temeperatuuriandur.
temeperatuuriandur.
kas keegi teab kus asub 2.0 dohc mootoril temperatuuriandur? asi selles et seier on põhjas(kõige üleval)...mõtlesin et äkki pistik must või juhe katki vms...oskab keegi aidata?
tõsi ta on et kolm temp.andurit:
1. Termostaadi korpuse küljes ja see hakkab liigutama ventikaid, täpsemalt kui temp. tõuseb kuni 100*C siis hakkab üks vent tööle ja lakkab töötamast kui langeb jälle 90*C ja teine vent hakkab siis tööle kui temp. tõuseb 110*C ja lakkab töötamast 100*C
2. Sisselaske kolle küljes mis mõõdab siseneva õhu temperatuuri.
ja 3. see mille vastu sa huvi tunned on plokikaaneküljes auto suhtes paremal pool, otse selle klapi all mis on trossiga gaasipedaali külge ühendatud või oli neid seal isegi kaks
.
Tõmba üks haaval pistik tagant ära ja vaata kumma puhul näidik alla kukub
Loe ka SEDA
VIHJE lk 8 pilt all vasakus nurgas
JA kuna seier täiesti üleval siis arvatavasti lühis ehk siis anduri juhtmed omavahel koos vaata üle ka see juhtme kimp mis läheb kere küljest mootori külge
1. Termostaadi korpuse küljes ja see hakkab liigutama ventikaid, täpsemalt kui temp. tõuseb kuni 100*C siis hakkab üks vent tööle ja lakkab töötamast kui langeb jälle 90*C ja teine vent hakkab siis tööle kui temp. tõuseb 110*C ja lakkab töötamast 100*C
2. Sisselaske kolle küljes mis mõõdab siseneva õhu temperatuuri.
ja 3. see mille vastu sa huvi tunned on plokikaaneküljes auto suhtes paremal pool, otse selle klapi all mis on trossiga gaasipedaali külge ühendatud või oli neid seal isegi kaks

Tõmba üks haaval pistik tagant ära ja vaata kumma puhul näidik alla kukub
Loe ka SEDA
VIHJE lk 8 pilt all vasakus nurgas

JA kuna seier täiesti üleval siis arvatavasti lühis ehk siis anduri juhtmed omavahel koos vaata üle ka see juhtme kimp mis läheb kere küljest mootori külge
leidsin raisa üles ikka
see ots mille otsas klemm käis oli puhta puruks, ühe juhtmega jubin oli, puhastasin ja panin selle otsa enamvähem keskele ja asi ants...töötab küll...peale termostaadi vahetust temp küll tiba kõrgemal aga tuba ikka soojaks ei kipu minema, ainult kohapeal või suure platsi peal sõõrikuid tehes
jahutussüsteemis nagu õhk ka, sest hommikul käima pannes ja tiba gaasi andes on mulin...kas kuidagi õhku välja ei saa? mis on kõige kõrgem koht selles süsteemis, sealt ehk...homme äkki mäeküla lammutusse või roosna-allikule roolivõimu voolikut tooma, siis peaks uurima palju soojendusradikas kh maksab äkki...
aga aitäh kriss sulle abi eest siiski


aga aitäh kriss sulle abi eest siiski
