
Lihtsalt sattusin juhuslikult lugema seda artikklit hetkel, kui mingi turbotamise vaidlus tuure hakkas koguma. See panigi mõtlema, kui mõtetut iba me ikka siin tegelikult ajame.

Kui seal praegu ohc ja type9 peal, siis ilmselgelt kõige lihtsam oleks 85kw ohc peale visata. Dohci puhul vaja uut kast ja kardaani ka kohe. Dohlakal on küll veits rohkem jõudu aga ma arvan, et see ei tasu nähtud vaeva. Alati on ju mõistlik kasutada võimalikult palju olemasolevaid jubinaid. Kui aga dohlakas väga meeldib, siis minu oleks hea punnscorpa 2,3 16v. Sellel on natukenegi väänet, et koormat edasi viia. Küll aga on ta oluliselt kallim. Ohc ei maksa suurt midagi, ei osta ega remontiga. Mingit erksust koormaga sõites nii väikse mootori puhul niivõinaa pole.Kups kirjutas:ok. peal tolllel nillitaval isendil hetkel ohc 55kw vist oli ja type 9 käimakast seal otsas.
See sierra sai täna valmis, kasti remont läks kokku maksma ca 13.000. Varuosad (kasti sisu ehk rem komplekt maksis vist mingi 8000 - täpse summaga võin eksida)IvoK kirjutas:Uuriks vähe, kas see sierra kuulub kellegile meie klubist, nr on 756 BCJ punane sedaan 2.0dohc automaat.
Toodi meile info-autose remonti, ja mitte selle viletsa DOHC pärast vaid hoopis automaatkasti pärast.
Kelle oma see on, Igatahes väga korraliku kerega ja üldse on väga hästi hooldatud seda (midagi kuulsin ka et olevat alles saksast toodud)
ilmselt ikka juttu sellest mis Speedesti-l käis. see ju foorumites nii nämmutatud teema, et see on F1 mootoriga.sõdurpoiss kirjutas:Et siin vähe õhku jahutada, siis Autolehest loen just praegu BMW M1 GROUP 5 kohta, ja siin kah juttu turbomootorist: täpsemalt töömahtu 1,5 liitrit ning maksimumvõimsuseks tolueeni põletades 1500 hj@ 5 bar.Tagavaraks on ka kaheliitrine plokk, aga seda hetkel ei kasutata. WTF??Hetkeseadistuses laaderõhuks vaid 2,1bar mille puhul jõudu 680hj, mnjah suht vähe siis ju.
Maksimaalne pöörete arv 12500p/min.
Seda tegid siis vennad kaheksakümnendate lõpus mehaanilise pritse ja BMW M10 mootorit toorikuna kasutades. Peaks vist nende käest nõu küsima, "you tüübid, kuda sierrast turbsiga 200 heppa saada?
Ei tahaks küll selle kliendi nahas olla, kui teatatakse, et Tere, teie 6000kr(umbes pakutud keskmine sierra hind) väärt oleva auto remondi hinnaks on 13000kr.IvoK kirjutas:
See sierra sai täna valmis, kasti remont läks kokku maksma ca 13.000. Varuosad (kasti sisu ehk rem komplekt maksis vist mingi 8000 - täpse summaga võin eksida)
Kast toimib ideaalselt, kellel plaan oma automaat kasti taastada/remontida, siis teab enam-vähem mis summaga arvestada - juhul kui ise ei tee.
Paremat kätt v6id väga edukalt kasutada,sinu puhul ilmselt kodus,ohc mootorist lugedesAlarT kirjutas:
See on üks põhjus, miks ma omale automaati ei taha, teine asi on see, et automaat ei käitu nii nagu mina tahan ja on minu jaoks ebamugav, mul hakkab igav roolis ja pole parema käega kuigi palju enam peale hakata ja vasaku jalaga.
vanad automaadid nagu sierral on veel eriti jugevad.
päris vanal sierra automaadil polnud kickdowni isegi ja oli vaid 3 käiku, kui ma õieti mäletan, kas uuel on4 käiku? kickdowni vist ikka pole ka uuemal sierra automaadil?