
Ford Sierra 2,9 V6 143kw 89a projekt & 2,0atm 92a TamaR
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Pole see väga jube midagi,sai ilusti sõidetud 17 veljega,aga roolivõim on hea asi leiutatud mis loomulikult minul puudus 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
roolivõimu puudumine ei tohiks probleem olla, kui musklit on, pealegi rattaid ei pöörata kohapeal
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Eks meetrist jääd puurides saab trenni tehtud.
Endaautol kah roolivõimu ei ole ega arvatavasti tule ka.
Endaautol kah roolivõimu ei ole ega arvatavasti tule ka.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Kaugel Sierra nüüd juba on? Velg on küll VÄGA ilus.
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Nüüd vähemalt vabandus miks ei ehita seda asjandust - sõjaväes olen, tiksun täis oma aega, ehk kannan enda 11kuulist karistust... 3kuud juba kantud...
Aaga jah... Alles ta on ning eks tuleb ta liikvele seada... Priimarko tuleb ära rääkida, et ta oma kuldse käe külge paneks asjale... Õnneks on tema ärarääkimiseks mul 8 kuud aega, elame me ju põhimõtteliselt koos kogu see aeg...
Aaga jah... Alles ta on ning eks tuleb ta liikvele seada... Priimarko tuleb ära rääkida, et ta oma kuldse käe külge paneks asjale... Õnneks on tema ärarääkimiseks mul 8 kuud aega, elame me ju põhimõtteliselt koos kogu see aeg...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Tore sierra!
Aga kannatame oodates siis.
Aga kannatame oodates siis.
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Jõudu ja jaksu logistikas.tamar kirjutas:Nüüd vähemalt vabandus miks ei ehita seda asjandust - sõjaväes olen, tiksun täis oma aega, ehk kannan enda 11kuulist karistust... 3kuud juba kantud...
Aaga jah... Alles ta on ning eks tuleb ta liikvele seada... Priimarko tuleb ära rääkida, et ta oma kuldse käe külge paneks asjale... Õnneks on tema ärarääkimiseks mul 8 kuud aega, elame me ju põhimõtteliselt koos kogu see aeg...
minupoolt tervitused järjekordsele Rms Prii'le. Teenisin koos ta vennaga:)
Eesti majandus seisab hetkel suure kuristiku serval. Valides Keskerakonna astume suure sammu edasi.
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Tänud tervituste eest. Vend palus teid ka tervitada.
Aga Rms Tiisler on mingisuguse to do listi teinud ja midagi suurt väga teha enam pole, lihtsalt on vaja aega, et asjad külge kruvida. Mootori juhtmestik on kõige suurem ja kallim töö, mingi mõte on asi Vemsiga juhtima panna aga eks selle paneb paika hetkeline finants seis ja mingisuguse orig. juhtmestiku seis.
Aga lähima 6-7 kuu jooksul ei hakka vist ei Tamari ega minu poolt Sierraga midagi juhtuma.
Aga Rms Tiisler on mingisuguse to do listi teinud ja midagi suurt väga teha enam pole, lihtsalt on vaja aega, et asjad külge kruvida. Mootori juhtmestik on kõige suurem ja kallim töö, mingi mõte on asi Vemsiga juhtima panna aga eks selle paneb paika hetkeline finants seis ja mingisuguse orig. juhtmestiku seis.
Aga lähima 6-7 kuu jooksul ei hakka vist ei Tamari ega minu poolt Sierraga midagi juhtuma.
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Vahepeal palju aega mööda läinud.
Auto siiamaani alles. Seisab samakohapeal juba 10a. Õnneks garaazis.
Vahepeal siis oli ikkagi buum. Kindlasti on vaja ühte originaalkorras kobedat Sedaani. Selle ehitab ümber.
Sai igasugu maakonna lehtedes kuulutatud ja otsitud midagi ,mis oleks tõupuhas. Ilma kemppide ja aretusteta. Sellise originaal tõupuhast õiget asja. Soovitatavalt 2 liitrist.
Telefonikõnesid oli. Vaatamas käidud sai ka. Ei ei taha mäda isendit. Paraku midagi head polnud, õnneks või kahjuks.
Kogematta ostsin ühe diisel luukpära endale. Õnneks sai see edasi ruttu müüdud. Ei ole ikka tarvis.
Seejärel jätsin asja sinnapaika. Aitab. Unustatud mõneks ajaks.
Kogematta suurest õhinast otsin punase sedaani. Ohh see ongi nüüd see, see õige, tõupuhas. ÕIge lemmik mootoriga.
Jube lahe, natuke nokkida ja ongi hea.
Suurest eufooriast otsin endale kokku recarosid ja ghia salongi. Siit tuleb hea asi. Reaalselt põhi mäda. Käkkisin kuidagi augud kinni ja panin recarod sisse. Sellega sõidab nüüd talvel rada. Lisaks veel mädad sisemised karbid, välimised, poolraam jne. Ok talveks sobib.
Kuna vahepeal sai ostetud see
Sellest hetkest nüüd varsti 2a möödas, ning iga kord mõeldes, et mul on poolik v6 sierra projekt tundus see vale. Milleks v6 sierra kui on olemas v8 mustang ? Eitea, ju ikka pole tarvis.
Mõnedpäevad tagasi kibelesin, ikkagi midagi juurde vaja, 18 autot on vähe. 19 kõlaks nagu parem plaan.
Ühel õhtul ostsin kogematta endale moskvitsi. Kogematta, õnneks saab selle sõbrale maha vaikselt maha ärida, tal vist rohkem seda tarvis.
Järgmisel päeval leidsin mobilet sirvides.
92a dohc. Automaat, el aken, el katuseluuk, poolnahk ja mis põhiline - konditsioneeriga.
Läheb tarvis. Tellisin ära, eks uuel aastal saabub.
Punase põhiprojektiga plaanin järgmise aastate jooksul vahetada kapotialune v6 mis jäigi lõpetamatta tagasi 2,0 ohc pritse vastu. V6 boa mootori saab turgu lükata ilmselt mingil ajahetkel.
Samuti peab siis üle vaatama veel sada asja mis seal tehtud on. Plaan taastada selline olek nagu oli krooniaja lõpus. Laiendid, suured veljed.
Seniks aga ootan põnevusega mida kujutab endast Saksast tellitud sinine...
Auto siiamaani alles. Seisab samakohapeal juba 10a. Õnneks garaazis.
Vahepeal siis oli ikkagi buum. Kindlasti on vaja ühte originaalkorras kobedat Sedaani. Selle ehitab ümber.
Sai igasugu maakonna lehtedes kuulutatud ja otsitud midagi ,mis oleks tõupuhas. Ilma kemppide ja aretusteta. Sellise originaal tõupuhast õiget asja. Soovitatavalt 2 liitrist.
Telefonikõnesid oli. Vaatamas käidud sai ka. Ei ei taha mäda isendit. Paraku midagi head polnud, õnneks või kahjuks.
Kogematta ostsin ühe diisel luukpära endale. Õnneks sai see edasi ruttu müüdud. Ei ole ikka tarvis.
Seejärel jätsin asja sinnapaika. Aitab. Unustatud mõneks ajaks.
Kogematta suurest õhinast otsin punase sedaani. Ohh see ongi nüüd see, see õige, tõupuhas. ÕIge lemmik mootoriga.
Jube lahe, natuke nokkida ja ongi hea.
Suurest eufooriast otsin endale kokku recarosid ja ghia salongi. Siit tuleb hea asi. Reaalselt põhi mäda. Käkkisin kuidagi augud kinni ja panin recarod sisse. Sellega sõidab nüüd talvel rada. Lisaks veel mädad sisemised karbid, välimised, poolraam jne. Ok talveks sobib.
Kuna vahepeal sai ostetud see
Sellest hetkest nüüd varsti 2a möödas, ning iga kord mõeldes, et mul on poolik v6 sierra projekt tundus see vale. Milleks v6 sierra kui on olemas v8 mustang ? Eitea, ju ikka pole tarvis.
Mõnedpäevad tagasi kibelesin, ikkagi midagi juurde vaja, 18 autot on vähe. 19 kõlaks nagu parem plaan.
Ühel õhtul ostsin kogematta endale moskvitsi. Kogematta, õnneks saab selle sõbrale maha vaikselt maha ärida, tal vist rohkem seda tarvis.
Järgmisel päeval leidsin mobilet sirvides.
92a dohc. Automaat, el aken, el katuseluuk, poolnahk ja mis põhiline - konditsioneeriga.
Läheb tarvis. Tellisin ära, eks uuel aastal saabub.
Punase põhiprojektiga plaanin järgmise aastate jooksul vahetada kapotialune v6 mis jäigi lõpetamatta tagasi 2,0 ohc pritse vastu. V6 boa mootori saab turgu lükata ilmselt mingil ajahetkel.
Samuti peab siis üle vaatama veel sada asja mis seal tehtud on. Plaan taastada selline olek nagu oli krooniaja lõpus. Laiendid, suured veljed.
Seniks aga ootan põnevusega mida kujutab endast Saksast tellitud sinine...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw Cosworth Ghia 1989a TamaR
Põnev, eile võeti saksast peale.
Neljap peaks kohal olema.
See teemaalune projektikas on ka freiburgist pärit
Neljap peaks kohal olema.
See teemaalune projektikas on ka freiburgist pärit

