AlarT kirjutas: Kas tõesti ei saadud aru, miks ma tõin honda mootorid sisse?
See oli näide, et ühe nukkvõlliga saab isegi 16 klappi teha, samuti oli see näide, et sierra dohc klappide asetuse saaks vabalt ühe nukkvõlliga teha.
See tehniline lahendus, mida sa siin taevani kiidad, kuulub ka juba ajaloo prügikasti. Ainuke mõjuv põhjus, miks mingil ajastul kasutati lahendust üks nukkvõll ja ämbritäis nookureid, oli kokkuhoid. Mootorite tehnoloogia arengu seisukohalt oli antud lahendus siiski ebatäiuslik, justkui vaheaste ohc mootorite muutumisel dohc mootoriteks. Tootjad, kes sellel ülemineku perioodil sohc mootoreid tootsid, said ka ise aru et see lahendus ei toida, ning enamus on taolisest lahenduses tänaseks päevaks loobunud.
Sinu põhiline väide on see, et ford oleks saanud teha samasuguse klappide asetusega mootori ka ühe nukkvõlliga. Kuna sa oled autode maailmas pädevam, kui enamus siinsest seltskonnast, siis sa ju tead, et ford tegigi sellise mootori. Selle mootori nimetus oli CVH. (Considerable Vibration and Harshness) Muidu tore mootor, aga üheksakümnendate saabudes oli ta siiski oma lahenduselt aegunud ja potentsiaal ammendunud. Ja mis tema järglaseks sai? Zetec. Mis oma plokikaane disainilt samasugune, nagu sierra dohc, tõsi küll, 16 klapi ja rihmajamiga.