukkvõll annaks juba kindlasti tagumikuga tunda.

Re: v6 portimise kasulikkusest...
tjah, siuksed kolme väljundavaga usa kaaned on kyll täitsa olemas ja ise neid näind ja kisund kah.
aga ega neid võtta eriti ei ole ja siis on juba vaja teine sisselase kah panna.
rohkem ikka huvitab, kas kellegil nei euro kaantega kogemusi on,mida kirjeldada!?
lampi vaeva nägema hakata oleks rumal-tonn krooni per silinder. ise tehes võib kogemuse puudumine asja sootuks kihva keerata...ja kui kasutegur kaa veel nullilähedane on, siis...
torukollektorist poleks esialgu tolku....pudelikaelaks jäävad ikkagi need vähesed pordid!
aga ega neid võtta eriti ei ole ja siis on juba vaja teine sisselase kah panna.
rohkem ikka huvitab, kas kellegil nei euro kaantega kogemusi on,mida kirjeldada!?
lampi vaeva nägema hakata oleks rumal-tonn krooni per silinder. ise tehes võib kogemuse puudumine asja sootuks kihva keerata...ja kui kasutegur kaa veel nullilähedane on, siis...

torukollektorist poleks esialgu tolku....pudelikaelaks jäävad ikkagi need vähesed pordid!