
üldiselt äkki tahad rääkida oma rinka kogemustest märjal asfaldil ja kuival asfaldil esiveolise ja tagaveolisega
Milline R4 vabalt hingav siis alla 4k pöörde hull püss on? Sierra 8v dohc vä?Tarmo kirjutas:alla 3750 pöörde täiesti mõtetu mootor muud ei miskit.Bomsch kirjutas:Mis sellel zetecil siis häda on olnud?
va et öko on
aga midagi pole öelda, esisild on täitsa hea kiiresti sõitmiseks, parem kui tagumine. muidugi lõbu jääb ära, kuid kiirust on
esiteks ei meeldi mulle sõita linnas 4000rpm, seega käik jääb ikka madalaks. teiseks võrdlen jah 2l mootoriga, kuid pakun umbes et ega 2l zetecil pole kah madalal mingit erilist tõmmet. kolmandaks on ju bomsch meil see kes kunagi ei võrdle siga ja kägu omavahel, tema võrdleb ikka lammast ja leevikestBomsch kirjutas:No siis tuleks käiku vahetada ilmselt.
Las ma pakun seda ka, et Tarmo võrdleb meil siin onju 1,8.-t 2L mootoriga ja siis tõmbab paralleele. See on wild guess loomulikult, et ta ilmselt käis oma mondeoga ja see, et talle meeldib alati hirmsasti siga ja kägu võrrelda omavahel
dohc pöördemoment sierral on stabiilselt lõpuni. dohc ja ohc uimasuse vahe ja pöördemomendi vahe tuleb ma pakun et pigem hoorattast kui lisa nukkvõllist, kuid eks alart teab paremini, ta ju teab kõigest kõike ja teeb kõigest teaduseAlarT kirjutas:...
2,3 diisel on kah mõttetu. Turbot tal ju pole ja turbota diisel on täiega mõttetu. (ootan nüüd suurt vastukaja ning mitmeleheküljelist analüüsi teemal ´´tamar on loll ning ei tea mootoritest midagi´´).AlarT kirjutas:Sierra dohc on jumala mõttetu ,mootor sest on 8 klappi.
Ei tohi väga pikalt ära olla ".Usalda , aga kontrolli"IvoK kirjutas: Pikemalt ära oled, siis on kohe mittu head lehekülge sellist haiget ila, kui -tsenseeritud- on see asi ja kui -tsenseeritud- on toda asi.![]()