*2,0DOHC 88kw. (õli- ja filtrivahetus aprilli lõpp ’11).
*Korralik 5-käiguline käigukast ja uus siduri komplekt.
*LSD differ (õlivahetus aprilli lõpp ’11).
*Mootoriremont:Uus kaanetihend*Uued kaanepoldid*Uued klappide juhtpuksid*Uued simmerid*Kollektorid suuremaks freesitud*Sisse ja väljalase suurem*Lõigatud klapipesad*Kaanelt 0.95 mm maha lihvitud (surveaste 12)*Kavoris sooveldatud klapid ja uued pesad*Uus veepump*Uus tihendisari
*Starter remonditud.
*Uus jagajakaas ja rootor.
*Uued süütejuhtmed (Ignoteck).
*Uued küünlad (Motorcraft).
*Uus spidotross.
*Uus aku, aku viidud taha.
*Kütusepaak ja pump vahetatud. Uus kütusevoolik paagist filtrisse.
*Korralik väljalase (Pikk reso ja lõpupütt).
*Sisselaskest vaigistav kast eemaldatud.
*Radika- ja põhjakaitse keevitatud.
*Kütusepaak polditud kerekülge.
Veermik:
*Madaldusvedrud. Originaal vedrud saab kaasa, kui tahta talveks kõrgemaks.
*Pidurivoolikud ja torud vahetatud.
*Ees uued pidurikettad ja klotsid (September ’11)
*Uus piduriõli.
*Uued rattalaagrid.
*Uued tagumised õõtsa ja sillapuksid.
*”Uued” tagumised poolraamid ja lisatugevdused sillale.
* Uued eesmised õõtsapuksid ja rooliotsad. (Mai ’11)
*Ise tehtud tagumine strut-bar.
*16" valuveljed (mustad 5 kodaraga) suvekatega.
*15" valuveljed (Exip kärjed) suvekatega.
*15" valuveljed (Fondmetal 5 kodaraga) naastudega.
*15" valuveljed (CMS kärjed) lamellidega.
Salong:
*RS rool.
*Juhiiste Sparco Sprint ja Sabelt 4-punkti traksid. (3p vöö alles)
*Kõrvaliste Honda Prelude’ist.
*Roolivõim, reguleeritav roolisammas.
*Manuaalne katuseluuk.
*2x el.aknad.
*2x el.peeglid.
*2x kohtvalgustid.
*Massilüliti salongis.
*Nupust käivitus.
*Tulekustuti salongis.
*Kergenduskuur- eemaldatud tagumised istmed, pigi-,ja alusmatt, ebavajalik juhtmestik, armatuuri alumine osa, keskkonsool, tagumiste uste klaasid ja polstrid asendatud pleksiga.
Välimus:
*RS küljelaiendid.
*XR4 tagatiib.
*Kollased udutuled.
*Oranžid suunad.
MIINUSED:
Välimus.
Esiklaasis mõra- sõitu ei sega.
Roolivõimu pole, lasi õli välja ja nüüd on kolisema hakanud ka. Sõitu vähemasti veel ei sega.
Sügiseks/ talveks võiks aknapesupaagi tagasi panna.
Lühidalt siis- tehniliselt on auto keskmisest kindlasti palju paremas korras kui muud elukad.
Mootor, kast ja LSD toimetavad väga hästi, veermiku detaile jms on ka hunnikus vahetatud.
Välimus pole ainult kõige esinduslikum, sest mõlke, ussi jms leidub küllaga. Teatri ette ei sõidaks, aga rajal on omas elemendis!
Kehtiv ÜV kuni märts 2011.
Kogu kupatus 700€ (sh Sparco iste + Sabelt traksid, 16" valukad suverehvidega, 15" valukad naastudega, 15" valukad lamellidega, 15" valukad suvekatega ja mingeid valu- ja plekkvelgi saab veel kaasa vähemalt 2 jooksu)
Jupitama ei taha hakata, tõsistel huvilistel helistada 56488013.
Autoteema:
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... 9&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Uuemad pildid:
15" CMS kärjed lamellidega.


15" Fondmetalid naastudega.


15" Exip kärjed suvekatega.


16" valukad suvekatega.

Mootor:

Juhiiste:


Salong ja kõrvaliste:



Uuemad välimuse pildid hiljem.