vaba teema, kuid jääme viisakaks
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
nagu sa mainisid oli sul e34 heas korras, kuid kas konkurendid kah olid heas korras?
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Olengi, raha on see mis paneb asjad paika. Lamell maksis 10k eeki, naelad 5,5k. Kui tööandja annab hinnaskaala ette ja korralikku lamelli ei kannata osta siis pigem odav naast kui odav lamell.Tarmo kirjutas:sa oledju kategooriline naastu vastane, kuidas siis nüüd nii juhtusBomsch kirjutas:Mul said Jettale sügisel tutikad Barumi naastud all, ei oska küll paha sõna ütelda.contact kirjutas:kas keegi on kasutanud "BARUM" naastu?
et kuidas on selle rehvi lumisel teel pidavusega lood...
Sierra Is
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Mulle tundusid need Scorpad piisavalt heas korras, et nende üle otsustada, olid nad tollal üsnagi uued ka veel mitmed, milles sõitsin.
E34-ga neid siiski võrrelda ei kannatanud.
Ma ei ütle tegelikult, et Scorpa halb auto on, ta ka päris huvitav auto, aga ta on natuke mõttetu oma suure kütusekulu ja suure massi tõttu, mida ta veermik korralikult vastu ei pea ja kere.
Rattad vajuvad scorpadel kergelt lääpa, nii esi kui tagarattad.
Omal ajal kui küte odav oli ja Scorpa veel uuem, oli ta muidugi päris kõva auto.
92-94a Scorpa salong näiteks on väga ilus, seda tuleb nentida, eriti armatuur.
E34-ga neid siiski võrrelda ei kannatanud.
Ma ei ütle tegelikult, et Scorpa halb auto on, ta ka päris huvitav auto, aga ta on natuke mõttetu oma suure kütusekulu ja suure massi tõttu, mida ta veermik korralikult vastu ei pea ja kere.
Rattad vajuvad scorpadel kergelt lääpa, nii esi kui tagarattad.
Omal ajal kui küte odav oli ja Scorpa veel uuem, oli ta muidugi päris kõva auto.
92-94a Scorpa salong näiteks on väga ilus, seda tuleb nentida, eriti armatuur.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
kui neil scorpadel rattad lääpas olid siis ilmselgelt ei olnud tegu korras pillidega vaid rämedate rontidega
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Mida te vaidlete, Ford on alati sitem kui BMW ja nii on lihtsalt. Või siis sportlikke mudeleid arvestades on minu Escort ägedam kui M3? Või Cossu Scorpa uhkem kui M5?
Sierra Is
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
issand küll tarmo, ära mõtle asju välja.
Ma ei öelnud, et neil scorpadel rattad lääpas olid, vaid et see on scorpade põhiviga, mis tekib vanematel scorpadel.
BMW headust ei oska hinnata tavaliselt need, kes selle autoga pole lähemalt kokku puutunud õige mudeliga ja heas seisukorras.
Muidugi jah paljud kiidavad ka BMW-d mõttetult, näiteks 3ndat seeriat, aga mina suhtun asja objektiivselt.
Scorpa ei saa kuidagi olla E34 5 seeria BMW-ga võrdne ega parem, kuna tema veermik on väga labase ehitusega E34 kõrval, samuti on Scorpal palju kehvemad mootorid ja palju kehvem mürasummutus jne.
E34 mürasummutus on ülihea.
Rahaliselt on muidugi scorpa odavam, aga eks kehvem kah.
Ma ei öelnud, et neil scorpadel rattad lääpas olid, vaid et see on scorpade põhiviga, mis tekib vanematel scorpadel.
BMW headust ei oska hinnata tavaliselt need, kes selle autoga pole lähemalt kokku puutunud õige mudeliga ja heas seisukorras.
Muidugi jah paljud kiidavad ka BMW-d mõttetult, näiteks 3ndat seeriat, aga mina suhtun asja objektiivselt.
