
Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Sellepärast et M-Techi teemat jälgitakse Streetrace-s. Vaatamisi 195225 

'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
No seal on ju kõik noored turbomanjakid koos.
Tegelikult sai kogu see teema seal alguse hoopis teisest saagast.

Tegelikult sai kogu see teema seal alguse hoopis teisest saagast.

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
tegelikult ega vaatamise arv on tingitud postide hulgast. kui ma panen iga päev oma auto teemasse ühe tähtsusetu posti siis olen kah varsti ees vaatamise arvuga. igat uut posti vaadatakse ikka ühe korra, mitte kaks korda. ja uusi poste teiste poolt ei tule just sellepärast et nad on ära hirmutatud turbotamise koha pealt. reaalselt ei tohi esitada turbotamise kohta ühtegi küsimust kui pole ise vähemalt ühte toimivat projekti ennem valmis teinud
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
siin ei ole asi just kõigehullem, isegi suhtselt läbileierdatud küsimusele sai sõdurpoiss täiesti ammendava vastuse.
ja eks küsimus ise peab viisakalt esitatud olema enamjaolt.
ja eks küsimus ise peab viisakalt esitatud olema enamjaolt.
Eesti majandus seisab hetkel suure kuristiku serval. Valides Keskerakonna astume suure sammu edasi.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Kogu see nn. "küsimusi ei tohi küsida kui pole ise teinud" on tingitud sellest, et inimesed ei viitsi ennast harida.
Tahetakse, et kõik toodaks neile kandikul ette, et ise ei peaks kahte hiireklikki tegema ja natuke lugema ning kaasa mõtlema.
Konkreetselt näiteks TurboClubis küsivad pooled vennad ikka samu küsimusi ja täpselt sama sõnastusega,
mida on juba viies erinevas teemas vastatud, lihtsalt ei vaevuta otsingut kasutama ja teemasid kiire pilguga läbi vaatama.
Ja siis kui keegi ütleb, et kasuta otsingut või midagi sarnast, siis kohe solvutakse, et a la tullakse plõksima iga küsimuse peale vanemate olijate poolt.
Asi ei ole tegelikult nii, lihtsalt ise peab ka VAEVA NÄGEMA mitte nõudma, et kõik kandikul ette tassitakse, vanad olijad on ka vaeva näinud, et see info omandada.
Mina olen kogu seda teemat ~5a järjest intensiivselt uurinud nii internetist kui kümnekonna raamatu läbilugemise teel ning lisaks pidevalt ise praktiseerides ja erinevaid lahendusi katsetades.
Tahetakse, et kõik toodaks neile kandikul ette, et ise ei peaks kahte hiireklikki tegema ja natuke lugema ning kaasa mõtlema.
Konkreetselt näiteks TurboClubis küsivad pooled vennad ikka samu küsimusi ja täpselt sama sõnastusega,
mida on juba viies erinevas teemas vastatud, lihtsalt ei vaevuta otsingut kasutama ja teemasid kiire pilguga läbi vaatama.
Ja siis kui keegi ütleb, et kasuta otsingut või midagi sarnast, siis kohe solvutakse, et a la tullakse plõksima iga küsimuse peale vanemate olijate poolt.
Asi ei ole tegelikult nii, lihtsalt ise peab ka VAEVA NÄGEMA mitte nõudma, et kõik kandikul ette tassitakse, vanad olijad on ka vaeva näinud, et see info omandada.
