Umbes kuu aega tagasi sai ostetud endale järjekordne auto. Kuna kunagi aastaid tagasi oli peres samamoodi Sierra siis sai ka endale proovitud. Tegelikult läks auto ostuga üldse kiireks, ootamatult sai vana "tuuning" Baleno maha müüdud kella 11 paiku ning kella 17ks oli vaja juba millegagi liikuda, kiire külastus interneti, paar telefoni numbrit välja vaadatud ja läksin uurima. Antud auto oli viimane mida vaatama läksin. Õnneks oli too ka kõige korralikum, eriti just kere poolepealt. Ostu-müügi leping tehtud, algas sõit koju ( tegelikult paar kilomeetrit ainult). Peale esimesi kiireid toimetusi selgus, et esimene pidur ikka märgatavalt peal. Eelmine omanik mainis ka, et linnas võtab kütust mingi 11-12 sajale, mis tundus natukese palju. Pidurid lahti, kogusüsteem roostest puhtaks, remont komplekt vahele, pidurimääret ja süsteem kokku tagasi. Esimene prooviring....ja õnne kui palju, auto hakkab veerema ka pisikese künka peal. Ennem foori taga Sossimäel seisis auto iseseisvalt, ilma pidurit peal hoidmata. Tuju oli hea, sai rahulikult sõita nüüd. Aga ei, jamad jätkusid, nimelt tahtis auto kohapeal seistes jube soojaks minna. Uurisin ja puurisin, selgus, et termostaar oli surnud. Kiire kõne autopoodi ning 2h oligi termostaat kohal. Vahetasin ära, sõitsin, tundus jälle parem. Aga ei, pikapeale ikka soojenes. Avastasin, et autol tuulekoda puudu, mis käib radika ja ventilaatori vahel. Muretsesin ka selle, lootes ise, et peab ju ükskord asja korda saama, läks nagu jälle paremaks, aga mitte ideaalseks. Viimaks tundsin ennast totaalse tolana, kui avastasin, et autol on esivõre taga originaal kate, mis talveks ette pannakse, et mootor kiiremini soojaks läheks. See ka eemaldatud, oli tulemus super. Temp. tõuseb täpselt normi ja sinna ta ka jääb. Kuid seiklused jätkusid. Sõites rahulikult trenni ükspäev otsustas auto foori taga seistes lihtsalt välja surra ja enam mitte käivituda. Kiiresti nööriotsas jälle oma töökotta ja asja selgitama. Pärast 3 minutilist nukrat pilku mootori suunas, selgus, et hammasrihm kutu. Möödus 3 päeva, kui auto oli taas ellu äratatud. Eluaeg sierrasid remontinud vanem meesterahvas võttis asja ette. Rihma surma põhjuseks oli simmer, mis lekkis tohutult õli. Seega lendas vahele uus simmer, mootoririhm ja mõned nipet-näpet detailid veel ja sõit võis alata. Siiani sõidab auto ilusti. Remontimine toob tegelikult naeratuse näole, asjade hinnad on siiski äärmiselt odavad.
Autoga tehtud tööd:
-õli vahetus( täissünt läks sisse )
-õlifiltri vahetus
-õhufiltri vahetus
-termostaat
-jahtusvedelik
-esimene suurem mootori simmer
-mootoririhm
-käigukasti padjad
-mootorile korralik pesu
-küünlad
-küülnajuhtmed
Tööd mis on tehtud rohkem auto ilu nimel:
-seest keemiline pesu ( teen seda ise, omades kõiki vajalikke vahendeid )
-väljast pigipesu, kerge kaitsevaha peale
-rehvidel osad kirjad valgeks värvitud, tuli tuju ja tegin ära
-autol lagi seest värvitud mustaks(eriti hea efekt on öösel, kui on tähis taevas, mis paistab läbi katuseluugi)
-a-piilarid samuti mustaks värvitud
-pagasi põhi paksult mastiksiga üle käidud, et roostepoiss külla ei tuleks
Rohkem suurt meelde ei tulegi vist. Varustust on autol vähe üsnagi võrreldes eelmise autoga, kuid midagi siiski on: katuseluuk klaasist, cd-makk, ees Hertzi kõlarid, veokonks, reguleeritav roolisammas (üles-alla), tagavara rehv ja sellega asi vist piirdubki

Suuri plaane autoga hetkel pole, eks aeg näitab kuidas finantsseis paraneb. Loodan alla saada 15 tolli velje ning stanged lähevad õigepea kerega ühte värvi. Toonklaasi mõtlen veel, hetkel harjumatult hea manööverdada linnavahel, kuna kõigil eelnevatel autodel olnud toonklaas ja imelikul hästi näeb kõige üleõla vaadates

Pildid tulevad õige pea!
Kui kellelgi on häid ideid, soovitusi või midagi muud võib alati pakkuda, kõik kommentaarid, ideed, mõtted jne on teretulnud