Scorpa ei saa kuidagi olla E34 5 seeria BMW-ga võrdne ega parem, kuna tema veermik on väga labase ehitusega E34 kõrval, samuti on Scorpal palju kehvemad mootorid ja palju kehvem mürasummutus jne.
E34 mürasummutus on ülihea.
Rahaliselt on muidugi scorpa odavam, aga eks kehvem kah.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Mina kiidan 3-nda seeria BMW-d väga, ma oman ühte ja olen väga rahul. Mina laidan just 5-ndat seeriat, suht mõtu osta kui on olemas 7-mes seeria. 7-mes seeria on kõige parem BMW. Sellega ma olen nõus, et paljud laidavad BMW-d ja kui ise sellega sõitnud on siis hakkavad kiitma. Aga Sierra on ikka üle kõige, minu jaoks see nii on ja jääb.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
bomsch tõmba hinge
ma pole vaielnud bmw headuse üle, uuriin lihtsalt et kas konkurendid ikka olid korras
olen nõus et bmw on parema juhitavusega, olen nõus et bmw mootori valik on parem, kas nüüd on piisavalt selgelt väljendatud või ei saa ikka veel aru?
küll aga ei näe ma et mugavus ja juhitavus otseselt seoses oleks
ma pole vaielnud bmw headuse üle, uuriin lihtsalt et kas konkurendid ikka olid korras
olen nõus et bmw on parema juhitavusega, olen nõus et bmw mootori valik on parem, kas nüüd on piisavalt selgelt väljendatud või ei saa ikka veel aru?
küll aga ei näe ma et mugavus ja juhitavus otseselt seoses oleks
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Heh, isegi Jeremy Clarkson peab BMW 3ndat seeriat mõttetuks.
http://www.youtube.com/watch?v=6q2htEzjx8E" onclick="window.open(this.href);return false; kuulake, kes inglise keelt jagab.
Samas tunnistab, et uuem 3 seeria ehk siis E46, et see on juba parem, mis on ka tõsi.
Mil moel saab BMW 5 seeria mõttetu olla?
Ta on väga heade sõiduomadustega, sama aja 7 seeria ei ole oluliselt parem, 7ndal, lihtsalt natuke rohkem varustust ja suurem, samas on 7 seeria kulukam pidada ja kütusejanusem.
BMW 5 seeria on hinna ja kvaliteedi suhtelt väga hea luksuslik auto, eriti hea on omas ajas E34.
3 seeria ei paku aga midagi eriti, samas on kallis osta siiski, oma aastarvu kohta.
5 seeria E34 pakub juba, aga mõnuga.
Auto juhitavus on ülim sõidunauding, mulle on see küll oluline.
BMW 3 seria E30 ja E36 ei ole oma omadustelt sierrast eriti paremad, E30 ei ole kohe üldse parem.
Seega, miks ma peaks ostma kalli 3-nda seeria, kui sarnased omadused saan sierra näol palju odavamalt kätte.
Samas 5ndat seeriat tasub juba osta, selle eest tasub natuke maksta, kuna sealt saab ka omadusi küllaga rohkem.
Selle raha eest, teist nii head autot ei saa, nagu E34.
http://www.youtube.com/watch?v=6q2htEzjx8E" onclick="window.open(this.href);return false; kuulake, kes inglise keelt jagab.
Samas tunnistab, et uuem 3 seeria ehk siis E46, et see on juba parem, mis on ka tõsi.
Mil moel saab BMW 5 seeria mõttetu olla?
Ta on väga heade sõiduomadustega, sama aja 7 seeria ei ole oluliselt parem, 7ndal, lihtsalt natuke rohkem varustust ja suurem, samas on 7 seeria kulukam pidada ja kütusejanusem.
BMW 5 seeria on hinna ja kvaliteedi suhtelt väga hea luksuslik auto, eriti hea on omas ajas E34.
3 seeria ei paku aga midagi eriti, samas on kallis osta siiski, oma aastarvu kohta.
5 seeria E34 pakub juba, aga mõnuga.
Auto juhitavus on ülim sõidunauding, mulle on see küll oluline.
