Ford Sierra 2.0 -dohc-
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
Tarmo, vaata korra sedaani taga tiiba! Või siis üldse tiiba lähedalt.
kui palju sa seda, selle seadmega laiemaks venitada saad?
heal juhul vast 2mm oma algsest kohast(kas see on siis koopa laiendamine, kui seda nii palju juurde võidad)
üle selle hakkab juba plekki rebima ja siis... on kogu kena kaar - seal sammuses... hakkab lainetama ja kehvemal juhul rebib tiiva puruks!
selleks, et ilusti rattas koopase ära mahutada, nii et asi ka kaubanduslik oleks, tuleks teda siiski juba lisa materjaliga töödelda.
ära seekord mu posti ära kustuta!
kui palju sa seda, selle seadmega laiemaks venitada saad?
heal juhul vast 2mm oma algsest kohast(kas see on siis koopa laiendamine, kui seda nii palju juurde võidad)
üle selle hakkab juba plekki rebima ja siis... on kogu kena kaar - seal sammuses... hakkab lainetama ja kehvemal juhul rebib tiiva puruks!
selleks, et ilusti rattas koopase ära mahutada, nii et asi ka kaubanduslik oleks, tuleks teda siiski juba lisa materjaliga töödelda.
ära seekord mu posti ära kustuta!
€-contact
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
ma saan aru et sa oled kõigist targem, välja arvatud alart, kuid saa ka sina aru et juba 2mm laiendamine on laiendamine, kui sa sinna paned mingeid sentimeetreid otsa siis proovi tüvis õnnecontact kirjutas:bla bla bla
ega sa vist ei ole eriti näinud koopaid mis on tehtud sellega jah? ja pleki venitamine on küll juba jube lugu, huvitav kuidas sul kere detailid siis tehtud on? valamise teel? kõik on venitatud kujusse, stantsiga
edit: mingi video kah, paremat praegu kiiruga otsides ei leidnud. http://www.youtube.com/watch?v=4QvQMqjy3tE&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
ma pole öeld, et ma targem olen!
need on sinu sõnad!
ma ütlesin seda, et see seade ei ole tiiva laiemaks venitamiseks mõeldud. vaid siseserva painutamiseks vastu tiiva plekki! see nagu valssimisseade või nii!?
enne ma seda nii otse ei öeld, kui sai seda praegu öeldud!
sa ei venita seda mitte tiiva keskelt (2mm) vaid see nn. serv, kui nüüd sinna vastu pressida, see pleki osa, mis on algselt 90 kraadi (vinkel) asendis ja nüüd liigub vastu tiiva plekki. mille järgi nihkub see "u" heal juhul oma algsest kohast 2mm. aga tiib ise jääb paika. sa ei venita plekki ju pikemasks(tegu pole plastiliiniga) mida saad venitada.
stants lööb jah, selle tüki välja. aga seda plekktahvlist, mitte valmis tiivast ei tehta suuremat tiiba, venitamise teel.
ma usun, et TÜV ei tee ka midagi, kui sa teed selle algse, 10mm laiemaks. Näiteks kruvid külge porikummi, mille serv istub tiiva peale. nüüd aga teed tiiva kaare osa sama moodi laiemaks ja viid selle porikummi servaga rasa, mille tulemusena joonistub tiival välja ilus ühtlane joon. naguinii ei hakka nad su autot üle mõõtma. Ja kui mõõdavadki, mis siis?? sams ei tohiks siis kasutada ka mitte mingeid, laiendeid mida "tuning" osadena pakutakse. aga näe tehakse ja läheb ka läbi. täitsa uskumatu, ex ole?!
need on sinu sõnad!
ma ütlesin seda, et see seade ei ole tiiva laiemaks venitamiseks mõeldud. vaid siseserva painutamiseks vastu tiiva plekki! see nagu valssimisseade või nii!?
enne ma seda nii otse ei öeld, kui sai seda praegu öeldud!
sa ei venita seda mitte tiiva keskelt (2mm) vaid see nn. serv, kui nüüd sinna vastu pressida, see pleki osa, mis on algselt 90 kraadi (vinkel) asendis ja nüüd liigub vastu tiiva plekki. mille järgi nihkub see "u" heal juhul oma algsest kohast 2mm. aga tiib ise jääb paika. sa ei venita plekki ju pikemasks(tegu pole plastiliiniga) mida saad venitada.
stants lööb jah, selle tüki välja. aga seda plekktahvlist, mitte valmis tiivast ei tehta suuremat tiiba, venitamise teel.
ma usun, et TÜV ei tee ka midagi, kui sa teed selle algse, 10mm laiemaks. Näiteks kruvid külge porikummi, mille serv istub tiiva peale. nüüd aga teed tiiva kaare osa sama moodi laiemaks ja viid selle porikummi servaga rasa, mille tulemusena joonistub tiival välja ilus ühtlane joon. naguinii ei hakka nad su autot üle mõõtma. Ja kui mõõdavadki, mis siis?? sams ei tohiks siis kasutada ka mitte mingeid, laiendeid mida "tuning" osadena pakutakse. aga näe tehakse ja läheb ka läbi. täitsa uskumatu, ex ole?!
Viimati muutis contact, 27 Mai 2010, 20:10, muudetud 1 kord kokku.
€-contact
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
usu või ära usu kuid ongi keelatud igast tuuning vidinad mis teevad autot madalamaks või ulatuvad auto kerest eemale. stants oli lihtsalt näitena toodud. metall on väga painduv ja veniv materjal. kujutad ette et kuubikust alumiiniumist tehakse fooliumit. või kulla kangist venitatakse välja kuldketi jaoks vaja minev traat. siledast lehest painutatakse välja auto kere kumerusi, mootoratta paake, mõni mõis siis poritiiba venitada (ilma stantsita seekord)
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
see et koopad sain laiemaks aga nagu suht lihtsamat viisi. leitsin nurgast toru, viskasin otsa koopase, lasin suurema massiga sõbral kapotile istuda ja kolams kolleeg sõitis edasi tagasi. Nimodi mõnetkorrad läbi teha ja samas igakord toru kallet muutes saabgi koobad laiemaks. Ainukese asjana kisub natuke värvi koopa alt äärest maha, aga muidu norm. Logar tuli kahh natuke paremini panna, muidu hakkas see vastu käima. Ennem olid all 225-45 , aga kuna neile sai mõned naelad sisse sõidetud siis sain alla 115-55 rehvid,mis on ikkagi liiga kõrged. Rehvi ja amordi taldriku vahe on nii kitsas, et enam ei lükka sinna vahele pangakaarti ka, õnneks vastu ei käi 