Mina olen kogu seda teemat ~5a järjest intensiivselt uurinud nii internetist kui kümnekonna raamatu läbilugemise teel ning lisaks pidevalt ise praktiseerides ja erinevaid lahendusi katsetades.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
kui ma veel viitsisin turboclubi sirvida siis nii viisakat väljendit seal küll ei kasutatud et "kasuta otsingut", järelikult siis veel ei olnud midagi otsida, sest kõik oli ju saladus. siis oli suhtumine küsimustele täpselt selline et kui pead küsima siis järelikult ei ole turbotamine sinu jaoks, ja kui suure sõimu peale ütlesid et sul mingi projekt kuskil on mis on tehtud nii ja naa siis suhtumine muutus ja hakati küsimusele vastama. polnud minu küsimus ega vastused mulle, kuid sealt alates on mul suhtumine sellesse turboclubi. ja kui aus olla ega vastused siin foorumiski nendele küsimustele pole paremad nende poolt kes midagi jagavad. antud teemas tõesti ühtteist paljastataske kuid otseselt how to õpetusi ikka ei ole ju.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Kogu see süsteem on nii palju erinevaid kompromisse täis, et mingit how-to õpetust on väga raske teha inimesele, kellel pole absoluudselt mingit kodutööd antud teemal tehtud.
Siis kui hakkad tegema taustauuringut ja uurima asja kohta, siis samal ajal hakkkad juba ka ise aru saama, kuidas need süsteemid töötavad ning vähegi mõtlemisvõimet omades pole seda how-to õpetust enam väga vajagi.
Et kogu seda turbotamise teemat vähegi tasemel vallata ja ka kogemusi omast taskust omada, siis minimaalselt maksab see elukool ~500k eek, et paljud asjad ka järgi proovida.
Eks paljuski on sellest tingitud asi, miks need kes tegelikult on mingi taseme juab omandanud ei taha seda infot niisama väga jagada, eriti kui nendel on endal ka töökoda, mis selle alast teenust pakub.
Konkreetsed küsimused on alati teretulnud aga enamus küsivad stiilis kui palju maksaks minu auto turbotamine.
See on sama hea, kui küsida, palju mul õhtusöögi ostmiseks raha kuluks, kui teistel pole õrna aimugi, mida sa sööd ja millised on sinu maitseeelistused.
Ei ole lihtsalt ühest vastust sellistele küsimustele, ainuke vähegi õige vastus on, et palju kulub, vana auto puhul kordades rohkem kui auto enda väärtus on.
Kui sul ei ole siirast huvi asja vastu ja niisama selle projektiga kõvatada tahaks, siis ei ole sellel mõtet, kuna selline inimene ei hakka enivei matma auto hinnast kordades suuremaid summasid autosse.
Sest tagasi ei saa sealt enivei mitte rohkem kui sellise auto keskmine turuväärtus, vähemalt Eestis.
Siis kui hakkad tegema taustauuringut ja uurima asja kohta, siis samal ajal hakkkad juba ka ise aru saama, kuidas need süsteemid töötavad ning vähegi mõtlemisvõimet omades pole seda how-to õpetust enam väga vajagi.
Et kogu seda turbotamise teemat vähegi tasemel vallata ja ka kogemusi omast taskust omada, siis minimaalselt maksab see elukool ~500k eek, et paljud asjad ka järgi proovida.
Eks paljuski on sellest tingitud asi, miks need kes tegelikult on mingi taseme juab omandanud ei taha seda infot niisama väga jagada, eriti kui nendel on endal ka töökoda, mis selle alast teenust pakub.
Konkreetsed küsimused on alati teretulnud aga enamus küsivad stiilis kui palju maksaks minu auto turbotamine.
See on sama hea, kui küsida, palju mul õhtusöögi ostmiseks raha kuluks, kui teistel pole õrna aimugi, mida sa sööd ja millised on sinu maitseeelistused.
Ei ole lihtsalt ühest vastust sellistele küsimustele, ainuke vähegi õige vastus on, et palju kulub, vana auto puhul kordades rohkem kui auto enda väärtus on.
Kui sul ei ole siirast huvi asja vastu ja niisama selle projektiga kõvatada tahaks, siis ei ole sellel mõtet, kuna selline inimene ei hakka enivei matma auto hinnast kordades suuremaid summasid autosse.
Sest tagasi ei saa sealt enivei mitte rohkem kui sellise auto keskmine turuväärtus, vähemalt Eestis.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
turboclubi kohta ei ole eriti häid sõnu öelda,need kes teevad on ülimalt uhked ja enamasti saad sõimu osaliseks,näiteks kui td mondeost teema tegin mis lukku pandi või ära kustutati,no sorry ei kutsu väga sinna..
