Rahu poisid, verd lendab kahte lehte, varsti kaob silmanägemine.
Jesper kirjutas:Ah seda Mihkli-onu möla ei tasu nüüd liiga hullult kuulata, tema meil ju ainult turbotab ja annab lapatsit, kui õnnestub enam-vähem elusa ja tervena linnas vasakpööre ära teha, siis on juba õnnestunud juhitavus

Nüüd jõudis härrale lihtsalt katsetamise teel kohale, et piltlikult öeldes Reet Linna külge Pammy tisside install ei muuda komplekti võluväel voodissemineku-kõlbulikuks,
LIIGA HÄSTI ÖELDUD LIHTSALT!
Ega ma nüüd mingi ülim etalon ka pole, vaikselt hakkavad tulema kogemused aasta-kaks tagasi tehtud projektidelt, et mida tuleks teha kestvuse mõttes teisiti.
Asi puudutab siis igasugu installi puudutavaid pisividinaid (voolikud, ühendused jne.).
Lahendused mis toimivad ilusti esimesed 10k km ei pruugi hiljem sama head olla, see ongi kogemus mida tuleb koguda.
Mina ei viitsi lihtsalt viis korda samasse ämbrisse astuda ja kiiruga proovi mõttes tehtud asjale raha raisata.
Üritan inimestele head nõu anda, et nad oma raha mõtetult ei raiskaks. Aga kes ei taha kuulata see ei pea kuulama.
Mõtekam on osta võimsama mootoriga auto kui üritada 5k eek eest turboprojekti teha.
Reaalsus on see, et 95% juhtudest on see võimsama mootoriga tehaseauto kiirem kui 5k eek turbosierra, kestvusest me ei räägigi.
Mina ei viitsińud Sierra juhitavust eriti parandama hakata, kuna lihtsalt mõistliku hinnaga lahendused suht puudusid või ei viitsinud ma otsida.
Üldse olen vanaks jäänud ja ei viitsi enam 5-te autot pidada, mis veel paar aastat tagasi tundus igati normaalne.
Tore on kui vahest harva saab sõita autoga mis sõna otseses mõttes jala värisema võtab, kui igapäevaselt ei sõida sellise autoga.
Täna oli jälle üle kuue kuu selline päev kus sai üks 800hj auto talveunest äratatud ja veidi närve kõditatud.
Samas on kõrvalt hea vaadata, et ise ei pea muretsema, et iga hetk võib see 10 000.- eur mootor 0.- eur vääriliseks muutuda.