Are You Talking To Me
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
panen siis mõned illustreerivad pildid ka, kuigi jah pildipeal ei paista ikka nagu päris

siin siis vähe juba ää sõõnud

ja siin siis natuke värvi maha kaapind valtsimise tagajärjel



siin siis vähe juba ää sõõnud

ja siin siis natuke värvi maha kaapind valtsimise tagajärjel

Are You Talking To Me
-
- kasutaja
- Postitusi: 130
- Liitunud: 29 Nov 2009, 01:01
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
Miks sul kapott must on?
purjuspäi sai punane kõveraks istutud ve:D
purjuspäi sai punane kõveraks istutud ve:D
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
ja kuidas oli siis? 

Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
vägev, tuleb enda kapott mustaks värvida katus ka ja ongi mesnad. küljed ka uuesti punasega üle. Mõtlesin, et teha ka ferrari punaseks, aga võibolla liiga erksaks jääb, kuigi pole sellel originaal toonil ka midagi viga 

Are You Talking To Me
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
värvi auto valgeks ja siis must katus ja kapott

Tanzo kirjutas:vägev, tuleb enda kapott mustaks värvida katus ka ja ongi mesnad. küljed ka uuesti punasega üle. Mõtlesin, et teha ka ferrari punaseks, aga võibolla liiga erksaks jääb, kuigi pole sellel originaal toonil ka midagi viga
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
Sai siis ka üle pika aja sirjele käed külge panna. Mõtlesin siin natuke, et mida tarka võiks teha. Kuna kõik sõjaväes omadega ja ma siiamaani jooksus. Reedel peale tööd keerasin rallikal kasti alt ära ja kiskusin mahalastud hooratta minema, kuna oli ammu soov seda proovida ja rallikat niikui nii tööle ei saanud siis pole sellel seda vaja. Kaalusin ka siis seda originaal hooratast oma kadunud vanaema vana köögikaaluga, mis näitas 13kg ja midagi peale (skaala puudus) ja mahalastud oli siis 9kg ja natikse peale. Nüüd ei kujuta ette kas oleks võuinud isegi natikse rohkem võtta, aga mingi vahe ikka andis kiirendusel. Tippkiirust ei saanud eriti proovida kuna 160 oli lagi, muidu oleks vahepukk minema lennanud, kuna seal ikka mesna lõtk sees. Homme vahetan kardaani ka terves jooksus ära ja siis saab teada kas ka tipu kiirusele loeb midagi.
Panen siis ühe pildi ka siia illustreerima, et hea arusaam oleks.

Panen siis ühe pildi ka siia illustreerima, et hea arusaam oleks.

Are You Talking To Me
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
Nii sattusin ka siia üle pikaaja, kuna kiire olnud. Juhtus siin vahepeal palju asju. Suutsin siin peale hooratta vahetust paar nädalat sõita ja siis läks käimar ja tagadiffer.Selle käigus vahetasin ka karteripõhja tihendi ära, aga selleks lasin sillatala lahti ja jätsin mootori kahe puka otsa rippu ja kuna tihendit hetkel ei olnud mõllasin tagadifri kallal. Sai siis liigapalju laamentatud seal taga ja mootor kukkus viltu.Hõissa jõulud, soendusradika need plastik vollad läksid pooleks, TORE. Armatuur laiali ja 900.- uus radikas ma ei tea kas ülemakstud? Selge vahetasin siis need ära ja norm. Aga kurra vahepeal said pätipoisid sees käija ja maki rotti lasta. Tahtsid supakat ka võtta, aga ei saanud luuki lahti ja kui istmed alla klappisid ei mahtunud õnneks kast välja. Siis suudeti mu raskelt tehtud süütevõti pooleks murda ja sellel olev fordi kleeps ära nokkida. Nojah mis teha, oma lollus ei pannud uksi lukku, siis tahsin auto ära viia maale kuna ei sõida sellega hetkel, no aga ikka pidi rattalaager laiali jooksma. Oh seda rõõmu 20km/h tagasisõitu(metall vastu metalli). Nüüd siis ikka enamvähem jonksus. Plaanis siis alla panna 65mm roostevaba toru alla ja lõppu ainult üks pütt. Loodame, et edasine kooselu sirjega kulgeb sujuvamalt 

Are You Talking To Me
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
Õnne sul ikka on, mul viimane talv üritati kütet varastada, aga õnneks kätte ei sadud midagi. Viska tegemistest pilte ka ikka 

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 2.0 -dohc-
mul endal sama plann roostevabast torusat summ teha ja lõppu pütt(sport) liiga kõvasti löriseb panen vahele ka rallika püti