K: 2.3 diisli turbotamine

Kapotialused jutud
Vasta
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

K: 2.3 diisli turbotamine

Postitus Postitas alar64 »

Huvi pärast küsin et kas keegi on näinud või kokkupuutunud turbotatud 2.3 diislitega.Töökaaslane rääkis et ta kursakal oli 2,3 kõrvitsaga.
Ning kas on mõte sellisel ehitusel.Kindlasti peab pumba ära vahetama või midagi timmima,kas kaan vastu peab,milline surveaste oleks,kas jääb originaal sisu.Mis rõhuga oleks võimalik ilma mootori rettsimisega sõita. 8)
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: K: 2.3 diisli turbotamine

Postitus Postitas tamar »

Korraga mõtekam ja lihtsam ja parem panna juba 2,5TD.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: K: 2.3 diisli turbotamine

Postitus Postitas nustu826 »

Reaalselt peaks olema see 2,3TD siis peugeoo looming, aga kahtlen, et kas seda turbona toodetud on. Nagu juba mainiti, siis 2,5TD on sobivam selle jaoks ja usun, et selle 2,3 turbotamine toimubki 2,5-se osadega.

Vahetama pead ilmselt pumba kaane või ka pumba(ei ole 100% kursis), aga vastavalt pealeantavale õhule antakse ka juurde kütusekogust(vaakumvoolik pumbakaande), mida originaalpump ei saa kunagi tegema hakatagi.

Kui ise teeks ja huvi hirmus suur oleks, siis oleks mõtet küll tegemisel. Enda mootori kohta võin öelda, et kannatab(kap rem. läbinud hiljuti(10000km tagasi)), aga kui sa enda mootori seisukorda ei tea, siis ei ole mõtet. Kõigepealt tee mootor korda, et saaksid oma 49kw tagasi ja siis on mõtet edasi hakata asja arendama. Praeguses seisus arvan et pääle turbot max 1000km ja ongi otsas su rõõm...

Kui sõidad palju linnas, siis pane lihtsalt aeglasem differ. Endal oli 3.92(vist) ja minekut oli küll ja rohkemgi veel. Linnas sõitsin 5 käiguga ja ratta ringi laksmine ei olnud mingi küsimus...

Kui aga tahad midagi, millega liisinguauto omanikke mõnitada siis pane miskit muud aiste vahele(ka aeglasem differ ajab asja ära osaliselt).... Mul on järgmiseks suveks/sügiseks/talveks/kevadeks/suveks jne. projekt valmis, kus siis sierra peaks saama endale 2,5TD R5 mootori, millel 93kw. Ja sellel on juba väänet... Ärr6 ilmselt vahele ei mahu...
alar64
aktivist
Postitusi: 356
Liitunud: 05 Okt 2009, 10:18

Re: K: 2.3 diisli turbotamine

Postitus Postitas alar64 »

juttude järgi pidi see 2.5 td paras ...... mootor olema,või on see teatud aasta oma.Kas sobima peaksid nii scorpa kui ka transiti mootorid.
nustu826
aktivist
Postitusi: 368
Liitunud: 21 Nov 2008, 17:16
Asukoht: Türi - Paide

Re: K: 2.3 diisli turbotamine

Postitus Postitas nustu826 »

Peaksid sobima nii scorpa kui transiti omad, kuna ühtesid ja samu mootoreid on nii sierral, scorpal kui ka transitil - 2,0 -dohc-. Kas aga transiti mootor on äkki kõrgem ja ei mahu kapoti alla ära, seda ei tea. Igatahes on transiti moto rihmaga, sõidukatel ketiga. Aga see vanatüübi 2,5, mis on 68 või sinnakanti kilodega on normaalne, uuem on suurem peavalu...
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: K: 2.3 diisli turbotamine

Postitus Postitas Tanel »

Oii kui suur peavalu on uuem 85 & 92kw mootor,ei taha sellest kohe mitte isegi rääkida enam :|
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Vasta