
Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti
Niih.. nüüd siis lõpuks madaldusvedrud ja sportamordid alla krutitud 
Pildid:
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal1
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal2
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal3
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal4
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal5
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal6
Nagu hästi näha, siis taguots läks liiga madalaks. Iseenesest see imelik, kuna vedrud olid uued ja komplektis ning pidid madaldama ühtlaselt 30-40mm.
Seoses madalate vedrudega läksid ka tagarattad lääpa, mis oli muidugi ootuspärane. Sierral teatavasti tagasilda reguleerida ei saa, seega eriti miskit teha ka pole, peale tagaosa tõstmise.
Täna käisin spetsi juures sillastendis, et kokkujooksu paika panna. See jäi siiski esialgu tegemata, kuna ta leidis ühe loksuva sarniiri, mille peaks esmalt välja vahetama. Edasised plaanid ongi mul nüüd see sarniir vahetada ning ka tagumine otsa kuskil 2cm võrra ülespoole tõsta. Seda ei pidanudki väga raske teha olema.. kuidagi pannakse vedrudele alla mingi presendiriba, mis tõstab siis kogu kremplit?! Tundub vb segane jutt, aga ma ise ka hästi aru ei saanud... Õnneks mu remondimees sai aru, mida vaja teha ning kuna soovitajaks oli Eesti üks usaldusväärsemaid sillamehi (Mart Pere kui keegi teab), siis usaldan ta arvamust ja lasen remondimehel ta õpetuse järgi toimida.
Aga üldiselt igas muus mõttes olen uue seadistusega ülimalt rahul. Juhitavus läks ikka palju paremaks ning jäikusetase tundub ka paras.. liiga palju igatahes ei raputa. Oluliselt rohkem muidugi kui enne:)
Samuti tahaks juba suuremaid velgi alla, sest nende pisikeste 14" talveratastega näes see madaldus veits naljakas välja

Pildid:
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal1
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal2
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal3
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal4
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal5
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/sierra/madal6
Nagu hästi näha, siis taguots läks liiga madalaks. Iseenesest see imelik, kuna vedrud olid uued ja komplektis ning pidid madaldama ühtlaselt 30-40mm.
Seoses madalate vedrudega läksid ka tagarattad lääpa, mis oli muidugi ootuspärane. Sierral teatavasti tagasilda reguleerida ei saa, seega eriti miskit teha ka pole, peale tagaosa tõstmise.
Täna käisin spetsi juures sillastendis, et kokkujooksu paika panna. See jäi siiski esialgu tegemata, kuna ta leidis ühe loksuva sarniiri, mille peaks esmalt välja vahetama. Edasised plaanid ongi mul nüüd see sarniir vahetada ning ka tagumine otsa kuskil 2cm võrra ülespoole tõsta. Seda ei pidanudki väga raske teha olema.. kuidagi pannakse vedrudele alla mingi presendiriba, mis tõstab siis kogu kremplit?! Tundub vb segane jutt, aga ma ise ka hästi aru ei saanud... Õnneks mu remondimees sai aru, mida vaja teha ning kuna soovitajaks oli Eesti üks usaldusväärsemaid sillamehi (Mart Pere kui keegi teab), siis usaldan ta arvamust ja lasen remondimehel ta õpetuse järgi toimida.

Aga üldiselt igas muus mõttes olen uue seadistusega ülimalt rahul. Juhitavus läks ikka palju paremaks ning jäikusetase tundub ka paras.. liiga palju igatahes ei raputa. Oluliselt rohkem muidugi kui enne:)
Samuti tahaks juba suuremaid velgi alla, sest nende pisikeste 14" talveratastega näes see madaldus veits naljakas välja

Raputab ikka aukudel rohkem kui enne.. aga samas minumeelest raputab vähem kui ntx xr4 auto, mida kunagi proovitud sai.
Mul amordid kõige pehmema peale ka praegu sätitud ja see on täitsa OK.
Suvised veljed on mul 15" , sellega peaks pilt ilusamaks minema küll
Aga täna tõstetakse tagaosa kuskil 2cm kõrgemaks, praegu ikka liiga madal.
Mul amordid kõige pehmema peale ka praegu sätitud ja see on täitsa OK.
Suvised veljed on mul 15" , sellega peaks pilt ilusamaks minema küll

Aga täna tõstetakse tagaosa kuskil 2cm kõrgemaks, praegu ikka liiga madal.
OT aga mul 205/60R15 ning näitab täpset kiirust, mõõdetud gps-iga.xr4 kirjutas:mul on 205/50R15 ja spido näitab siis täpset kiirust mitte tavapärased 8-9 vähem 100Km/h
Samas netis mingi kalkulaatori taoline asi näitas et kui spido näitab 80 siis 105 sees.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...