Huvi pärast küsin et kas keegi on näinud või kokkupuutunud turbotatud 2.3 diislitega.Töökaaslane rääkis et ta kursakal oli 2,3 kõrvitsaga.
Ning kas on mõte sellisel ehitusel.Kindlasti peab pumba ära vahetama või midagi timmima,kas kaan vastu peab,milline surveaste oleks,kas jääb originaal sisu.Mis rõhuga oleks võimalik ilma mootori rettsimisega sõita.
Reaalselt peaks olema see 2,3TD siis peugeoo looming, aga kahtlen, et kas seda turbona toodetud on. Nagu juba mainiti, siis 2,5TD on sobivam selle jaoks ja usun, et selle 2,3 turbotamine toimubki 2,5-se osadega.
Vahetama pead ilmselt pumba kaane või ka pumba(ei ole 100% kursis), aga vastavalt pealeantavale õhule antakse ka juurde kütusekogust(vaakumvoolik pumbakaande), mida originaalpump ei saa kunagi tegema hakatagi.
Kui ise teeks ja huvi hirmus suur oleks, siis oleks mõtet küll tegemisel. Enda mootori kohta võin öelda, et kannatab(kap rem. läbinud hiljuti(10000km tagasi)), aga kui sa enda mootori seisukorda ei tea, siis ei ole mõtet. Kõigepealt tee mootor korda, et saaksid oma 49kw tagasi ja siis on mõtet edasi hakata asja arendama. Praeguses seisus arvan et pääle turbot max 1000km ja ongi otsas su rõõm...
Kui sõidad palju linnas, siis pane lihtsalt aeglasem differ. Endal oli 3.92(vist) ja minekut oli küll ja rohkemgi veel. Linnas sõitsin 5 käiguga ja ratta ringi laksmine ei olnud mingi küsimus...
Kui aga tahad midagi, millega liisinguauto omanikke mõnitada siis pane miskit muud aiste vahele(ka aeglasem differ ajab asja ära osaliselt).... Mul on järgmiseks suveks/sügiseks/talveks/kevadeks/suveks jne. projekt valmis, kus siis sierra peaks saama endale 2,5TD R5 mootori, millel 93kw. Ja sellel on juba väänet... Ärr6 ilmselt vahele ei mahu...
Peaksid sobima nii scorpa kui transiti omad, kuna ühtesid ja samu mootoreid on nii sierral, scorpal kui ka transitil - 2,0 -dohc-. Kas aga transiti mootor on äkki kõrgem ja ei mahu kapoti alla ära, seda ei tea. Igatahes on transiti moto rihmaga, sõidukatel ketiga. Aga see vanatüübi 2,5, mis on 68 või sinnakanti kilodega on normaalne, uuem on suurem peavalu...