Makrofleks, pahtel ja rulliga värv pääle, käib kah.
Mina ainult polüestrit kasutan, alt keevitan kõik augud kinni, eiviitsi -tsenseeritud- teha, samas nagunii igakevad peab uuesti tegema et ``värske`` väljanäeks.
Kusjuures on vägakaval ka kasutada täpselt autovärvi teipi, katta tollega kõik mädad kohad kinni
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
tarmo kirjutas:ära räägi nii visible kuuleb, siis saad sina kah moraali
Ongi, tulen keevitan ise kohe ära nii kui sellist asja kuulen.
Üldiselt on veidikene imelik see, et sina tuled siia seletama kuidas minu auto liigub samal ajal kui ise sõidad pahtlist ehitatud Sierraga. Antud juhul ma võin 100% kindlusega väita, et minu sigull on nüüd küll korralikum, arvestades seda mis vigu sa enda teemasse ja milliste ajavahemike järel oled postitanud.
Visible kirjutas:sina tuled siia seletama kuidas minu auto liigub
ise seletasid kuidas sinu auto tuleb lükata joonele niiet ära süüdista mind. ja ajavahemikku ära võrdle siin küll postitamise kuupäevadega, sest siis kui ma selle sierra ostsin seda foorumit veel ei olnud ja mina polnud ka enne oktoobrit liige
mis vead ja mis ajavahemikuga mul siis on seal teemas 2005 eemaldasin paar rooste plekki ja pahteldasin ning esiporitiivad mis olid suundade ümbrusest kõige rohkem roostetanud sinna panin klaaskiud pahtlit ja 2006 sai tehtud kap rem mootorile
No jah, eks neid vabandusi ikka ole aga vahet pole, erilist mõtet sellel lapsikul jural siin pole, nii kui nii jääb igaüks enda autot kiitma ja kuna pole kumbki kummagi autot reaalses elus näinud ( seda enam, et sa pole isegi piltidel näinud ) ei saa me teineteise autode kohta mingit adekvaatset arvamust välja öelda, käib ainult niisama tühja kargamine, mida võime siin 10 lk jahuda aga ega sellest ei muutu ikka mitte midagi.
no said kah lõpuks aru et ajad lapsikut jura, ja mina pole midagi vabandanud, kuid ma arvan et su 01 on see sama mis sul thumbnail on siis paistab päris korralik, tehnikat ei oska öelda ja varvimise kvaliteeti. kindel on see et tal ei ole enam tehases pandud värv ja üsna kindel olen et mingil määral on ka pahtlit seal värvi all. kui ei ole värvi all pahtlit ja plekid lähevad ideaalselt üksteisega kokku, siis on sul auto paremas korras kui tehasest tulles.
kes teab öelda, mix pagass seest jube niiske on...matt suisa ligemärg
pagassi õhutuse ees olevad kummilapakad ka alles. sealt ei saa see vesi küll sinna sisse.
kes teab öelda, mix pagass seest jube niiske on...matt suisa ligemärg
pagassi õhutuse ees olevad kummilapakad ka alles. sealt ei saa see vesi küll sinna sisse.
mul oli just hiljuti sama asi.....matt juba hallitas ja ligunes....vaheta pagassi tihend ära siis on korras kusjuures mul ei olnud ka see tihend teab mis jube kuid paar kohta olid siiski niisugused kust vesi sisse tuli
Kusjuures see probleem on mul ka. Kodus kolm sierrat ja kõigil kisub niiskeks. Üks põhjus on ka arvatavasti ilmas. See selline rõske ja niiske koguaeg. Mina näiteks pesin ja kuivatasin ka pagasssimati ära ja enam nii hull ei ole, kuid kergelt ikka tunda. Aga imelik on see, et mul koguneb lisaks vesi ka veel tagavararatta auku. Mingi 1.5 cm on püsivalt. Siis kui ära jäätub on hea välja visata.