Võib tunduda mõnele lolli küsimusena . Mootorit lahti arutades tekkis küsimus kas kolvis sõrm peaks nüüd kepsu sees ringi käima või kolvi sees ? Kui kolvi sees siis kõik ok . Vaja oleks vahetada veel kepsus saaled . Ladu 24 st osasid uurides leidsin et seal on Mõõt 025 ; 050 ; 075 .... jne Kas need on ala 1.remondi ; 2. remondi jne ??
Ette tänades abi eest !
K: Kolvide ja saalede kohta
Re: K: Kolvide ja saalede kohta
Kolvisõrm on vast ikka kolvi sees paigal ja liigub kepsu sees, vähemalt mina olen niimoodi näinud neil mootoritel mida teinud olen.
Mõõdud mis seal saaledel antud on need millisesse remontmõõtu on sul väntvõll lihvitud. Ehk siis käid kuskil ettevõttes, lased väntvõlli ära mõõta ja lihvida ja siis antakse sealt sulle number mille järgi ostad uued saaled...
Mõõdud mis seal saaledel antud on need millisesse remontmõõtu on sul väntvõll lihvitud. Ehk siis käid kuskil ettevõttes, lased väntvõlli ära mõõta ja lihvida ja siis antakse sealt sulle number mille järgi ostad uued saaled...
Re: K: Kolvide ja saalede kohta
Minu kogemused ütlevad ka sama et sõrm peaks ikka kepsus ringi käima
Aga äkki oskab keegi teadjam mees öelda kes sirtsu mootoriga tegelenud . Lisan et mootoriks 2,0 l 88a.

Re: K: Kolvide ja saalede kohta
wolf unustasid STD mõõdu, mis võib sulle ka sobida, peaksid seda tähendama küll.
Re: K: Kolvide ja saalede kohta
Tere.
Ma ei tea mis mootorist muidugi jutt käib, aga muidu enamus stock sisuga fordidel, millega mina kokku olen puutunud, on ikka kuumpress sõrmed. St, et sõrm pressitakse kepsu sisse kinni ja liigub kolb. Kui on ujuv sõrm siis peavad kolvi sõrmeavadel olema stopperseibid. Selle järgi saad vaadata.
Ma ei tea mis mootorist muidugi jutt käib, aga muidu enamus stock sisuga fordidel, millega mina kokku olen puutunud, on ikka kuumpress sõrmed. St, et sõrm pressitakse kepsu sisse kinni ja liigub kolb. Kui on ujuv sõrm siis peavad kolvi sõrmeavadel olema stopperseibid. Selle järgi saad vaadata.
Sierra Is