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
jah, elementaarne inglise keele oskus ja maximum boosti lugemine on kohustuslikud, kuid siiski üritatakse ju väiksema kuluga ära turbotada kui 500k. reaalselt need kes küsivad tahavad esialgselt sellist süsteemi mis annab natuke juurde ja ei vaja mootori sisu näppimist, et saaks hakkama ilma proge ajuta ja surveastme langetamiseta. need kes tahavad juba rohkem, need üldiselt on selle etapi juba läbinud. konkreetsetele küsimustele vast ikka vastatakse, kuid tavaliselt hirmutatakse ennem seda inimesed ära. samas mingi basic süsteemi õpetus võiks vabalt ju olla kuskil (võimalik et on turboclubis, pole seal enam käinud).
umbes stiilis:
1. veendu et su mootor on hea konditsioonis ja kui ei ole siis remondi see või osta uus mootor.
...
edasi stiilis et kuidas ehitada kõige labasem süsteem, lihtsalt selleks et mingit aimu saada turbo süsteemidest. ala kuidas valida turbo, kuidas valida rõhk mida kasutada et ära ei lõhuks. kuidas lisa kütuse kogus lahendada et ei peaks veel minema proge aju peale jne. loomulikult saab alati asja keerulisemaks ja kallimaks ja effektiivsemaks ajada, kuid ei pea ju kohe minema kalli kooli peale.
umbes stiilis:
1. veendu et su mootor on hea konditsioonis ja kui ei ole siis remondi see või osta uus mootor.
...
edasi stiilis et kuidas ehitada kõige labasem süsteem, lihtsalt selleks et mingit aimu saada turbo süsteemidest. ala kuidas valida turbo, kuidas valida rõhk mida kasutada et ära ei lõhuks. kuidas lisa kütuse kogus lahendada et ei peaks veel minema proge aju peale jne. loomulikult saab alati asja keerulisemaks ja kallimaks ja effektiivsemaks ajada, kuid ei pea ju kohe minema kalli kooli peale.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Kui ma päris aus olen, siis ilma proge aju või piggy-pack-ita nussimine on oma raha tuulde lennutamine.
Osta selle raha eest endale parem midagi ilusat, sellest saad ka ise aru stiilis 3-manda projekti juures.
Mulle jõudis see õnneks juba peale esimest aretust kohale.
Päris ausalt kohe, seda ei saa sõnadesse panna, mis vahe on tulemusel siis kui sa saad kõike vastavalt oma soovile kontrollida versus see, mis tuleb huupi proovides.
Pigem üritavad mõned inimesed ehk teisi säästa, et nad ei teeks sama mõtetut raha tuulde loopimist nagu
nad ise juba teinud on ja mitte progetava originaalajuga üritavad midagi saavutada.
Aga need kes asja ise kogenud pole arvavad, et neid soovitakse lihtsalt nussida.
500k ei lähe mitte turbotamisele vaid see läheb stiilis 5-e projekti peal eri lahendusi katsetamise peale kokku,
kui just ei taha neil projektidel kõigil ka mootori sisusid kangemaks teha.
See on teadmiste omandamiseks kuluv hind, kõrgkoolid ei ole ka tasuta, kas maksad ise või maksab riik.
Kas on jube fun sõita stiilis 10k turboprojektiga, millega ei ole reaalselt fun-i,
mis nussib eri olekutes eri moodi ja millel iga mõne hetke tagant läheb midagi -tsenseeritud-?
Tõsiselt on palju effektiivsemaid viise kuidas see 10k ära kulutada nii, et sellest rohkem rõõmu on.
Kui keegi siin üritab tõestada, et on teinud odavalt asju, siis lugege palun varjatud kulud ka kokku.
Ilma neid suuremaid õppimisvigu tegemata saad sama raha eest kokkuvõttes palju effektiivsema tulemuse.