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw 89a projekt & 2,0atm 92a TamaR
Nii.. Üritame siis foorumi elu ikkagi ausees hoida.
Eelmisel neljap kätte ma ta sain.

Oli pime aga alt vaadates tundus okey

Käima ta ei läinud. Pump kutu. Õnneks intercars 17eur eest saab uue.
Võtsin paagi maha, jube hea võtta, kuna midagi kinni mädanend pole.
Seest valasin välja hapuks läinud bensu, panin uue pumba ja ellu ta ärkas.






Vahetasin õli ja filtrid. Nüüd varsti ka kastiõli ja esitiiva teeb korda.
Isegi arkis sai arvele
Niiet ootame kevadet
Eelmisel neljap kätte ma ta sain.

Oli pime aga alt vaadates tundus okey

Käima ta ei läinud. Pump kutu. Õnneks intercars 17eur eest saab uue.
Võtsin paagi maha, jube hea võtta, kuna midagi kinni mädanend pole.
Seest valasin välja hapuks läinud bensu, panin uue pumba ja ellu ta ärkas.






Vahetasin õli ja filtrid. Nüüd varsti ka kastiõli ja esitiiva teeb korda.
Isegi arkis sai arvele

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Ford Sierra 2,9 V6 143kw 89a projekt & 2,0atm 92a TamaR
Eelmine omanik on boheemlane olnud. Raamatud, kassetid ja vaibad.
Vaibad ei kõlvanud, aga häid kassette ega raamatuid ka polnud?
Vaibad ei kõlvanud, aga häid kassette ega raamatuid ka polnud?
