No praegu kindlasti mitte. Alt on suht ok ka tegelikult.waher kirjutas:teed kerega ka midagi või jääb?
Ühe Sierra iS-i lugu...
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch





mjäu:


... ja lukus

http://www.youtube.com/watch?v=S9zAIDDSaf4" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Jaan, 21 Okt 2011, 10:42, muudetud 1 kord kokku.
Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
üsna rõõmus mootor näeb välja.
aga mida, see kell videos näitas? ei saanud aru täpselt.
aga mida, see kell videos näitas? ei saanud aru täpselt.
€-contact
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
see peaks olema õlirõhu kell.
et siis algul käiati rõhk üles ja alles siis pandi käima.
et siis algul käiati rõhk üles ja alles siis pandi käima.
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
mis otstarve, sellel on?
et, iga kord käiad enne rõhu ülesse, kui mootori tööle paned.
seega on küünlajuhtmed maha võetud, et mootor enne tööle ei lähe, kui rõhk on üleval?
kui kaua, siis aku vastu peab, kui peaks pidevalt nii käiama?
säästab mootorit on eelnevalt määritud, kui tööd tegema hakkab?
või käiasid esmase käivituse puhul?
et, iga kord käiad enne rõhu ülesse, kui mootori tööle paned.
seega on küünlajuhtmed maha võetud, et mootor enne tööle ei lähe, kui rõhk on üleval?
kui kaua, siis aku vastu peab, kui peaks pidevalt nii käiama?
säästab mootorit on eelnevalt määritud, kui tööd tegema hakkab?
või käiasid esmase käivituse puhul?
€-contact
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Esmasel käivitusel ikka ju, kes siis iga kord nii teeb 

Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
No otstarve on see, et parem paarisaja pöörde peal veenduda, et õli taha tuleb kui käima pannes veenduda, et ei tulegi survetcontact kirjutas:mis otstarve, sellel on?

Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Fordi jagaja on ikka imeline asi. Kui märkide järgi kokku paned siis lihtsalt auto ei liigu ja kui lambist keerad puutaha, et mootor pöördesse läheks siis pole tühikäiku. Või lihtsalt olen ma ära unustanud, et see on 85kw ja ei peagi paremini edasi minama 

Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Täna sai süüde ka paikka ja nüüd sõidab nagu kulda. Tõmme on nagu is-ile kohane, hea. Pöördesse käib ka hetkega, tänu kergemale hoorattale. Edasi peab veermiku kallal nokitsema ja erinevad lõginad ja kolinad eemaldama.
Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Me is da mään. 
Varsti joonestame, siis näeb kas sinu pill on väidetavalt käredam või mitte.

Varsti joonestame, siis näeb kas sinu pill on väidetavalt käredam või mitte.
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Jajah ja minu vanake tuleks ka joonele panna. Stock versus Vombat racing ja M-Tjuuning.
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
Ma pean nüüd elektrivendi ette tuunima siis oleks vapsee püss. Praegu ju tiivik veel kompenseerib hooratta kergendatud massi oma pöörlemisega. 5-10 heppa tuleks lambist juurde selle kaotamisega ilmselt 

Sierra Is
Re: Sierra iS 85kw- Bomsch
No vabsee tuuningpoisid koos, ootan su 100kw Sierrat joonele siis.
Äkki saad mõne detaili eemaldamisega veel paarkend kilovati juurde.
Äkki saad mõne detaili eemaldamisega veel paarkend kilovati juurde.