K:2,0 vs 2,9
K:2,0 vs 2,9
et siis oleks selline kysimus..kui keegi oskab vastata..mul siin yks ford transit ja 2,0 karpa.mootor kottis..ja siis mõtlesin ,et paneks peale 2,9 kuna see 2,0 jääb transitil lihtsalt lahjaks..et siis kysiks asjaga tegelenute käest kui raske ettevõtmine see on ja kas see sama kasti otsa istub kui 2,0? ja mootori käpad ja muud vidinad ka ..ja millega piirdub pritsesysteemi elekter?
paintballi kunn..
Ei usu et seal midaki rasket on, kui olemas see 2.9 mootor, koos vaja mineva juhtmestiku, ajude, plokkidega siis asi väga lihtne ju, ainult pead vaatama siis käigu kasti.
ja selle probleemi lahendab edukalt ka 2.0 dohc sierra MT-75 k, kast.
edu igaljuhul, ootame siis 2.9 transit-it





edu igaljuhul, ootame siis 2.9 transit-it


Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
2.9 on V6 mootor ja kinnitused teised..muidu ruumi poolest mahub (vähemalt sierradele/scorpadele). uued juhtmed vaja vedada + uus aju, sest 2.0 oma ei saa V6 mootoriga kindlasti hakkama.rx-7 kirjutas:2,0 mootor täpipealt sama mis sierral.aga siis 2,9 ja 2,0 mootorid istuvad ilusti omavahel vahetades kastide otsa?? ja kui sidurid erinevad siis kas need ka kinnitustelt samad?et mis vahetama peab ,et asi klapiks?
powered by 2.0 Ohc
kinnitused teised?? nagu siis käigukast ei istu otsa R4 v6-le või mootorikäpad teises kohas? ja kui käpad siis kas neid saab äkki omavahel vahetada?
ma uurin seda sellepärast ,et kui asi väga keeruline ei hakka ma doonorit yldse otsimagi ja matan idee maha..kergem enne inffi uurida kui pea ees tulle joosta..
ja sellest saan ma aru kyll ,et kogu pritse juhtmestik tuleb vahetada..
ma uurin seda sellepärast ,et kui asi väga keeruline ei hakka ma doonorit yldse otsimagi ja matan idee maha..kergem enne inffi uurida kui pea ees tulle joosta..
ja sellest saan ma aru kyll ,et kogu pritse juhtmestik tuleb vahetada..
paintballi kunn..
ma siin uurisin ja mõõtsin ja vaatasin yhe scorpa pealt ja leidsin ,et väga teostatav..et siis kui kellegil oleks mulle pakkuda mõni 2,9 scorpa millel mootor hea ja muu tehnika väga pähh ja kere ussi täis v midagi muud halba siis ma viiks hea meelega symboolse summa eest selle scorpa jalust ära.. tänud teile info eest ka.
paintballi kunn..
ei tea öelda...las katsetab, siis saab meile infi anda
mis kast üldse v6-l all on...ma mõtlen manuaali...kui oli mt75 siis kast sama ehk siis 2.0 on saanud suurematele võimsustele mõeldud kasti
samas 325 bemmi (e30) kast kannatab endiselt ligikaudu 200 ja üle selle hobust...tagadiffer samamoodi 



powered by 2.0 Ohc
need tyhised 30-40 kw ei tee väga vahet...ega ma pidevalt paugutama ei plaani hakata autoga..ja 2,0 v 2,9 mis vahet? see transit ja selle kast on ette nähtud vedama koormaid mis on nagu raskem ruunamine kui tyhised mõned kilovatid.niiet ma kaldun arvama ,et seal on varu ikka ette nähtud..
paintballi kunn..
üle 50nm jõulisa tuleb ka mängu, mis peaks olema peaaegu 1/3 2.0 karpa mootori väändestrx-7 kirjutas:need tyhised 30-40 kw ei tee väga vahet...ega ma pidevalt paugutama ei plaani hakata autoga..ja 2,0 v 2,9 mis vahet? see transit ja selle kast on ette nähtud vedama koormaid mis on nagu raskem ruunamine kui tyhised mõned kilovatid.niiet ma kaldun arvama ,et seal on varu ikka ette nähtud..
no aga alusta käikari võrdlemisest, see nuut (mitu sälku on) tean et sõiduautol on vähem sälke nuut on väiksem, siis kummal pool on starter(v6 peaks olema vasakul siis-juhi pool)- sealt tulenevad sidurikoja erinevused(kojad on osadel kastidel vahetatavad)
samas see sama cossu2.9 istub ilma igasugu ümberehituseta 2.8 kasti otsa, mootori kinnitused sisuliselt samad
samas see sama cossu2.9 istub ilma igasugu ümberehituseta 2.8 kasti otsa, mootori kinnitused sisuliselt samad
