
pead parandasin hommikul,aitab kll natukeseks ajaks
tõstan igaks juhuks siia lehele ka. täna õhtuni aega hääletada. Igasugune abi oodatudkaups kirjutas:http://www.alecoq.ee/idee/idee.php?3204
Ehk viitsib keegi siitki hääletada ja ka natuke levitada.
AlarT kirjutas:Kas muidu keegi on kursis, Ford Scorpio 2,5 68kw td mootoriga.
Kui seda nüüd tahta sierra peale panna, kas mootori käpad tuleb ära vahetada, kui jah siis kas on võtta asendust või peab ise aretama?
Samuti, kas käigukast ja mootor koos, jäävad pikkuselt selliseks, et scorpa käigukast sierra peal on õige koha peal ja käigukang tuleb õige koha peale?
Kas mingi kardaan sobib sinna alla?
Kas käigukasti kinnitused ka sobivad sierraga?
Sierra tala ja mootor sobivad?
Tegemist on 2,0 dohc sierraga.
Lihtsalt oleks idee, miski 90/91 a scorpa mootor ja käigukast panna 92a sierra peale.
Tänud vastajatele.
Täpsemalt asi nii, et mul sõbral sierra ja scorpa olemas, scorpa seisab kuna kere läbi, aga mootor hea.
Sestap ma soovitasingi tal mootor ringi visata, aga ta arvab, et see on poolvõimatu.
Samas minu teada see ei tohiks nii võimatu olla, sellepärast küsingi, et kui raske see on, kui keegi teab.
See lüliti on pagasluugiiluku sees.say-pao kirjutas:Kus kohas sedaanil see pagassi lüliti on, mis pagasniku valguse põlema paneb? Mul on see kinni jäänud, tuli põles koguaeg
või siis Kupsi käest 100.-gaxr4 kirjutas:Muide need tugevdatud stabikapuksid on nüüd 130 eeku (varem kilepakendis 171) ja ilusti karbis, letitaga oli hämmingi kui karp näppu anti kuid sisu oli nii nagu peab.
Müüja ütles et tegu on samade puksidega nagu
Jaanus kirjutas:või siis Kupsi käest 100.-gaxr4 kirjutas:Muide need tugevdatud stabikapuksid on nüüd 130 eeku (varem kilepakendis 171) ja ilusti karbis, letitaga oli hämmingi kui karp näppu anti kuid sisu oli nii nagu peab.
Müüja ütles et tegu on samade puksidega nagu