Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
Mis vahet on Sierra Cosworthi ja Scorpa Cosworthi Diffrite vahel?
Et mis ülekandega need on, mis vahe on pooltelgede mõõtudes, ja korpuse erinevuses?
Et 7" ja 7.5" peaksid olema korpuse poolest ja muidu laiuselt samad aga vahe on ainult korpuse ülemises osas?
On mul õigus, või on see laiem ka muialt?
Põhimõtteliselt kuidas teha vahet Sierra Cosworthi ja Scorpa Cosworthi diffrite vahel?
Et mis ülekandega need on, mis vahe on pooltelgede mõõtudes, ja korpuse erinevuses?
Et 7" ja 7.5" peaksid olema korpuse poolest ja muidu laiuselt samad aga vahe on ainult korpuse ülemises osas?
On mul õigus, või on see laiem ka muialt?
Põhimõtteliselt kuidas teha vahet Sierra Cosworthi ja Scorpa Cosworthi diffrite vahel?
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
No nii palju ma polen aru saanud et mõlemal on ülevalt see korpuse osa laiem, ehk 7.5.
Mõlemal on LSD
Sierra Cosworthil on 3.64 ülekandega
aga mis ülekanne Scorpa Cossul on, ja kas poolteljed erinevad?
Mõlemal on LSD
Sierra Cosworthil on 3.64 ülekandega
aga mis ülekanne Scorpa Cossul on, ja kas poolteljed erinevad?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
kui mu mälu mind ei peta siis sierra cossul peaks olema nii 7" kui 7,5"
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
Tagaveolisel cossu sierral on 7,5 differ, 3,64 ülekanne ja 108mm pooltelgede flantsid. Kuni 94a. Scorpio Cosworthidel on väidetavalt sama differ, aga 100mm poolteljed. 95a. ja uuematel Cossu Scorpiotel on 108mm poolteljed ja ei ole enam LSD, vaid veojõukontroll.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
niiet tagavedu cossul 7,5" ja 4 vedu cossul 7"Marty kirjutas:Don't be put off by this as the 7" diff is a strong sod (used in the 4x4 Cosworth remember) ALL the 7" internals are the same (except the ratio's and LSD bit) so even the basic 1.6 diff is bulitproof
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
Ehk siis Scorpio ja Sierra Cosworthide diffrid on täpselt samad,
ainus vahe on siis pooltelgedes, ja neid otsi diffri küljes(flanges peaks olema inglise keeles) saab vahetada.
Arvatavasti on siis kõik poolteljed(nii sierra, kui scorpio, kui ka scorpio cossu omad) pikkuselt samad.
Eks ma nüüd hakkan uurima kuidas saab jätta polditavad poolteljed trummelpiduritega
ainus vahe on siis pooltelgedes, ja neid otsi diffri küljes(flanges peaks olema inglise keeles) saab vahetada.
Arvatavasti on siis kõik poolteljed(nii sierra, kui scorpio, kui ka scorpio cossu omad) pikkuselt samad.
Eks ma nüüd hakkan uurima kuidas saab jätta polditavad poolteljed trummelpiduritega

Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
see on hea mõte, ära siis uurimis tööd enda teada jäta-kuna isegi ei taha seda ketast sinna taha-suur trummel teeb oma tööd hästiFinePix kirjutas:Ehk siis Scorpio ja Sierra Cosworthide diffrid on täpselt samad,
ainus vahe on siis pooltelgedes, ja neid otsi diffri küljes(flanges peaks olema inglise keeles) saab vahetada.
Arvatavasti on siis kõik poolteljed(nii sierra, kui scorpio, kui ka scorpio cossu omad) pikkuselt samad.
Eks ma nüüd hakkan uurima kuidas saab jätta polditavad poolteljed trummelpiduritega
XR4i

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
see ju imelihtne. Võtad polditva diffri koos polditava pooltelgede flantsidege. Lööd lükatavatel kolmiku otsast ja paned flansi asemele
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
Teoorias või praktikas on seda tehtud?Tarmo kirjutas:see ju imelihtne. Võtad polditva diffri koos polditava pooltelgede flantsidege. Lööd lükatavatel kolmiku otsast ja paned flansi asemele
XR4i

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
ma ju olen teoreetik
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
Tänu sellele et Sierra polditavaid pooltelgi nii raske saada on, siis tahaks teada kas scorpa poolteljed on täpselt sama pikad kui Sierral?
Või kus see auto laiuse vahe tuleb, Scorpa peaks siiski laiem olema kui Sierra, või ei ole?
Otsad peaks mõõtudelt samad olema, 100mm.
Või kus see auto laiuse vahe tuleb, Scorpa peaks siiski laiem olema kui Sierra, või ei ole?
Otsad peaks mõõtudelt samad olema, 100mm.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
no kuna sa tahad ju trumli jätta, siis ega sa selleks ei pea vahetama pooltelgi kui lsd lisad. fsoc'is on pildimatrerjal kah olemas kuidas teostada
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
FinePix kirjutas:Tänu sellele et Sierra polditavaid pooltelgi nii raske saada on, siis tahaks teada kas scorpa poolteljed on täpselt sama pikad kui Sierral?
Või kus see auto laiuse vahe tuleb, Scorpa peaks siiski laiem olema kui Sierra, või ei ole?
Otsad peaks mõõtudelt samad olema, 100mm.
kui mul meeles püsib üritan ära mõõta ja kui sassule pinda käid peaksid saama scorpa mõõdud ka. aga minu mäletamist mööda oli see trummel lsd suht keeruline teha kasuta mtech tegi selle tee läbi ei mäleta nüüd täpselt mis ja kuidas... aga minuarust tal läks ketastega sild taha.
eks kuidagi ikka alla saab tahtmist peab olema ainult

sierra mk I 5d
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
marty from fsoc kirjutas:http://forum.fordsierraclub.co.uk/viewt ... =6&t=38706
1st off you MUST use either DOHC or diesel DRUMBARKE driveshafts as Pinto and CVH shafts are too thin and have differant splines. NO disk-braked shafts are used!!!!!
The 'outer' joint remains UNCHANGED ONLY the inner need doing!!!!
1. Remove the 'tin can' and remove the inner splin (and bin it)
You should be left with summut like this (note the circlip holding on the tripoid thing isn't there in the piccy as it's been removed)
2. Remove the tripoid thingy and you should be left with NOTHING on the inner part of the shaft (like in the next piccy)
The left driveshaft is the drum type, the other (disk) is just to show the differance.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Scorpa Cosworthi ja Sierra Cosworthi diffrite erinevused
marty from fsoc kirjutas:3. Fit a CV joint off a disk braked Sierra (or Granada)
Please note there is a circlip used to hold the CV onto the shaft which is NOT shown in the picture!!!!!
Thats more or less it :th:
Here's a finished one (Drum outer joint and shaft and inner disk CV)