Küsimus 2.3D ja 2.0 radikate kohta.
Küsimus 2.3D ja 2.0 radikate kohta.
Nimelt ostsin 2.3 diisel Sierra omale ja lõhkusin radika vanni ära. Uut radikat annab leida ja vana lappimine eriti ei toida. Kuid leidsin 2.0 pealt samade mõõtudega radika, kinnituskohad jne. kõik sama. Ainukeseks vaheks on temperatuuri pistik, mis 2.3 peal on paremal, siis 2.0 oma vasakule viidud, kuid pesa ise on samasugune. Ning seal kus 2.3 temp. pistik, on 2.0 tagasivoolu lõdviku kinnitus (peaks olema, see kuhu väike lõdvik kinnitub). Et kui kinni katta 2.0 radikal tagasivoolu auk ning ühendada tagasivool nii nagu on 2.3 ehk siis alla lõdviku külge ning pistik üle viia, kas selline asi toimiks? On keegi ise midagi nii aretanud?
Re: Küsimus 2.3D ja 2.0 radikate kohta.
Toimib 

Vanasti olid vinüül ja disainerid, nüüd on kanüül ja streetracerid! 

Re: Küsimus 2.3D ja 2.0 radikate kohta.
Mul 1,6se radikas ees dislal
Re: Küsimus 2.3D ja 2.0 radikate kohta.
aga kas see moto jahutuseleei hakka mõjuma või.
Mul 2.3 diisel ja ilmselt on bensuka radikas ees ja moto temp on koguaeg ülevan N tähe juures.
Küsimus siis selles et kas see ei hakka mootorile kehvasti mõjuma (mulle tundub et mõjuks nagu kütusekulule maanteel sõites umbes10L/100)
Mul 2.3 diisel ja ilmselt on bensuka radikas ees ja moto temp on koguaeg ülevan N tähe juures.
Küsimus siis selles et kas see ei hakka mootorile kehvasti mõjuma (mulle tundub et mõjuks nagu kütusekulule maanteel sõites umbes10L/100)
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Re: Küsimus 2.3D ja 2.0 radikate kohta.
Hetkel mul siis 1,6(nn. escu moto) radikas ees. mõne + kraadiga nagu siin vahepeal olnud on, ei ole temperatuur kõrgemale tõusnud kui ta kogu aeg on. Kuskil N ja O vahel umbkaudu. Ees pole ühtegi venti. Ka seda originaali oma rihma alt mitte. Kevadel kui soojemaks läheb, siis teen el. venti juhtimise ka korda(vent muidu paigaldatud, aga juhtimine korralikult tegemata)...
Re: Küsimus 2.3D ja 2.0 radikate kohta.
kehvasti mõjub see kui üldse radikat pole....kui suudad ükskõik millise radika sinna aretada kust ühest otsast jahutusvedelik sisse läheb ja teisest välja tuleb siis on korras.
XR4 2.9i
Re: Küsimus 2.3D ja 2.0 radikate kohta.
tegelikult on asi nii,et kuumemaga põleb kütus täielikkumalt ja asi peaks ökom olema aga iseasi see kui palju sealt kuuma kapoti alt saab värsket õhku,et kütus korralikult põleda saaks.
auto all ma sündisin ja suren ka;)