jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
kas sa mõtled seda suurt musta jubinat kapoti all?? siis mul üks on.
€-contact
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
krt võibolla olen totaalne lammas ja ei oska loogilist mõttekäiku arendada, aga alustaksin siiski õli+filtri vahetusest. Nagu vist ennegi mainitud, siis omast kogemusest. tahes-tahtmata kaotab õli ajaga oma omadused. Ja ilmselt odav õli teeb seda kiiremini. Rumal oleks küll väita, et probleemi lahendamiseks peaks hakkama otsast juppe vahetama, aga siiski oleks ratsionaalne alutsada lihtsamatest(loe odavamatest) asjadest
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
Priit sul mõte liigub täitsa tõusvas suunas. enne lammutamist võiks alustada tõesti pisematest ja odavamatest ettevõtmistest/lahendustest.
kindlalt veenduda, et asi neis pole ja kui neist kasu pole. alles siis võiks, selle raskema tee ettevõtta(ehk mootori lammutamine pulkadeks)
kindlalt veenduda, et asi neis pole ja kui neist kasu pole. alles siis võiks, selle raskema tee ettevõtta(ehk mootori lammutamine pulkadeks)
€-contact
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
täna sai jamatud veits piduri pumbaga, sai lahti võetud aga targemaks ei saanud.. ei tea ju milline mansett tagapiduritele toimib..
vaatasin et enne taga pidureid veel yks julla otse pumba all mis see võiks teha? ja kas on neid veel enne kui silindrini too õli jõuab?
sai õhutatud pumba juurest ja taga silindritest aga tolku ei midagi
plaanis oli ka filtri vahetamine aga tunnise otsimise järel loobusime.. ex tuleb uus osta..
mootorist nii palju et auto seisis ööläbi toa soojas ja hommikul kustus tuli 3-4 minutiga ise! 6 tundi hiljem käivitades kõlas nagu käiks mingi kett vastu plekki..
läks normi peale gaasitamist kui tuli kustus! mõni tund hiljem kui sai asfaldil pidureid proovitud siis kogemata vajutasin pidurit ja gaasi korraga, no lõi pöörded yles ja klõbin tuli sisse.. klõbin kadus minutiga...
vaatasin et enne taga pidureid veel yks julla otse pumba all mis see võiks teha? ja kas on neid veel enne kui silindrini too õli jõuab?
sai õhutatud pumba juurest ja taga silindritest aga tolku ei midagi

plaanis oli ka filtri vahetamine aga tunnise otsimise järel loobusime.. ex tuleb uus osta..
mootorist nii palju et auto seisis ööläbi toa soojas ja hommikul kustus tuli 3-4 minutiga ise! 6 tundi hiljem käivitades kõlas nagu käiks mingi kett vastu plekki..
läks normi peale gaasitamist kui tuli kustus! mõni tund hiljem kui sai asfaldil pidureid proovitud siis kogemata vajutasin pidurit ja gaasi korraga, no lõi pöörded yles ja klõbin tuli sisse.. klõbin kadus minutiga...
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
Sul ilmselt mingeid probleeme õlisurvega. Üks variant on õlipumba reduktsiooniklapp, mis nagu mulle tundub kipub DOHC mootoritel lahti tulema millegipärast. Päris lahti ta tulla ei saa, enne tuleb ploki sein vastu aga nii palju on seal ruumi küll pesast välja tulemiseks, et õlisurvet piisavalt mõjutada.
Üldiselt see klõbisemisvastase jura sisse kallamine ei ole eriline lahendus, sest kui tõesti sõidad väga puuduliku õlisurvega, siis võib tekkida varsti probleeme, et õli ei jõua ketipingutini ja lõppeb kõik keti puntrasse jooksmisega. Et nende minutite ja tundide arvutamise asemel võta midagi kiiresti ette, kui soovid sellest mootorist veel asja saada.
Ja mis sa täpselt sealt peasilindrist otsisid ? Ise lammutasin endal ka eelmine nädal seda, et ehk oskan aidata.
Üldiselt see klõbisemisvastase jura sisse kallamine ei ole eriline lahendus, sest kui tõesti sõidad väga puuduliku õlisurvega, siis võib tekkida varsti probleeme, et õli ei jõua ketipingutini ja lõppeb kõik keti puntrasse jooksmisega. Et nende minutite ja tundide arvutamise asemel võta midagi kiiresti ette, kui soovid sellest mootorist veel asja saada.