BMW 3 seria E30 ja E36 ei ole oma omadustelt sierrast eriti paremad, E30 ei ole kohe üldse parem.
Seega, miks ma peaks ostma kalli 3-nda seeria, kui sarnased omadused saan sierra näol palju odavamalt kätte.
Samas 5ndat seeriat tasub juba osta, selle eest tasub natuke maksta, kuna sealt saab ka omadusi küllaga rohkem.
Selle raha eest, teist nii head autot ei saa, nagu E34.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Oleks isegi sõitnud edasi bemmiga (E34), kui keegi teine maksaks remondiarved!
XR4i

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Vot varuosad tõesti, natuke ikka maksavad E34-le, samas kui vaadata teisi nõnda häid autosid, siis nende osad on veel kallimad.
Samas E34 osad nüüd niiväga hullud ka pole, kui mootori remont välja arvata, bensuka puhul vähemalt.
Aga diisel E34, nagu sul oli, sel on tõesti jamasti, kuna need 525 tds mootorid pole just parimad, ja on veel eriti kulukad remontida ja sul oli mureallikaks kahemassiline hooratas eks.
Sul oli vist universaal ka?Millel peaks olema nivooamordid, mis on ka väga kallid, kuigi neid pidi väidetavalt saama asendada tavalistega.
Seda ma kahjuks ei tea, kas bensu E34-l on kahemassiline hooratas.
Kui aga tulla jälle Sierra juurde, mis peaks siin foorumis teemaks olema.
Siis Sierraga on selline lugu, et kui vaadata tema varuosade hindu, otsida välja nimekiri, et oma auto täiesti korda teha, siis tuleb naeratus näole.
Võimendiga uus roolilatt muidugi maksab omajagu, aga muidu on küll väga odav.
Et, kui Sierrat hakata E34 varuosade hindadega võrdlema, siis tuleb ikka väga õnnelik nägu pähe, Sierra kasuks, ei maksagi nagu midagi need osad.
Ma olen omal siin ikka mõelnud ja arvutanud, et teeks oma sierrale korraliku remondi, miski 20 000kr eest.
Samas E34 osad nüüd niiväga hullud ka pole, kui mootori remont välja arvata, bensuka puhul vähemalt.
Aga diisel E34, nagu sul oli, sel on tõesti jamasti, kuna need 525 tds mootorid pole just parimad, ja on veel eriti kulukad remontida ja sul oli mureallikaks kahemassiline hooratas eks.
Sul oli vist universaal ka?Millel peaks olema nivooamordid, mis on ka väga kallid, kuigi neid pidi väidetavalt saama asendada tavalistega.
Seda ma kahjuks ei tea, kas bensu E34-l on kahemassiline hooratas.
Kui aga tulla jälle Sierra juurde, mis peaks siin foorumis teemaks olema.
Siis Sierraga on selline lugu, et kui vaadata tema varuosade hindu, otsida välja nimekiri, et oma auto täiesti korda teha, siis tuleb naeratus näole.
Võimendiga uus roolilatt muidugi maksab omajagu, aga muidu on küll väga odav.
Et, kui Sierrat hakata E34 varuosade hindadega võrdlema, siis tuleb ikka väga õnnelik nägu pähe, Sierra kasuks, ei maksagi nagu midagi need osad.
Ma olen omal siin ikka mõelnud ja arvutanud, et teeks oma sierrale korraliku remondi, miski 20 000kr eest.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Sõidan enne sierra cossuga kui m5´ga
tegelt ma ei teagi,peenestamiseks ja lõhkumiseks v6taks isegi,aga ostma seda küll ei hakkaks.
525i 141kw võtab ta jah vähe bensiini,7-9 maanteel,mida teeb isegi mu 2,9 scorpa.
Mõtetu vaidlus sul part,mina jään endale kindlaks ja ei muuda oma meelt,mine ona kuskil pelleris e34 pildipeal kui tahad.

tegelt ma ei teagi,peenestamiseks ja lõhkumiseks v6taks isegi,aga ostma seda küll ei hakkaks.
