vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Härrased, kui te vaid teaksite...
Tsikliga möödasõit...
Tsikliga möödasõit...
Eesti majandus seisab hetkel suure kuristiku serval. Valides Keskerakonna astume suure sammu edasi.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Ma tean, et tsiklitega kihutatakse meeletult.
Nendega on palju õnnetusi ka ja paljud saavad surma ka.
Sellepärast tsiklit ei märgatagi ,et need sõidavad 200 km/h ja peale.
Nendega on palju õnnetusi ka ja paljud saavad surma ka.
Sellepärast tsiklit ei märgatagi ,et need sõidavad 200 km/h ja peale.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
No ma väga vabandan aga sõidurõõm on ikka täis null kui peab pool päeva arvestama ja ootama piisavalt pikka vaba auku, et mööda saaks kellestki. Kui pole kunagi võimsama autoga sõitnud siis võibolla tõesti tundub midagi ohtliku, see oleneb muidugi autost endast ka. Noh ma olen ju muidugi ära hellitatud ka, esimene auto oli Escort RS2000 ja nüüd on 184kw Volvo. Keegi koperdab ees, gaasi.. hetk hiljem on turborõhunäidikul seier püsti ja paari sekundiga on paar autot juba seljataga ja elu on ilus. Kütust kulub muidugi palju rohkem kui diisel Sierraga aga no mugavus ja hea tuju ongi kallis lõbu 

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
AlarT on teistmoodi mees. Tema lükkab hommikul endale pinnulise pulga tsenseeritud, et viril nägu ikka korralikult ees oleks ja siis hüppab rooli. Ainus rahulolu tuleb diisel Sierra odavast pidamiskulust ja teadmisest, et tal on ikka palju raskemad teeolud kui kõikidel ülejäänud inimestel.
Sierra Is
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Sassu, ma olen sõitnud väga võimsa autoga,2006a Mercedes-benz S 500 ehk siis 5,5 liitrit ja 285kw, see masin liikus ikka väga hästi ja oli väga mõnus, samas läks ka kütust sigamoodi ja sedasi pidevalt sõita pole vaja, see oleks väga ohtlik.
Võtsin tolle mersuga ka 220 km/h välja, tallinn-tartul, enne Imavare paide poolt minna.
Rekkast möödasõidul tuli 140 km/h lennates välja, kuigi selleks polnud vajadust, kuna kedagi vastu ei tulnud pikalt oli tühi tee.
Ma pean auto säästlikkust tähtsamaks, kui sellega ohltikult kihutamist ja suurt kütusekul.
Nagu ütlesin, 2,0 mootor on ideaalne.
Pidev kiirendamine tüütab ära ja raha läheb kõvasti ,see mõttetu, mul pole niipalju raha ka, et seda nii raisata.
Tähtsustan pigem seda, et auto oleks stabiilne ja vaikne ning liiguks normaalsel hästi, nagu BMW E34 520i 110kw.
Samuti olen sõitnud järgmiste võimsamate masinatega,1995a Mercedes-benz E320 162kw, Saab 9-3 2004a 2,0 vist oli ja miski 150kw ringi, ei mäleta täpselt, turboga saab, edasi läks hästi.
4,0 Chevrolet Traiblazer, miski 201kw, ainuke asi oli see, et see maastur ei lähe väga hästi edasi ja kiirendades ujus kui siga, kui kiirus jõudis 100-ni ja üle läks.
Bomsch, sul vist ikka isiklik vimm minu vastu, et siin sappi pritsid minu pihta.
Ütlen sulle kohe ära, et ma ei virise ju millegi üle, lihtsalt mul on asjadest oma arvamus ja ei põe seda välja öelda.
Samuti mõtlen ma ratsionaalselt, diisel sierraga mulle meeldib sõita ja pole möödasõidud sellega mingi probleem.
Loomulikult selle diiselsierra odavus teeb mulle rõõmu, aga miks ei peaks tegema? Sellepärast ma teda peangi.
Raskemad teeolud? Ma mainisin, et raskemad sõiduolud ja mainisin ka millised need olud on.
Nii, et sa Bomsch oled ka tüüpiline inimene siis, kes arvab et auto peab alati 5 sajale võtma olgu, mis sõiduolud tahes jah?
Kas sa oled tõesti nii lammas, et ei mõista, et lühikesed 3 km jne otsad võtavadki rohkem kütust kõvasti rohkem ja seda eriti talvel külma ja lumega?
Võtsin tolle mersuga ka 220 km/h välja, tallinn-tartul, enne Imavare paide poolt minna.
Rekkast möödasõidul tuli 140 km/h lennates välja, kuigi selleks polnud vajadust, kuna kedagi vastu ei tulnud pikalt oli tühi tee.
Ma pean auto säästlikkust tähtsamaks, kui sellega ohltikult kihutamist ja suurt kütusekul.
Nagu ütlesin, 2,0 mootor on ideaalne.
Pidev kiirendamine tüütab ära ja raha läheb kõvasti ,see mõttetu, mul pole niipalju raha ka, et seda nii raisata.
Tähtsustan pigem seda, et auto oleks stabiilne ja vaikne ning liiguks normaalsel hästi, nagu BMW E34 520i 110kw.
Samuti olen sõitnud järgmiste võimsamate masinatega,1995a Mercedes-benz E320 162kw, Saab 9-3 2004a 2,0 vist oli ja miski 150kw ringi, ei mäleta täpselt, turboga saab, edasi läks hästi.
4,0 Chevrolet Traiblazer, miski 201kw, ainuke asi oli see, et see maastur ei lähe väga hästi edasi ja kiirendades ujus kui siga, kui kiirus jõudis 100-ni ja üle läks.
Bomsch, sul vist ikka isiklik vimm minu vastu, et siin sappi pritsid minu pihta.
Ütlen sulle kohe ära, et ma ei virise ju millegi üle, lihtsalt mul on asjadest oma arvamus ja ei põe seda välja öelda.
Samuti mõtlen ma ratsionaalselt, diisel sierraga mulle meeldib sõita ja pole möödasõidud sellega mingi probleem.
Loomulikult selle diiselsierra odavus teeb mulle rõõmu, aga miks ei peaks tegema? Sellepärast ma teda peangi.
Raskemad teeolud? Ma mainisin, et raskemad sõiduolud ja mainisin ka millised need olud on.
Nii, et sa Bomsch oled ka tüüpiline inimene siis, kes arvab et auto peab alati 5 sajale võtma olgu, mis sõiduolud tahes jah?
Kas sa oled tõesti nii lammas, et ei mõista, et lühikesed 3 km jne otsad võtavadki rohkem kütust kõvasti rohkem ja seda eriti talvel külma ja lumega?
Viimati muutis AlarT, 15 Mai 2011, 11:06, muudetud 1 kord kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Ei, mul pole mingit vimma, vastupidi. Sinu "artikleid" lugedes ma hoopis naeran ja tuju läheb heaks. Hea huumor on minu silmis alati au sees.
Sierra Is
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Sa räägid ju ise endale vastu, nutad et keegi möödasõidul kiirust ületab ja üldse lampi kihutab ja kellad tagurpidi laseb. Samas saad ise mõne sõbra/tuttava kangema auto rooli taha, siis seisad ise samamoodi gaasipedaali peal püsti ja annad täiega peale. Tundub et sa ise oled veel suurem rullnokk, kes peab tahest tahtmata võimsa autoga kõigist mööda saama ja lampi kihutama. ???AlarT kirjutas:Võtsin tolle mersuga ka 220 km/h välja, tallinn-tartul, enne Imavare paide poolt minna.
Rekkast möödasõidul tuli 140 km/h lennates välja, kuigi selleks polnud vajadust, kuna kedagi vastu ei tulnud pikalt oli tühi tee.
Tähtsustan pigem seda, et auto oleks stabiilne ja vaikne ning liiguks normaalsel hästi, nagu BMW E34 520i 110kw.
Muidugi ma ei saa aru kui see 2.0 bmw on nii kuradi hea auto, mida sa siis sierra roolis teed. Sierra ju nii ebaturvaline auto sellistel suurtel kiirustel mis sina meil trassi peal arendad. Sa räägid endale nii risti vastu, raske mõista.

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Ei räägi risti vastu, sest ma pooldan liiklusohutust ja enamjaolt ma ületan kiirust mõistlikult.
Samas ma tunnistan endale, et kihutamine on ohtlik, aga kõige ohtlikum on see seda pidevalt ja räigelt tehes.
Eks olen minagi omad kiiruskatsed teinud, aga need nii harva.
Loomulikult ei ole ma muster liikleja aga üritan siiski ohutult liigelda ja igapäevaselt ma eriline kihutaja ei ole.
Mulle piisab sellest, et saan vahest mõna sõbra või tuttava autoga natuke vajutada.
Eks katsetasin selle mersuga korra, harukordne võimalus ju, muide see oli tol samal päeval, kui me sinuga IvoK kohtusime mäos premiumis, marks oli ka, marksi sõbra mersuga oligi see kiiruskatse.
Marksi enda kunagise e klassi mersuga olen ka vajutanud, aga sellega väga ei julgenud tollal.
Miks ma seda BMW-d endale ei osta?
Sest see on siiski võrdlemisi kulukas auto ja E34 ei ole kuigi turvaline auto, samuti on ta tagavedu ja erksa mootoriga, mis mulle talvel eriti ei meeldi.
Diisel sierra on hea uimane, talvel on taga selle võrra üsna mugav liigelda, tagaveo kohta, kuigi mõnikord on ka see väga tundlik vähimagi gaasivajutuse peale, aga siis on väga libe ka.
Eks E34 ole juba omajagu vana ka, kuigi mul mõtteid on osta BMW E34 või E39, aga ilmselt jääb majanduslikel kaalutlustel see siiski ära.
5nda seeria BMW võtab minu sõiduoludes kõvasti kütet ka, eriti talvel lume ja külmaga.
Isegi, kui peaks raha tekkima, siis ostan ennem 2005a ja peale Vw Passati, sest see on uuem ja turvalisem kõvasti neist bemmidest.
Minu bemm võttis talvel külmaga üle 20 sajale kütet kah, kuna olid lühikesed otsad.
Kui sõitsin sooja mootoriga järjest ringi mööda paidest ja selle lähiümbrust, tuli selle bemmi küttekulu 10 sajale, maanteel võttis ta umbes 8, nagu sellised bemmid võtavadki, osad veel rohkem, mis nii heas korras pole.
Samas ma tunnistan endale, et kihutamine on ohtlik, aga kõige ohtlikum on see seda pidevalt ja räigelt tehes.
Eks olen minagi omad kiiruskatsed teinud, aga need nii harva.
Loomulikult ei ole ma muster liikleja aga üritan siiski ohutult liigelda ja igapäevaselt ma eriline kihutaja ei ole.
Mulle piisab sellest, et saan vahest mõna sõbra või tuttava autoga natuke vajutada.
Eks katsetasin selle mersuga korra, harukordne võimalus ju, muide see oli tol samal päeval, kui me sinuga IvoK kohtusime mäos premiumis, marks oli ka, marksi sõbra mersuga oligi see kiiruskatse.
Marksi enda kunagise e klassi mersuga olen ka vajutanud, aga sellega väga ei julgenud tollal.
Miks ma seda BMW-d endale ei osta?
Sest see on siiski võrdlemisi kulukas auto ja E34 ei ole kuigi turvaline auto, samuti on ta tagavedu ja erksa mootoriga, mis mulle talvel eriti ei meeldi.
Diisel sierra on hea uimane, talvel on taga selle võrra üsna mugav liigelda, tagaveo kohta, kuigi mõnikord on ka see väga tundlik vähimagi gaasivajutuse peale, aga siis on väga libe ka.
Eks E34 ole juba omajagu vana ka, kuigi mul mõtteid on osta BMW E34 või E39, aga ilmselt jääb majanduslikel kaalutlustel see siiski ära.
5nda seeria BMW võtab minu sõiduoludes kõvasti kütet ka, eriti talvel lume ja külmaga.
Isegi, kui peaks raha tekkima, siis ostan ennem 2005a ja peale Vw Passati, sest see on uuem ja turvalisem kõvasti neist bemmidest.
Minu bemm võttis talvel külmaga üle 20 sajale kütet kah, kuna olid lühikesed otsad.
Kui sõitsin sooja mootoriga järjest ringi mööda paidest ja selle lähiümbrust, tuli selle bemmi küttekulu 10 sajale, maanteel võttis ta umbes 8, nagu sellised bemmid võtavadki, osad veel rohkem, mis nii heas korras pole.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Okei. Aga mina mõtlen asjale näiteks nii: Kui mul on vaja mööduda näiteks haagisega metsaveokist, siis 81kw mondeoga ma tõesti pabistan, et kas ma ikka jõuan oma manöövri sooritatud enne, kui vastutulev sõiduk mulle kabelimatsu tekitab. Samas näiteks 150 või 177kw autoga olen ma sellises situatsioonis vana rahu ise, sest ma TEAN et üks gaasivajutus, ja mul on ohtlik manööver sooritatud. Kumb siis ohutum on, kas sadade meetrite kaupa vastasuunavööndis vastutulevaid autosid põrnitseda, või sooritada möödasõit kiirelt ja ohutult?Ohutuks möödasõiduks ei ole vaja võimsat autot.

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Sa pabistad isegi 81kw mondeoga? Issand küll, sellega on möödasõit väga lihtne ja ohutu, mul poleks sellega mitte mingit probleemi.sõdurpoiss kirjutas:Okei. Aga mina mõtlen asjale näiteks nii: Kui mul on vaja mööduda näiteks haagisega metsaveokist, siis 81kw mondeoga ma tõesti pabistan, et kas ma ikka jõuan oma manöövri sooritatud enne, kui vastutulev sõiduk mulle kabelimatsu tekitab. Samas näiteks 150 või 177kw autoga olen ma sellises situatsioonis vana rahu ise, sest ma TEAN et üks gaasivajutus, ja mul on ohtlik manööver sooritatud. Kumb siis ohutum on, kas sadade meetrite kaupa vastasuunavööndis vastutulevaid autosid põrnitseda, või sooritada möödasõit kiirelt ja ohutult?Ohutuks möödasõiduks ei ole vaja võimsat autot.
Kas sa ei oska möödasõidu jaoks vajalikku vahet välja arvestada?
Võimsa autoga sa lased kiirused väga suureks ja see ongi ohtlik, samuti see, et sa oled siis vana rahu ise, mis tähendab seda, et suhtud möödasõitu kerglaselt ja ka alustad möödasõitu kerglaselt, täpselt see, millest ma rääkisin ja nii need õnnetused juhtuvadki.
Ma tunnistan, et mu diisel sierra on lahja möödasõiduks, aga saab hakkama.
Ma sõidan oma diisel sierraga rekkadest mööda, ei ole probleemi.
Kui on tipptund, siis jah ei saa mööda, aga muidu küll, tipptunnil ma aga reeglina tallinn-tartul ei sõida.
Kuid siis ei saa paljud mööda ja siis ongi väga ohtlik võimsa autoga nappe möödasõite teha, nagu paljud teevad ja siis ka avariid juhtuvad.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
sõdurpoiss kirjutas:Okei. Aga mina mõtlen asjale näiteks nii: Kui mul on vaja mööduda näiteks haagisega metsaveokist, siis 81kw mondeoga ma tõesti pabistan, et kas ma ikka jõuan oma manöövri sooritatud enne, kui vastutulev sõiduk mulle kabelimatsu tekitab. Samas näiteks 150 või 177kw autoga olen ma sellises situatsioonis vana rahu ise, sest ma TEAN et üks gaasivajutus, ja mul on ohtlik manööver sooritatud. Kumb siis ohutum on, kas sadade meetrite kaupa vastasuunavööndis vastutulevaid autosid põrnitseda, või sooritada möödasõit kiirelt ja ohutult?Ohutuks möödasõiduks ei ole vaja võimsat autot.
Ei ei, sul on see liiga võimas ja kohe läheb käest ära

XR4i

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Tänu sellisele suhtumisele, et ikka võimsat autot vaja möödasõiduks jne, tänu sellele ongi meil niipalju liiklusõnnetusi ja niipalju surmasid liikluses.
Millegipärast satuvad õnnetustesse ikkagi eelkõige võimsamad masinad, mitte sellised lahja mootoriga autod, nagu mul.
Millegipärast satuvad õnnetustesse ikkagi eelkõige võimsamad masinad, mitte sellised lahja mootoriga autod, nagu mul.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Aga muidu elu ongi ohtlik. Üldiselt on õnnetustes süüdi juht mitte auto. Jala käimine ka väga ohtlik ja kodus istuda pole üldse mõtet, kõige rohkem inimesi pidi kodus surma saama.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Sa oled suurem rullnokk siis ju kui minaAlarT kirjutas:Sassu, ma olen sõitnud väga võimsa autoga,2006a Mercedes-benz S 500 ehk siis 5,5 liitrit ja 285kw, see masin liikus ikka väga hästi ja oli väga mõnus, samas läks ka kütust sigamoodi ja sedasi pidevalt sõita pole vaja, see oleks väga ohtlik.
Võtsin tolle mersuga ka 220 km/h välja, tallinn-tartul, enne Imavare paide poolt minna.
Rekkast möödasõidul tuli 140 km/h lennates välja, kuigi selleks polnud vajadust, kuna kedagi vastu ei tulnud pikalt oli tühi tee.

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Alart ma saan aru et enamus asjad peavad su elus ratsionaalseda olema, aga ürita nüüd teistest ka aru saada kui nad saavad sõidust tunda naudingut ja vabadust jne sest neil on aiste vahel korralik mootor-see ei tähenda et nad kohe rollnokad ja potensiaalsed mõrvarid/enese tapjad oleksid
XR4i
