kui seibid paned vahele siis mismoodi rohkem sisse läheb???
se on pointless ju........se seib ei anna kohe mitte kui miskit ju.samahästi keera välimised rooliotsad rohkem välja,aga siis ju kokkujooks p..........
Kui need seibid vahel on siis on roolilatil natuke rohkem käiku. Jah varraste pikkused regullid samaks nagu enne, et jooksud paika saada. Aga kui seibid vahel siis lihtsalt rooli saab suti rohkem keerata kui enne kuna sisemine rooliots jääb keeramist segama seibi jagu hiljem. Ma ka mõtlesin algul, et need seibid ju tõesti mõttetud aga kui lugesin põhjendusi miks nad töötavad ja pilte veelkord vaatasin siis mõistsin.
Teema idee oligi ju see, et saaks keerata rohkem mitte ilmtingimata kiiremini. Esimene lahendus pakub rohkem keeramist ja kiiremini.
sellepärast ei hakka rool rohkem keerama kuna roolilatis on teatud arv ainult hambaid võllil.ja ainult niipalju saad keerata.
ma saan aru et hambaid lased juurde lõigata on teine asi,et hakkab rohkem keerama.
Süvene vähe rohkem ja saad aru, et annab juurde. Latt ei käi originaalis põhja, seibid vahele pannes saad alles lati täielikult lõpuni käima. Kui ikka ei usu, siis keera mõnel latil sisemine ots küljest ära ning rooli keerates saad aru, et latt on võimeline veel üpriski palju sisse poole minema.
XcosworthX kirjutas:sellepärast ei hakka rool rohkem keerama kuna roolilatis on teatud arv ainult hambaid võllil.ja ainult niipalju saad keerata.
ma saan aru et hambaid lased juurde lõigata on teine asi,et hakkab rohkem keerama.
Selgelt on ju öeldud, et sisemine rooliots piirab. Mitte hammaste arv.