2.3 D käivitamise probleemid
2.3 D käivitamise probleemid
käivitamisega väikesed probleemid ja ei leia lahendust. eels.küünlad on korralikud, aku on hea, starter töötab normaalselt. pihusti pealt lahti keerata, siis surub kütet välja. pihustiotsad vahetatud: kui tööle minna ei taha. nööriotsas vedades, kui ratta korraks ringi tõmbab siis kohe töötab. kui ebaühtlaselt. et milles võib probleem olla? kütusepump?
Re: 2.3 D käivitamise probleemid
Mootor arvatavasti kohvi lihtsalt, mul sõbral läks ka alla -5 kraadi ainult nööri otsas käima, küünlad uued.
Re: 2.3 D käivitamise probleemid
Kui mootor korralik, siis panustaks valele pritsenurgale... Liiga hiline
Kas mootor soojalt käib ilusasti ja käivitub soojalt korralikult? Ja kas mootor käib vaiksemalt kui teised samasugused?
Kas mootor soojalt käib ilusasti ja käivitub soojalt korralikult? Ja kas mootor käib vaiksemalt kui teised samasugused?
Re: 2.3 D käivitamise probleemid
täpselt nii lood ongi. soojalt pool pööret starteril ja töötab. ja on vaiksem kuitavaliselt . seda ütlesid sõbrad, kellel omal diisel olnud
Re: 2.3 D käivitamise probleemid
Vaata, pumba peal, seal kuhu kinnitub gaasitross on veel üks väiksem hoob(mootoripoolses küljes oli vist). Selle väikese hoova külge peab minema veel üks tross, mis tuleb mootori käigukastipoolsest otsast. Tihtipeale, aga seesama bimetallklapp, mis peaks teist trossi tõmbama on tuksis. Seega proovi käsitsi liigutada seda väiksemat hooba sinnapoole kus ta gaasihooba ka natuke liigutab. Hoia seal asendis ja siis las keegi teine käivitab.
See väiksem hoob on omakorda ühenduses eelpritseregulaatoriga, ja selle hoova liigutamine peab muutma pritsenurka varasemaks käivitamise jaoks, eeldusel et ta toimib.
Proovi järgi, mul on näiteks seesama väiksem hoob vitsaga max asendisse kinni tõmmatud, et paremini käivituks.
See väiksem hoob on omakorda ühenduses eelpritseregulaatoriga, ja selle hoova liigutamine peab muutma pritsenurka varasemaks käivitamise jaoks, eeldusel et ta toimib.
Proovi järgi, mul on näiteks seesama väiksem hoob vitsaga max asendisse kinni tõmmatud, et paremini käivituks.