Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Nii, eile oli peaaegu hea päev. Väga pikk ja vaevaline tegevus oli, et kast alla saada. Selili auto all roomates ja ilma asjalike tõstevahenditeta. Loomulikult jäi ka stabikas ette ja pidi selle kere küljes lahti laskma. Selle käigus loomulikult läks üks polt pooleks. Sai siis lõpuks kast alla... aga näe vahi kurja survelaager liikus täiesti vabalt edasi-tagasi. Ei saanud korvile pihtagi
Oujee kui äge, kõik kräpp vaja uuesti teha. Kast, sidur, hooratas maha. Scorpa hooratas ja sidurikorv külge, uue RS2000 kettaga. Kast alla tagasi ja voila.. juba tundub parem. See järel kardaan ja starter kah külge. Siis oli kell juba pool üks öösel ja mõtlesin, et on paras aeg magama minna.
Siit siis tarkusi... Escorti hooratas ja sidurikorv ei taha Sierra kastiga koos mängida.
Täna õhtul tahaks käivitamist proovida, kõik eeldused nagu oleks olemas. Mehaaliline osa on koos. Natuke vaja veel juhtmete ja voolikutega mängida ning õhufiltriga midagi välja mõelda kuna Scorpa asjad ei istu väga hästi Sierra kerele. Siis võiks juba testsõidule minna.

Siit siis tarkusi... Escorti hooratas ja sidurikorv ei taha Sierra kastiga koos mängida.
Täna õhtul tahaks käivitamist proovida, kõik eeldused nagu oleks olemas. Mehaaliline osa on koos. Natuke vaja veel juhtmete ja voolikutega mängida ning õhufiltriga midagi välja mõelda kuna Scorpa asjad ei istu väga hästi Sierra kerele. Siis võiks juba testsõidule minna.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Bensiin paaki, jahutusvedelik ringlema, õli mootorisse ja võtit. Näe krt isegi töötab =) http://www.youtube.com/watch?v=5oKa--9NJ3Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Kollektor ja kati taoline asi hetkel Scorpa omad, et tuld päris kapoti alla ei lööks. Nende asemele peaks tulema mingi custom-made torukolle.
Kollektor ja kati taoline asi hetkel Scorpa omad, et tuld päris kapoti alla ei lööks. Nende asemele peaks tulema mingi custom-made torukolle.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
väga viis, just mõtlesin, et tuleks ka läbi ja uuriks, mis seis on: "nagu näha asi toimib".
€-contact
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Ikkagi ei saanud hea. Eile sai järekordselt keberniiti. Hooratas ja sidur läksid vahetusse jälle. Nüüd siis kõik tavalised Sierra dohlaka jubinad ja toimib ilusti. 215mm sidur on 240'ga võrreldes ikka naljakalt väike (siiamaani kõikidel autodel 240 olnud, esimest korda nägin 215mm ketast
) Pukkide peal auto juba sõitis =) Mingi vahetükiga korvi ja survelaagri vahele oleks Scorpa juppidega ka ilmselt tööle saanud aga pole väga võimalusi leiutada ja aega ka pole enam.
Siis kõik tuled, viled ja enamus sisust kokku tagasi pandud ja rattad vastu maad lastud lõpuks. Ikka veel mõned juhtmeotsad lahti ja sellega seoses pole veel armatuuri sisse pannud. Jätkuvalt puudu väljalase aga lootust on, et homme saab selle ka. Lootust on pühapäeval rajale jõuda.
Natukene ka mugavusvarustust lisatud. Juhiks tähelepanu kuidas kapott üleval püsib =)


Siis kõik tuled, viled ja enamus sisust kokku tagasi pandud ja rattad vastu maad lastud lõpuks. Ikka veel mõned juhtmeotsad lahti ja sellega seoses pole veel armatuuri sisse pannud. Jätkuvalt puudu väljalase aga lootust on, et homme saab selle ka. Lootust on pühapäeval rajale jõuda.
Natukene ka mugavusvarustust lisatud. Juhiks tähelepanu kuidas kapott üleval püsib =)
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
päris vinge asja oled kokku komplekteerinud 

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Jah, Jet-Set pidi ju nime kuidagigi välja teenima 

