
Sierra roolivõim
Sierra roolivõim
auto on V6 mootoriga ja kõik on korras, aga probleem on selles, et kui on vaja teha rooliga järske liigutusi siis on tunda et roolivõim ei jõua ära toita ja rool poob kinni. Kellel sama probleem võiks arutada milles asi kuna kõik on nagu korras...uus vedelik sees ja latt korralik. Eile ajasin esimest korda see aasta ssirtsu välja ja kohe läks käest ära sest lihtsalt polnud võimalik rooli tagasi keerata nii kähku kui vaja oleks olnud. 

XR4 2.9i
Re: Sierra roolivõim
roolivõim ei jõua järgi sinu kiiretele keeramistele!:D
Sierra 2.0 -dohc-, Volvo S80 2.4T
Re: Sierra roolivõim
Õhk vahel.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Sierra roolivõim
Mul ka sama häda. Muidu võimendab ilusti, aga kui rooliga vehkimiseks läheb, siis tõmbab rooli nii kinni, et sõida või teelt välja. 2 korda olen sellepärast piruetiga teelt väljagi sõitnud. Kaalusin juba ilma võimuta lati tagasi panemist. Äkki on pumba tootlikkus vilets?
Re: Sierra roolivõim
pole seal mingit õhku vahel, aga ise arvan ka et pump on lahja, dohc mootoril teistsugune pump ja sellega ei tähedanud sellist probleemi.
XR4 2.9i
Re: Sierra roolivõim
Mina selles õhus nii kindel ei oleks...
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Sierra roolivõim
Pump võib vigane olla küll.Mul dohc-iga sama jama,et ei võimenda ära.Lati vahetasin välja,aga ikka pole päris korras nagu.Kunagi olen ka pumba vahetanud välja juba,aga ilmselt jälle pees.
-
- kasutaja
- Postitusi: 80
- Liitunud: 08 Veebr 2010, 01:52
- Asukoht: Tallinn / Läänemaa Tel. 5182702
Re: Sierra roolivõim
Pump hakkab tavalislt enne jooksma kui rõhu ja tootlikkuse kaotab aga kõike tuleb ette.
Aga pumbad ja latid on erinevad ning peavad omavahel sobima (erinevad töörõhud).
Vahetuse käigus ei tohi ära kaotada reduktsiooniklappi mis ühe toru-vooliku all jagamispeas!
Aga pumbad ja latid on erinevad ning peavad omavahel sobima (erinevad töörõhud).
Vahetuse käigus ei tohi ära kaotada reduktsiooniklappi mis ühe toru-vooliku all jagamispeas!
Re: Sierra roolivõim
ei usu et seal pumbas midagi katki on...ju ta ongi selline tehtud, klapp ka ei tohiks puudu olla...kui see käib pumba sees.
XR4 2.9i
Re: Sierra roolivõim
klapp peaks asuma ikkagi lati küljes ja survetoru otsas. Seal kus siis survetoru latti sisse läheb.
Re: Sierra roolivõim
Loogika järgi on küsimus ikka latis, kui algul keerad ühele poole ja õli aitab sina suunata siis tagasi keerates see õli ei muuda suunda vms ja on raske tagasi kerata-Tegelikult pole mul õrna aimugi kuidas asi peaks toimima.
Kui tahad võin sulle oma poova lati lammutamiseks anda, saad mõne idee mis valesti võib olla
Kui tahad võin sulle oma poova lati lammutamiseks anda, saad mõne idee mis valesti võib olla

XR4i

Re: Sierra roolivõim
noo ta teeb nii ka et kui ei keera edasi tagasi vaid lihtsalt kesk asendist tahan järsku keerata ükskõik kummale poole siis poob ka suht kohe kinni.
XR4 2.9i
Re: Sierra roolivõim
No seal sees peaksid olema mingid klapid/kolvid mis järelikult ei toimi korralkilult ja ei suuna seda õli sinna kuhu vaja.
Ma ei taha uskuda et küsimus on pumba tootlikuses, mul endalgi uuem latt peal aga pumba jätsin vana-kõik toimib nii nagu peab, raja jaoks võiks isegi raskemalt käia nõks!
Ma ei taha uskuda et küsimus on pumba tootlikuses, mul endalgi uuem latt peal aga pumba jätsin vana-kõik toimib nii nagu peab, raja jaoks võiks isegi raskemalt käia nõks!
XR4i

Re: Sierra roolivõim
mis aasta masina latt sul on? scorpa oma? Õli on mul ka normis jah, all on 91a. scorpio latt ja esisild, scorpa esisillaga on see vägev asi et rattad keeravad palju rohkem kui sierral, ehk rooli põhja keerates läheb rehv mugavalt vastu kere mis sellest, et sild laiem kui sierral
ümber keeramisega pole vähemalt probleemi, aga eks siis tuleb latt ja pump ringi tõsta ja vaadata mis saab.

XR4 2.9i