Ja mis sa täpselt sealt peasilindrist otsisid ? Ise lammutasin endal ka eelmine nädal seda, et ehk oskan aidata.
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
Kuulge naljamehed - tagumised rattad ei tohigi plokki võtta kui süsteem korras. Ainult käsipidur peab plokki võtma. Asi nimelt turvalisuses. Kindlasti oled tõmmanud talvel libedal sõidu ajal käsipidurit ja tundnud kuhu läheb auto tagumine ots kui pisut rooli keerata. Sama juhtub ka siis kui vajutad jalapidurit ja näiteks kurvis, kus pead pidurit vajutama ja tagumised rattad blokeeruvad läheb autol külg ette ja oledki kraavis. Autol ju tagumine ots ka palju kergem kui esimene.
Seesama julla mis sul seal peapumba all tagumiste torude vahel - seesama reguleeribki tagumiste pidurite rõhku.
Näitena võin tuua enda tööjuurest escorti piruka, millega sõitsin harva(vahest pidin mina sellega sõitma kui vaja oli) - sellel oli samuti tagapidurite rõhuregulaator vahelt ära võetud ja ringteedel pidurdades leidsin ennast tihtipeale sõidusuunale vastupidiselt, või ka vallist kuna tagumised rattad blokeerusid ja auto keeras lihtsalt ennast ringi(külg läks ette).
Ainuke vahe on selles, et escortil ja enamikel masinatel reguleeritakse tagapidurite rõhku vastavalt koormusele, kuna sierral on aga see rõhk kogu aeg üks ja sama...
Seesama julla mis sul seal peapumba all tagumiste torude vahel - seesama reguleeribki tagumiste pidurite rõhku.
Näitena võin tuua enda tööjuurest escorti piruka, millega sõitsin harva(vahest pidin mina sellega sõitma kui vaja oli) - sellel oli samuti tagapidurite rõhuregulaator vahelt ära võetud ja ringteedel pidurdades leidsin ennast tihtipeale sõidusuunale vastupidiselt, või ka vallist kuna tagumised rattad blokeerusid ja auto keeras lihtsalt ennast ringi(külg läks ette).
Ainuke vahe on selles, et escortil ja enamikel masinatel reguleeritakse tagapidurite rõhku vastavalt koormusele, kuna sierral on aga see rõhk kogu aeg üks ja sama...
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
Igal autol peaks olema pidurite suhe 70% ees ja 30% taga.
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
ex paista aga kui taga ei laksa siis asi lahja ja testid olnud paraku märjal asfaldil, ja kui kõik plokib-- jookseb auto otse lohas! kui midagi alla annab siis võtab kiiva! nii või naa rakenduvad esipidurid enne tagumisi.... ja ylevaatusel on vaid yks võll millega testitakse esimesi ja taga pidureid vaevalt seal surve neile 70% -30% ja arvatavasti käsipidurist ei piisa katmaks jalgpidurit!
täna sai maal käidud, vanaema 75 juubel! ja seal ka mu eelmise sierra varuauto! 85 a. karpa.. vaatasin et piduri peapump sama ja krutisin maha, kuigi eila sai autol ka pump maha aga mantsetid paistsid norm olevat.. ex homme vaatab!
mootorist niipalju et filtri võti leitud ja homme paneb uue ja vahetab pool synt. täis synteetilise vastu!
täna sai maal käidud, vanaema 75 juubel! ja seal ka mu eelmise sierra varuauto! 85 a. karpa.. vaatasin et piduri peapump sama ja krutisin maha, kuigi eila sai autol ka pump maha aga mantsetid paistsid norm olevat.. ex homme vaatab!
mootorist niipalju et filtri võti leitud ja homme paneb uue ja vahetab pool synt. täis synteetilise vastu!
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
suhteliselt uue(norm kasutusel old aja) filtri keerab käsitsi ka lahti. ilma, et selleks võtit vaja oleks.
hea, kui uue filtri panekul tõmba, selle filtri kummirandi vana õliga üle. paksult pole vaja.
pärast kergem kätte saada.
hea, kui uue filtri panekul tõmba, selle filtri kummirandi vana õliga üle. paksult pole vaja.
pärast kergem kätte saada.