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Pikk jutt, s*tt jutt...
Kolmapäeval käis Amper Garaažis väljalaske modimises. RS2000 torukolle tuuniti Sierra kerele vastavaks, tagumine ots tavaline dohlaka sumps. Härra Kaspre kiitis, et väga palju ruumi pidi olema. V8 ehitusel oli "veits" kitsam
pilt: http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.04/IMGP3335.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Linnast koju tagasi sõites kadus jahutusvedelik sumpsi kaudu välja.. nii tore, nii tore. Sisselaskest ilmselt tõmbas vett sisse, 1.silindi sisselaske ava ja veekanal termostaati asuvad üksteisest 2cm kaugusel ja nende vahel on väga väsinud tihend. Koorem silikooni vahele ja tundub et peab nüüd =) Klapikambrikaane tihendi vahetasin ära. Seal vahelt õlipoiss enam välja ei pressi.
Et elu liiga lihtne ei oleks:
Eile õhtul oli väike õnnetus. Sirts krt pani ilma juhita minema ja leidsis ühe lambiposti üles. Stangetala lendas radikasse sisse ja lanseka otsas väänas ka kergelt sissepoole. Tuli ja radikas puruks. Stange ise jäi mingi imega terveks.. ulme. Kapott oli lahti, see jäi ka õnneks terveks.
Täna:
Hommikul garaaži minnes oli pilt selline: Stangetala oli kenasti radikasse sisse sõitnud ja lanseka otsad veits sisse kokku väänanud. Stange on ulmekõva.. täitsa terve.
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3359.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3360.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3362.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Lõunaks oli juba selline: Tala tagasi välja lükatud ja lanseka otsad ka enamvähem sirgeks. Väljast vaadates nagu polekski midagi olnud.
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3368.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3371.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootoril on mingi kala küljes ikkagi.. kipub mõned paugud vahele jätma. Mingi hetk on täiesti normaalne, siis hakkab puterdama, jälle ok.. jne. Kui see jant välja arvata siis sõidab ilusti sujuvalt nagu päris auto. Kiirusomadused on veits kahtlased (peab ajanäitajaga mõõtma) aga pepu tunde järgi oluliselt parem kui enne. Rehvid sain hommikul velgedele ja paar pudinat salongis vaja kinni panna veel ning võib sõita. Ilmselt mingit korraliku sõitu sellest ei tule aga vähemalt oleme homme rajal! (kui just krt teab mida jälle ei juhtu
)
Tänaks Kristjanit kes radika ja tule laenas ning Andrest ja Timo, kes päeval keretöödega tegelesid =)
Lõpp (peaaegu)hea, kõik (peaaegu)hea
Kolmapäeval käis Amper Garaažis väljalaske modimises. RS2000 torukolle tuuniti Sierra kerele vastavaks, tagumine ots tavaline dohlaka sumps. Härra Kaspre kiitis, et väga palju ruumi pidi olema. V8 ehitusel oli "veits" kitsam

pilt: http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.04/IMGP3335.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Linnast koju tagasi sõites kadus jahutusvedelik sumpsi kaudu välja.. nii tore, nii tore. Sisselaskest ilmselt tõmbas vett sisse, 1.silindi sisselaske ava ja veekanal termostaati asuvad üksteisest 2cm kaugusel ja nende vahel on väga väsinud tihend. Koorem silikooni vahele ja tundub et peab nüüd =) Klapikambrikaane tihendi vahetasin ära. Seal vahelt õlipoiss enam välja ei pressi.
Et elu liiga lihtne ei oleks:
Eile õhtul oli väike õnnetus. Sirts krt pani ilma juhita minema ja leidsis ühe lambiposti üles. Stangetala lendas radikasse sisse ja lanseka otsas väänas ka kergelt sissepoole. Tuli ja radikas puruks. Stange ise jäi mingi imega terveks.. ulme. Kapott oli lahti, see jäi ka õnneks terveks.
Täna:
Hommikul garaaži minnes oli pilt selline: Stangetala oli kenasti radikasse sisse sõitnud ja lanseka otsad veits sisse kokku väänanud. Stange on ulmekõva.. täitsa terve.
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3359.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3360.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3362.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Lõunaks oli juba selline: Tala tagasi välja lükatud ja lanseka otsad ka enamvähem sirgeks. Väljast vaadates nagu polekski midagi olnud.
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3368.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://smcracing.planet.ee/Sierra/2010.05/IMGP3371.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootoril on mingi kala küljes ikkagi.. kipub mõned paugud vahele jätma. Mingi hetk on täiesti normaalne, siis hakkab puterdama, jälle ok.. jne. Kui see jant välja arvata siis sõidab ilusti sujuvalt nagu päris auto. Kiirusomadused on veits kahtlased (peab ajanäitajaga mõõtma) aga pepu tunde järgi oluliselt parem kui enne. Rehvid sain hommikul velgedele ja paar pudinat salongis vaja kinni panna veel ning võib sõita. Ilmselt mingit korraliku sõitu sellest ei tule aga vähemalt oleme homme rajal! (kui just krt teab mida jälle ei juhtu

