Tere, ei tea kas on õige koht kuhu teema teha ..
aga küsimus on selles, et kas sierra esiklaas on (90/91 aasta) tihendiga või liimiga kinni?
on üldse võimalik ise vahetada või pole mõtet?
võib loll küsimus olla aga mis sa ära teed
Kõik Sierra esiklaasid on liimiga.
Võimalik on kindlasti seda ise vahetada ja ma usun, et kui korralikke liime kasutada ja rahulikult ja hoolega teha, siis ei ole midagi võimatut aga kas see ka ära tasub. Pole endal vaja olnud siiamaani veel seda teha ja seega pole kursis eriti paigalduse hindadega.
Olen vahetanud neid liimitavaid ja tihendiga? Minu jaoks ei ole seal vahet, kas on siis liimitud või tihendiga? Mõlemad on kerged vahetada. Kui kunagi ei ole liimitavat klaasi vahetanud ega ka kõrval seisnud, kui keegi vahetab siis ilmselt ei soovitaks seda kooli rahaks kohe kasutada ka?
Muidu: Lõika klaas eest ära, puhasta kerel liimialune serv ilusti ära ja krunt peale ja uuele klaasile ka liimitavale servale krunt peale ja siis liim peale ja külge. Tihend tuleb siis kõigepealt klaasi külge panna ja klaasi serv ilusti puhtaks teha.
Jõudu ja edu.
Olari
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
Vahetada tegelt lihtne. Ise ei kasutand eemaldamisel vana nuga. Painutasin veits ja lükkasin läbi liimi ja koputasin vasaraga ja voilaa terve ring nii. Kohati oli trossi abi vaja. Trossiga saagimisel tuleb vaadata et armatuuri ära ei lõikaks või pilareid.
Pind tuleb alt ilusasti puhtaks teha. Vanast liimijäägist ja muust jamast. Siis lahustilapiga veel iliusasti üle jne. Mina olen liimina kasutand dinitroli seda kraami mida siliconi pyssiga hea välja lasta. Kuivamisaeg on kauem kui profi kraamil, aga hind on odavam.
Pole veel ükski klaas eest kukkunud
Jõuti ette juba
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Teen siis tõstmist.
Et kust siis Tallinas ja mis hinnaga on võimalik liimi klaasi paigaldamiseks osta?
Palju seda vaja on?
Kas on vaja kruntida klaas mis on teisest autost võetud ehk kasutatud?
Miks ei saa kasutada liimimiseks tavalist autosilikooni?
1. Usun et klaasipaigaldusega tegelevad ettevõtted müüvad seda välja. Samuti värvide jms. kereremondi asjadega tegelevatest ettevõtetest võid küsida.
2. Sierra puhul ühest tuubist peaks piisama. Kui on esimene vahetamine siis ilmselt kulub rohkem.
3. Jah, ikka on vaja kruntida klaasiserv. Ja liskas ka auto kere peal liimialune pind.
4. Silikoon ei ole selline asi mis oleks liimimiseks mõeldud, vaid tihendamiseks. St. et ta ei nakku pindadega nii tugevasti kui klaasiliim.
Ise kasutan tööl liimimiseks kiletuubide sees olevaid liime, mille jaoks on jällegi spetsiaalpüstolit vaja. Samas müüakse ka tavalise püstoli jaoks liime.
Liimi tuleks enne kasutamist kuumutada...
Liimi müüvad näiteks Ben ja Atoy, ilmselt ka teised autopudipadi poed. Maksab 20 euro tuuris ja sellega saab ühe klaasi rahulikult ette, jääb ülegi. Saab valida selle liimi mis kuumutamist ei vaja. Mina isiklikult pole kordagi raatsinud seda täiskomplekti osta, krundid jms imeasjad seal kõik käivad, läheb kallimaks kui teeninduses teha lasta. Lihtsalt vana liim kaabitsaga maha, servad brake cleaneriga puhtaks ja liimima. Püsib ees küll.
Muidugi iseenesest on see suht pointless tegevus, sest vahetuse hind teenindustes (sisaldab liimi jms materjale) on 30-40 eurot - lihtsalt võidusõiduauto sinna teenindusse saamine on mõttetult keeruline ja aeganõudev. Juhul kui auto vana klaasiga sõita kannatab, siis see ise tegemise ajakulu ja klaasi lõhkumise risk ei ole kindlasti seda hinnavahet väärt.
ok otsustasin siis lasta proffidel kõike teha.
Siis leidsin odavama kombo: Esiklaas 55- Poola ja paigaldus 30-.
Kas keegi teab viisi ja kohti kust saab odavamalt?
Ja kui suur vahe on Hiina ja Poola klaaside vahel? Ja kas tõsiselt Saint-Gobain Sekurit on nendest kordades parem?
Misasi see klaasi juures "parem" ja "halvem" saab üldse olla? Kui ette mahub ja läbi paistab, siis on nii hea kui üldse olla saab ju? Või kuidas sa mõõdad seda vahet üldse?
Sry aga see on ikka väga jabur lähenemine asjale, ühest küljest nagu iga euro on arvel ja otsitakse kuude kaupa "viisi ja kohti kus saab odavamalt", aga siis hakatakse kohe klaasi tootja peale pirtsutama. Kui tahad "kordades paremat" siis mine löö infoauto uks jalaga lahti ja lase üldse A-osadest teha. Kindlasti tuleb hea soodne.
Minu vana ja tönts silm ei suuda vahet teha klaaside tootjariigil, ega üldse mingitel parameetritel. Peale selle, kas klaas on terve või katki.