Pole aega ega tahtmist tegeleda. Seisab lumehanges niisama.
Sierraklubi foorumis on teema ka tehtud, kes ligi saab: http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... =12&t=3022
Mis on/oli originaalis:
2.0 kahe nukiga ja 8 klapiga mootor, 85kW tehaseseades
LSD-tagadiffer
klaasist katuseluuk
esiklaasi soojendus
3-ukseline kere, roostevaba
el. reguleeritavad esituled
Mis juurde tehtud (enam-vähem kronoloogiline järjekord):
kõik mahlad, filtrid vahetatud
fighteri signalisatsioon
suuremad 220cc pihustid, stendis testitud ja korras
"selka" sisselaske poolelt ära võetud
15" ford rs valuveljed ja falkeni suverehvid 195/55/15
külgmised suunatuled vahetatud
käigukangi ümber uus nahkkott
fordi sportrool
elektriaknad
katalüsaatori asendustoru, resonaatoriga
Pi madaldusvedrud Cosworthile, madaldust kokku ca 2 cm
kere korrosioonitõrje
mootori ülemise otsa remont, enne ajas natuke sinist välja (kett+taldmikud jmt, õlipump, rihmarattad, plokikaas lihvitud, klapipesad sfääriliseks, sisse- ja väljalaskeavad vastavusse aetud)
ees Bilstein B4, taga sachs advantage gaasiamordid
esisillas kõik puksid vahetatud polüpukside vastu
powerchip
mürasummutus 2mm STP vibroplasti ja SPLENiga
strutbarid ees ja taga
tagumine stabilisaatorvarras, 18mm Scorpio Cosworthilt
esistangele väike lisaspoiler
summuti ots maha saetud ja asendatud 3" roostevaba toruga, sobib oluliselt paremini
tagaklaasidel quantum-efektiga toonkile (roheka läikega pool-peegel vmt.)
aku on viidud taha, pagasiruumi
hetkel sees audio tarbeks ümber ehitatud armatuur aga olemas ka Sierra GT originaal, musta värvi armatuur.
kaasa saab ka talverehvid, ühe pooleli recaro istme ja soovi korral 5k lisasumma eest ka hetkel sees oleva stereo.
Pilte ka. Pildid on küll varasemast ajast, ei kajastu ei madaldus, spoiler ega ka toonklaas aga mis teha, hetkel saaks pildile ainult lumehange



Masin käib väga ilusasti, ülevaatus just tehtud.
Asub Tallinna lähistel.
Võib pakkuda vahetust mootorratta vastu. Kubatuur võiks olla alates 750 ccm, chopperit ei taha.
Rain
5078769