Tänaks Kristjanit kes radika ja tule laenas ning Andrest ja Timo, kes päeval keretöödega tegelesid =)
Lõpp (peaaegu)hea, kõik (peaaegu)hea

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Mis moodi, see tal õnnestus?Sassu kirjutas: Sirts krt pani ilma juhita minema ja leidsis ühe lambiposti üles.

tõstsid auto õues üles lükasid käigu sisse, lasid rattad ringi ja läksid jahutusvedeliku kontrollima?
€-contact
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Üldsiselt võib lugeda pühapäevase rajasõidu edukaks. Midagi katki ei läinud ja sõitis kenast sinna ja tagasi. Mingi kala on sees mis ei lase kiiresti sõita aga üldiselt töötab. Madalalt on jõudu küllaga, viiendaga võis maanteel möödasõite teha nagu nalja. Kõrgel pöördel aga lahja.
Ei tea kas peaks vedrustust ka arendama? Pildi pealt tundub nagu viskaks varsti üle kuudi

Kui kellelgi on midagi head vedrustuse osas pakkuda, siis andke tuld.
Ei tea kas peaks vedrustust ka arendama? Pildi pealt tundub nagu viskaks varsti üle kuudi


Kui kellelgi on midagi head vedrustuse osas pakkuda, siis andke tuld.
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
jämedad stabilisaatorvardad peaksid selle ülekuudiefekti ära peletama.
elukutselt eestlane
Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Räägiks asjadest õiges teemas =)contact kirjutas:saad sa selle püssi jahutuse korda?
Jahutus on korras. Tempi andur viskas villast vist. Igaksjuhuks sai uus termostaat ka sisse.
Vahepeal esituled veits tuuningut saanud
Ja kuna Sirru dohlaka tahhomeeter ei nõustunud töötama moodsama tehnikaga siis võtsin EscuRSi näidikudeplokist tahho välja ja sobitasin ta Sierra näidikuplokki. Nüüd sihuke uhke valge tahho. Hoopis teine tera on sõita kui aru saab mis mootor teeb.
Neljapäeva ja reede õhtu/öösel kihutasin linnapeal ringi päris pikalt ja võib vist öelda, et asi toimib. Vahest harva väiksel pöördel jätab mõne paugu vahele aga ei midagi erilist. Veits peab veel testima ja seda kahtlast sisselaske süsteemi kruttima, jõudu on kõrgematel pöördel kuidagi vähe. Madalalt käib mõnusalt, linnavahel kruisimiseks on hea, aga see pole ju selle auto mõte

Re: Sierra 2,0 16V 87a - Sassu
Mässasin eile natuke selle VI-system sisselaske asjaga ja tuju läks kohe palju paremaks. Nüüd on jõudu nii madalal kui ka kõrgel pöördel. Võib juba uskuda, et kuskil 100kw kandis seal kapoti all ka on.
Täna hommikune tuuning: mustad tagatuled ja kui natuke värviparandust tulede alt.
Mõni värskem pilt kah juurde. Kui kellelgi esistangele puuduvat iluliistu on, siis võib pakkuda.



Kapoti all vaja veel mõned kuumakaitsed leiutada, uus õhufilter otsida ja parem kinnitus talle välja mõelda. Laenatud koonus ja nipukad ei ole just väga pikaajaline lahendus.
Täna hommikune tuuning: mustad tagatuled ja kui natuke värviparandust tulede alt.
Mõni värskem pilt kah juurde. Kui kellelgi esistangele puuduvat iluliistu on, siis võib pakkuda.
Kapoti all vaja veel mõned kuumakaitsed leiutada, uus õhufilter otsida ja parem kinnitus talle välja mõelda. Laenatud koonus ja nipukad ei ole just väga pikaajaline lahendus.