€-contact
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
ei ole mõtet sul selle mootoripeale enam panustada. aeg maksab ka midagi
elukutselt eestlane
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
täna sai pidurid nati paremaks ja kõik veel yleõhutatud!
filter ja uus õli sees, ex hommiku paista kas parem või mitte! mudu vana filter paistis ilus puhas!
kolmapäev ylevaatusele!
filter ja uus õli sees, ex hommiku paista kas parem või mitte! mudu vana filter paistis ilus puhas!
kolmapäev ylevaatusele!
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
aga peale õli vahetust proovisid tööle panna? kas jäi ikka tuli põlema?
€-contact
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
mingi juhe sai maha võetud ja siis käiasin kuin tuli kustus, ja kui juhe kyljes kustus tuli koheselt!
hommiku on asi selge!
hommiku on asi selge!
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
ehk oli see süütepooli ots, mille maha võtsid?
loodame, et saab sellega asja nüüd korda.
ei tahaks küll, et sa peaks seda lahti võtma hakkama.
loodame, et saab sellega asja nüüd korda.
ei tahaks küll, et sa peaks seda lahti võtma hakkama.
€-contact
Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga
ilmeslt oli jah syytepooli ots...
hommiku tuli kustus nagu vaja!!!!!!!!!!!!! töölt tulles kustus ka nagu vaja!!!!!!
algas järgmine jama!
töölt tulles foori taga seistes kasvasid pöörded yle 4000, tõmbasin igaks juhuks bussipeatusesse minevale rajale.. mootor undas nii mis hirmus,
a no pöörded kõrgel proovisin esimeselt 3 ndale rajale! õnnestus! tõmme oli norm.!
90 ne alas 100 ga aga kui siduri alla vajutasin ei langenud pöörded alla 2000..
vaid kõrgem käik võtis pöördeid maha
auto seisis vahepeal paar tundi, sai 15 RS valukad alla
e 195/60 r 15 enne 175/65 R14 plekk// PILDID- lähipäevil auto teemas!
peale seisu, enam pöörded kõrgele ei tõusnud.. vaid suri paarkorda kohapeal välja ja 1 või 2 korda sõites kui sidur alla! (kui välja sureb siis kaob rooli ja pidurivõim, niii et suht jama)
contact millalgi mainis et probla võib tekitada nn tühikäigumootor.. sain autokyljest lahti aga rohkem mitte.., seal 2 jullat omavahel 2 kruviga seotud ja nii kinni oksydeeerunud et lahti ei tule!
ega muud ei osanud teha kui bensiini sisse valada ja puhtaks loksutada!
pealepannes käis mootor enamvähem, ex homme targem.. sõita ei saanud sest liiga alkovines
mida veel olen neil nädalail tähele pannud. et kuikäimapanen siis tiksub korralikult aga kui mootor hakkab piisavat soojust saavutama siis tekib turtsumine ja pöörde häired (muidugi täna oli ka problad 20 kim sõidus olnud sooja mootoriga)
hommiku tuli kustus nagu vaja!!!!!!!!!!!!! töölt tulles kustus ka nagu vaja!!!!!!
algas järgmine jama!
töölt tulles foori taga seistes kasvasid pöörded yle 4000, tõmbasin igaks juhuks bussipeatusesse minevale rajale.. mootor undas nii mis hirmus,
a no pöörded kõrgel proovisin esimeselt 3 ndale rajale! õnnestus! tõmme oli norm.!
90 ne alas 100 ga aga kui siduri alla vajutasin ei langenud pöörded alla 2000..
vaid kõrgem käik võtis pöördeid maha
auto seisis vahepeal paar tundi, sai 15 RS valukad alla

peale seisu, enam pöörded kõrgele ei tõusnud.. vaid suri paarkorda kohapeal välja ja 1 või 2 korda sõites kui sidur alla! (kui välja sureb siis kaob rooli ja pidurivõim, niii et suht jama)
contact millalgi mainis et probla võib tekitada nn tühikäigumootor.. sain autokyljest lahti aga rohkem mitte.., seal 2 jullat omavahel 2 kruviga seotud ja nii kinni oksydeeerunud et lahti ei tule!
ega muud ei osanud teha kui bensiini sisse valada ja puhtaks loksutada!
pealepannes käis mootor enamvähem, ex homme targem.. sõita ei saanud sest liiga alkovines
mida veel olen neil nädalail tähele pannud. et kuikäimapanen siis tiksub korralikult aga kui mootor hakkab piisavat soojust saavutama siis tekib turtsumine ja pöörde häired (muidugi täna oli ka problad 20 kim sõidus olnud sooja mootoriga)