Ehk siis progeaju versus imenippidega kütusekoguse õigeks saamine ja süüte õige nurga alla keeramine on
sisuliselt sama kui ehitad maja vundamendi asemel liivahunniku otsa ja jätad tubadesse muldpõrandad.
Kaua selline maja ühes tükis püsti seisab? Sama suhtega kestab ka see mootor.
Jah kannatab nii hädapärast elada küll aga on see mingi normaalne elu?
Osta selle raha eest endale parem midagi ilusat, sellest saad ka ise aru stiilis 3-manda projekti juures.
Mulle jõudis see õnneks juba peale esimest aretust kohale.
Päris ausalt kohe, seda ei saa sõnadesse panna, mis vahe on tulemusel siis kui sa saad kõike vastavalt oma soovile kontrollida versus see, mis tuleb huupi proovides.
Pigem üritavad mõned inimesed ehk teisi säästa, et nad ei teeks sama mõtetut raha tuulde loopimist nagu
nad ise juba teinud on ja mitte progetava originaalajuga üritavad midagi saavutada.
Aga need kes asja ise kogenud pole arvavad, et neid soovitakse lihtsalt nussida.
500k ei lähe mitte turbotamisele vaid see läheb stiilis 5-e projekti peal eri lahendusi katsetamise peale kokku,
kui just ei taha neil projektidel kõigil ka mootori sisusid kangemaks teha.
See on teadmiste omandamiseks kuluv hind, kõrgkoolid ei ole ka tasuta, kas maksad ise või maksab riik.
Kas on jube fun sõita stiilis 10k turboprojektiga, millega ei ole reaalselt fun-i,
mis nussib eri olekutes eri moodi ja millel iga mõne hetke tagant läheb midagi -tsenseeritud-?
Tõsiselt on palju effektiivsemaid viise kuidas see 10k ära kulutada nii, et sellest rohkem rõõmu on.
Kui keegi siin üritab tõestada, et on teinud odavalt asju, siis lugege palun varjatud kulud ka kokku.
Ilma neid suuremaid õppimisvigu tegemata saad sama raha eest kokkuvõttes palju effektiivsema tulemuse.
Ehk siis progeaju versus imenippidega kütusekoguse õigeks saamine ja süüte õige nurga alla keeramine on
sisuliselt sama kui ehitad maja vundamendi asemel liivahunniku otsa ja jätad tubadesse muldpõrandad.
Kaua selline maja ühes tükis püsti seisab? Sama suhtega kestab ka see mootor.
Jah kannatab nii hädapärast elada küll aga on see mingi normaalne elu?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
muldpõrandatega maju ikka veel leidub, muldpõrandatega on need vanemad talumajad, uuemad on juba laud põrandatega 
aga välistamaks seda 500k õppemaksu ongi vaja ju algajatel puust ja punaselt asi ette nämmutada. ja proge aju läheb ju väga kalliks kui ise ei proge, muidugi jah tulemus on siis kordades rohkem lisa vatte

aga välistamaks seda 500k õppemaksu ongi vaja ju algajatel puust ja punaselt asi ette nämmutada. ja proge aju läheb ju väga kalliks kui ise ei proge, muidugi jah tulemus on siis kordades rohkem lisa vatte
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
No ma üritangi nagu selgitada, et ilma on tulemuseks väga palju raisatud aega ja raha ning fun-i selle aja ja raha eest on väga vähe saadud.
Oleneb mis kellegile fun-i mudiugi pakub.
Lõppkokkuvõte on ikkagi see, et minnakse õige lahenduse teed, lihtsalt kui kohe seda teed minna säästad varjatud kuludelt väga palju raha.
Mina olen lihtsalt jõudnud oma veendumuses sinna maale, et kui asja õigete komponentidega ei tee,
siis ei ole mõtet seda raha raisata, kuna see ei ole lihtsalt mõtekas.