525i 141kw võtab ta jah vähe bensiini,7-9 maanteel,mida teeb isegi mu 2,9 scorpa.
Mõtetu vaidlus sul part,mina jään endale kindlaks ja ei muuda oma meelt,mine ona kuskil pelleris e34 pildipeal kui tahad.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Korras E34 saab maanteel hakkama kuskil 8-ga, kui ilusti ühtlaselt sõita ja auto väga heas korras, siis suvel võid ka natuke alla 8 saada hakkama.
Noh 2,9 scorpa ei lähe kaugeltki nii hästi edasi, kui BMW 525i 141kw.
Ona ise, sa oled ikka eriline oinas.
M5 on tõeline tase, tõsiselt vägeva autoga on tegemist, aga ma ei mõtle midagi nii sportlikku, vaid ikka tänavaautosid, mille jaoks on E34 520i ja 525i suurepärased autod.
Noh 2,9 scorpa ei lähe kaugeltki nii hästi edasi, kui BMW 525i 141kw.
Ona ise, sa oled ikka eriline oinas.
M5 on tõeline tase, tõsiselt vägeva autoga on tegemist, aga ma ei mõtle midagi nii sportlikku, vaid ikka tänavaautosid, mille jaoks on E34 520i ja 525i suurepärased autod.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
5-seeria ei ole mõtetu kui ta 540 või M5, ülejäänutest on 7-seeria igati parem ja ei maksa midagi rohkem.
Ma ei öelnudki, et e30 Sierrast parem on aga pigem ma sõidan e30 325 125kW kui e34 525 125kW.
Ma ei öelnudki, et e30 Sierrast parem on aga pigem ma sõidan e30 325 125kW kui e34 525 125kW.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
To priimarko
E32 on sama ajastu 7 seeria E34-ga ,selle veermik on üldjoontes E34-ga sama, üldse on sellele vähe vahet E34-ga.
Uuem 7-ne on juba E38, mis tuli 1994a, see on tõesti E34 juba omajagu parem, selle pidamiskulud aga on röögatud, mitu korda kallim, kui E34 ja kütet võtab ka rohkem.
5 seeria on 7-sest mõtekam auto, 7 seeria on rikkurile, kel on nõus palju raha juurde maksma, et natuke parem asi saada.
Sa vist ei otsi autolt sõiduomadusi, kui ainult mootorit tähsustad, et 540-st räägid.
E39 5 seeria on aga E38 7nda seeriaga väga sarnane auto, mis on mõistlikum valik, kui E38 7 seeria.
E34 on kordades paremate sõiduomadustega, kui E30, see on vana 3 seeria ront, mis ei paku mitte midagi.
Kuid sellega kinnitad, et sulle loeb ainult võimas mootor, siis kõlbab sulle sapakas ka 500kw mootoriga, mis sest et vaiksus ja stabiilsus puudub, sel sapakal ja E30-l.
E32 on sama ajastu 7 seeria E34-ga ,selle veermik on üldjoontes E34-ga sama, üldse on sellele vähe vahet E34-ga.
Uuem 7-ne on juba E38, mis tuli 1994a, see on tõesti E34 juba omajagu parem, selle pidamiskulud aga on röögatud, mitu korda kallim, kui E34 ja kütet võtab ka rohkem.
5 seeria on 7-sest mõtekam auto, 7 seeria on rikkurile, kel on nõus palju raha juurde maksma, et natuke parem asi saada.
Sa vist ei otsi autolt sõiduomadusi, kui ainult mootorit tähsustad, et 540-st räägid.
E39 5 seeria on aga E38 7nda seeriaga väga sarnane auto, mis on mõistlikum valik, kui E38 7 seeria.
E34 on kordades paremate sõiduomadustega, kui E30, see on vana 3 seeria ront, mis ei paku mitte midagi.
Kuid sellega kinnitad, et sulle loeb ainult võimas mootor, siis kõlbab sulle sapakas ka 500kw mootoriga, mis sest et vaiksus ja stabiilsus puudub, sel sapakal ja E30-l.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.