
Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
Heh.. tegelt blokaan ammu maas, aga kollektorite eemaldamine on aega nõudev, tuleks kõik lahti nii naq ta tehases kokku läks, unistada juu võid. Väljalaske kolle tuli weel lihtsalt, sisselaske oma aga pani korralikult ajudesse, üks polt hui lahti tuli, eks sellega et kaas kõver, oli ta nii kõva pinge all, et murdsin kaks tähikut sisse ära ja viimaks padruntähikuga keerates keerasin lihtsalt üle, egas midagi, relakaga maha, sai kolle kätte. Istudes ja vaadates, mis raha kulub ainult uute tihendite peale, siis tekkis mõte, et käiks vaataks tolle potensiaalse toonor auto üle, mis mootor seal on ja kas käima läheb, sest omaniku jutu järgi pidi korralik mootor olema. Eks homme näha ole, mis saab. Vahe peal sai fantaseeritud : Istudes sierras, millel puudub komplektne mootor, millel pole all sumbutajat ning puudub üks kojamees, sulgedes silmad kujutad ette kuidas seisad Tartu kõige suurema foori all, mõistes, kohe saab punasest roheline, kisub ratas all vägisi ringi, rehvi põlemis hõng ninas ning kolmene BMW saamas taga tulesid, lisab hoogu "Modern Talking - Win the Race". Tehase antikas hoiab tagumisi rattaid just nii palju vastu maad, et tekiks maksimaalne pidamine. Esimene ja teine käik on juba tühjaks lastud, kolmas käib weel, kiirus kisub juba üle 160ne, kuid siis heliseb telefon ning kõik mu unistused on purustatud. 

˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
"tehase tiib" ei hoia sul midagi vastu maad ega ole ka pidamist!
see on sul seal iluasi - taga serva peal!
et sellest üldse töötavat tiiba saada on sul vaja seda tõsta!
min. 70 mm originaal asendist.
see tehase originaal liist - nn. tiib, toimiks taga serval, kui ta laiem oleks ja pagassi servast üle oleks u 200mm e. lihtsalt öelda su tiib peaks originaalina asetsema õhus.
enamus õhuvoolust puhub, sellest tiivast lihtsalt üle, mis katuselt tuleb ja õige vähe puutub tiiva tagumist äärt aga sellest jääb tagumiku alla surumiseks liiga vähe.
võibolla toimiks tehase originaal tiib, kiirusel 200 ja peale. võibolla!
kui keegi tahab mulle vastu vaielda, siis andku minna!
see on sul seal iluasi - taga serva peal!
et sellest üldse töötavat tiiba saada on sul vaja seda tõsta!
min. 70 mm originaal asendist.
see tehase originaal liist - nn. tiib, toimiks taga serval, kui ta laiem oleks ja pagassi servast üle oleks u 200mm e. lihtsalt öelda su tiib peaks originaalina asetsema õhus.
enamus õhuvoolust puhub, sellest tiivast lihtsalt üle, mis katuselt tuleb ja õige vähe puutub tiiva tagumist äärt aga sellest jääb tagumiku alla surumiseks liiga vähe.
võibolla toimiks tehase originaal tiib, kiirusel 200 ja peale. võibolla!
kui keegi tahab mulle vastu vaielda, siis andku minna!
€-contact
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
Ei vaidle vastu tiiva ehituse jutu kohapealt, kuid oleme nüüd realistid, umbes 80kw ja siis räägitakse mingist ulme downforce teemast ...
Selle teooria järgi, mida siis juba 200kw auto peaks ette võtma rääkimata üldse võimsamatest.

Selle teooria järgi, mida siis juba 200kw auto peaks ette võtma rääkimata üldse võimsamatest.
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
contact kirjutas:"tehase tiib" ei hoia sul midagi vastu maad ega ole ka pidamist!
see on sul seal iluasi - taga serva peal!
et sellest üldse töötavat tiiba saada on sul vaja seda tõsta!
min. 70 mm originaal asendist.
see tehase originaal liist - nn. tiib, toimiks taga serval, kui ta laiem oleks ja pagassi servast üle oleks u 200mm e. lihtsalt öelda su tiib peaks originaalina asetsema õhus.
enamus õhuvoolust puhub, sellest tiivast lihtsalt üle, mis katuselt tuleb ja õige vähe puutub tiiva tagumist äärt aga sellest jääb tagumiku alla surumiseks liiga vähe.
võibolla toimiks tehase originaal tiib, kiirusel 200 ja peale. võibolla!
kui keegi tahab mulle vastu vaielda, siis andku minna!
Noo sellise auto puhul on kindel muidugi, et tegelikult pole tal seda vajagi, aga tiiva tõin sisse pigem illustreerimaks, mu mõtteid.
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
Aga aitab kah tiiva teemast.
Igatahes valmistas see mootori jama iilget pettumust. Aga küsimus kah, kas 2,0 dochi ja 2,0 ochi ( 85kw ) mootorite juhtmestikus on mingeid erinevusi?
Igatahes valmistas see mootori jama iilget pettumust. Aga küsimus kah, kas 2,0 dochi ja 2,0 ochi ( 85kw ) mootorite juhtmestikus on mingeid erinevusi?
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
Heh.. täna käis tuttav asjapulk autot vaatamas, viskas ka blokile, blokikaanele ja blokikaanetihendile pilgu peale, arvas, et nii väikest kõverust pole mõtet välja ajama hakata, et tõmmata uue tihendiga kinni ja viga oli ka tihendis, ise ei pannud tähelegi. Eks homme käib kiirelt Valgas ära, ostab uued tihendid ( blokikaas, sisse- ja väljalaskekolle ) ja hakkab mootorit uuesti kokkupanema, selle ketipingtiga siuke värk pidavat olema, et seda polegi vaja uut osta, saab ka kokkusuruda.
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
Nonii.. sai täna peale pikka pusserdamist blokikaas peale. Uued tihendid kaanele endale, sisse- ja väljalakse kollele. Kett jäi kuidagi kahtlaselt kuigi sai paika aetud, ei tea, eks proovib siis näeb. Ketipinguti on korduv kasutatav, ei pea uut ostma, nusserdasime küll sellega aga ära tabasime nipi. 

˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
Heh.. naq kilplane, võtsime eile kokkupandud moto ikkagi lahti kuna alumine keti märgistus ei olnud hammaka märgistusega kohakutti, panime kõik paika ja uuesti kokku, sai isegi proovitud, töötab. Aga mõned voolikud on teadmata kadunud ka nood peaks tagasi ühendama.. 

˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc- '92 - kanamuna
Nuta v naera aga peale mootori remonti sai kõik omale kohale asetatud ja ka esimene tiir ära tehtud. Mõnus, 1.6 on ikka lahja võrreldes 2.0 dochiga, mõnus. 

˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs