Spidoka järgi kuskil umbes 220 - polnud aega täpselt seierit jälgida kuna loodus jooksis liiga kiirelt kahelt poolt mööda Äkki oleks isegi veel läinud, aga sirge hakkas lõppema ja seegi tulemus tuli suht pingutades. Samas ilma laiade ja madalate kummideta poleks julgenud üritada ka. Pidamine tundus ka kahesaja peal päris hea olema.
197 tuli täpsemalt ära kuid sirge sai otsa ja autos oli 3 inimest kas kahjuks või õnneks... 160 peal hakkas ujuma ja rool muutus kergeks korra kuid siis hakkas taas kätte andma... kas tegu autos või tee konarluses, seda ei tea kuid tean et läheb veel kuid hetkel spido tross on katki ja ei saa testida
oma m+s rehvidega ,mis kergelt pragulised on, ei hakka parem proovima ka aga talvel metsas kui hanges kinni istusin proovisin palju kohapeal kätte saab kuna lumes kühveldamine tegi jalad märjaks ja külmax (soojendasin neid autos)..siis sain 5 käiguga ikka 195 kätte aga olex veel vast läind...piirajani oli ruumi küll...hakkasin kartma et äkki tuleb jää alt muld vastu
200km/h ja siis sai lennuväli otsa . . .
Selline tulemus oli mingi 4-5 aastat tagasi.
Palju jookseks nüüd eioska kahjuks öelda, pole testinud aga küll jõuab .
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
kõige õnnetum oleks kuulda et kellegi tuttav või keegi ytleb et too siik ei ole enam meiega :S
kontrollige kriitiliselt enne kui kihutate (mitte soovitatavalt: salajagi)
HoLm kirjutas:kõige õnnetum oleks kuulda et kellegi tuttav või keegi ytleb et too siik ei ole enam meiega :S
kontrollige kriitiliselt enne kui kihutate (mitte soovitatavalt: salajagi)
Olen selle poolt, et kui kihutad siis ainult tehniliselt korras masinaga ja kaine peaga.