Osta stock turbokas ja saad seda funi kokkuvõttes väiksema raha eest palju rohkem.
Kõik need segu rikastamise ja süüte muutmise variandid on IMO sellised hädapärased, nad töötavad ühes kindlas vahemikus
aga teises ka olulises vahemikus keeravad nad asja täiesti puutaha.
Jah kui sa ainult stiilis drag-i sõiduks seda autot teed, siis hädapärast saaks nagu põhjagaasi osa talutavaks nii,
et pill ka hädaga finishisse jõuab aga normaalsest linnasõidust võib suhtkoht unistada.
Enam-vähem talutav õpetus Sierra kohta on VõsaRaicing-u ehk SkogenRacingu kodulehel/foorumis täitsa olemas.
Ka seal on alati lõpuks aru saadud, et ilma seadistatava mootorijuhtimiseta õiget fun-i ei saa.
35k eek auto mootorivõimsuse minimaalselt kahekordistamisele ei ole IMO väga palju kulutatud.
Ehita vabalthingavana asja sama palju võimsamaks ja saad aru kuhu raha läheb (raha läheb min. 3x rohkem).
Fun ei ole üldjuhul paraku tasuta lõbu ja selle eest tuleb maksta, kas siis teenusepakkujale või ise endale mingeid fun-imis võimalusi luues.
Oleneb mis kellegile fun-i mudiugi pakub.
Lõppkokkuvõte on ikkagi see, et minnakse õige lahenduse teed, lihtsalt kui kohe seda teed minna säästad varjatud kuludelt väga palju raha.
Mina olen lihtsalt jõudnud oma veendumuses sinna maale, et kui asja õigete komponentidega ei tee,
siis ei ole mõtet seda raha raisata, kuna see ei ole lihtsalt mõtekas.
Osta stock turbokas ja saad seda funi kokkuvõttes väiksema raha eest palju rohkem.
Kõik need segu rikastamise ja süüte muutmise variandid on IMO sellised hädapärased, nad töötavad ühes kindlas vahemikus
aga teises ka olulises vahemikus keeravad nad asja täiesti puutaha.
Jah kui sa ainult stiilis drag-i sõiduks seda autot teed, siis hädapärast saaks nagu põhjagaasi osa talutavaks nii,
et pill ka hädaga finishisse jõuab aga normaalsest linnasõidust võib suhtkoht unistada.
Enam-vähem talutav õpetus Sierra kohta on VõsaRaicing-u ehk SkogenRacingu kodulehel/foorumis täitsa olemas.
Ka seal on alati lõpuks aru saadud, et ilma seadistatava mootorijuhtimiseta õiget fun-i ei saa.
35k eek auto mootorivõimsuse minimaalselt kahekordistamisele ei ole IMO väga palju kulutatud.
Ehita vabalthingavana asja sama palju võimsamaks ja saad aru kuhu raha läheb (raha läheb min. 3x rohkem).
Fun ei ole üldjuhul paraku tasuta lõbu ja selle eest tuleb maksta, kas siis teenusepakkujale või ise endale mingeid fun-imis võimalusi luues.
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Leidsin vanast ajast ühe väikse launchi ja flat shifti testi video ka --> http://www.youtube.com/watch?v=erE4VjBMY8Q
Tol hetkel oli boosti muidugi ainult 0.7bar
Tol hetkel oli boosti muidugi ainult 0.7bar
Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech
Heh, selle how-to õpetuse nõudmise peale mul tuleb alati meelde klaverimängu how-to õpetus:
1. vajuta õigeid klahve
2. õiges järjekorras
3. õige kiirusega
Lihtne ju!
Kui sellest õpetusest ei piisa, siis tuleb nats süveneda, ja vaevalt et klaverifoorumisse teema tegemisest abi on.
1. vajuta õigeid klahve
2. õiges järjekorras
3. õige kiirusega
Lihtne ju!

Kui sellest õpetusest ei piisa, siis tuleb nats süveneda, ja vaevalt et klaverifoorumisse teema tegemisest abi on.