Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ma olen mõelnud küll väga pikalt el ventika panekule aga ei ole tegudeni jõudnud.
Escortile tegin hea süsteemi, tempi andur oli tal läbi aga panin selle asemele ühelt tuttavalt saadud pesumasina temp anduri. Sain ise nupust keerata et mis tempi peal vent tööle hakkab. Anduri ots radika vahele ja väga hästi töötas.
Escortile tegin hea süsteemi, tempi andur oli tal läbi aga panin selle asemele ühelt tuttavalt saadud pesumasina temp anduri. Sain ise nupust keerata et mis tempi peal vent tööle hakkab. Anduri ots radika vahele ja väga hästi töötas.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Heitgaasid ka korrast ära... Pilt.
Mõõtja arvas seal, et küünlad äkki läbi. Midagi muud ta arvata ei osanud. Ja kapotti avada ei osanud
Jahutuse probleemi peale soovitati süüdet hilisemaks keerata ja veepumpa kontrollida.
Mõõtja arvas seal, et küünlad äkki läbi. Midagi muud ta arvata ei osanud. Ja kapotti avada ei osanud

Jahutuse probleemi peale soovitati süüdet hilisemaks keerata ja veepumpa kontrollida.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
ei loe küll välja mis mootor seal täpselt vahel on aga näitude järgi ütleks, et summuti lekib väheke ja katt õhtal (kui on all)/mootor sööb õli/õhulugeja paneb villast/õhu temp andur must/küünlad, juhtmed vanad/jagaja kaas,rootor vanad
Kaldkriipsuga eraldatud asjadest võib olla kõrge HC tulemus - ise kontrolliksin neid esimesena
Kaldkriipsuga eraldatud asjadest võib olla kõrge HC tulemus - ise kontrolliksin neid esimesena

Re: Sierra '88 2.0 - rinu
2.0 74 kW EFI kati ja lambdaga.
Küünlad ja küünlajuhtmed lähevad vahetusse, mootor saab mingi hetk pealt lahti kistud ja kõikvõimalikud tihendid vahetatud. Summuti saab mingi hetk lapitud, väike auk on sees ja keskmises pütis koliseb midagi väga kohutavalt.
Lambda andur ja kat jäävad esialgu vahetamata.
Jahutusventi termosidur pidi läbi olema, üritan elektrilist venti asemele leida. Praegu käib ta ringi küll aga mitte piisavalt kiiresti siis. Kohalikus romulas pole, käisin uurimas...
Küünlad ja küünlajuhtmed lähevad vahetusse, mootor saab mingi hetk pealt lahti kistud ja kõikvõimalikud tihendid vahetatud. Summuti saab mingi hetk lapitud, väike auk on sees ja keskmises pütis koliseb midagi väga kohutavalt.
Lambda andur ja kat jäävad esialgu vahetamata.
Jahutusventi termosidur pidi läbi olema, üritan elektrilist venti asemele leida. Praegu käib ta ringi küll aga mitte piisavalt kiiresti siis. Kohalikus romulas pole, käisin uurimas...
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kas on mõtet ja kas tasub seda tavalist ohc mootorit ehitama hakata?
Äkki oleks mõtekam see raha investeerida korraliku is või dohc mootori peale panekuks?
Äkki oleks mõtekam see raha investeerida korraliku is või dohc mootori peale panekuks?
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Korralik mootor maksab mitu korda rohkem kui mu ehitamine. Töötav mootor maksab sama palju kui mu ehitamine. Ja lihtsalt mootor on odavam.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Mis otstarbel summutis keskmine pütt on üldse? Peale kati, enne lõpupütti. Lõikaks välja ja torujupp asemele kui teaks kindlalt, et teda vaja pole.
Võib aukudeta summutit müüa pakkuda, peale kati liitekohast lõpuni.
Võib aukudeta summutit müüa pakkuda, peale kati liitekohast lõpuni.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ma võin eksida, aga keskmine pütt on vist selleks, et hääl vaiksem oleks. Vähemalt mulle tundus nii. Mul algul ei olnud keskmist pütti, torujupp oli asemel. Mingiaeg panin uue summuti kus olid kõik pütid olemas, hääl läks vaiksemaks.
Long live 88kw!
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Pütt sisaldas aukudega toru. Kõik. Ja see toru oli täiesti lahti.
Läheb püti asemele toru ja hääl valjemaks. Seda siis kui ma lähedalt keevitaja leian. Poolt summutit täies pikkuses sõiduautoga transportida ei saa. Ostsin torujupi ja summutiklambrid aga ostetud toru on täpselt sama jäme kui toru kuhu külge ta minema pidi... Ei saa peale ega sisse lükata. Ehk pimedas joonlauaga mõõtmine ei anna usaldusväärset tulemust
Läheb püti asemele toru ja hääl valjemaks. Seda siis kui ma lähedalt keevitaja leian. Poolt summutit täies pikkuses sõiduautoga transportida ei saa. Ostsin torujupi ja summutiklambrid aga ostetud toru on täpselt sama jäme kui toru kuhu külge ta minema pidi... Ei saa peale ega sisse lükata. Ehk pimedas joonlauaga mõõtmine ei anna usaldusväärset tulemust

Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ventilaator on eemaldatud, elektriline juba peaaegu asemele pandud. Peab veel mõtlema ja tuunima seda süsteemi. Kaitse, relee ja andur vaja vahele panna veel.
Neetud visco sidurit ei saa mitte kuidagi kätte. Miski 24 või 26 suur mutrivõti peaks sinna vahele minema aga nii suured on liiga laia otsaga, ei mahu vahele.
Mootor on suht laiali, sisse- ja väljalase on eemaldatud, rihm maas, klapikambrikaas eemaldatud. Plokikaane tahan ka maha saada ja vaadata mis elu seal allpool käib. Näiteks otsida üles põhjus miks ta lolli moodi suitseb ja gaasid korrast on. Vahetusse lähevad veel ka küünlad, küünlajuhtmed ja süüte jagaja vms. Kui raha peaks üle jääma siis läheb ka veepump vahetusse.
E: Plokikaas on maas. Uued poldid ja momentvõtme otsima, saaks uue tihendiga kokku tagasi. Võib-olla ka lihvi enne. Kaane tihend oli igal juhul mõlemalt poolt täiesti õline, ei see -tsenseeritud- pidanud seal midagi... Kõik muu näeb üsna ilus välja.










Neetud visco sidurit ei saa mitte kuidagi kätte. Miski 24 või 26 suur mutrivõti peaks sinna vahele minema aga nii suured on liiga laia otsaga, ei mahu vahele.
Mootor on suht laiali, sisse- ja väljalase on eemaldatud, rihm maas, klapikambrikaas eemaldatud. Plokikaane tahan ka maha saada ja vaadata mis elu seal allpool käib. Näiteks otsida üles põhjus miks ta lolli moodi suitseb ja gaasid korrast on. Vahetusse lähevad veel ka küünlad, küünlajuhtmed ja süüte jagaja vms. Kui raha peaks üle jääma siis läheb ka veepump vahetusse.
E: Plokikaas on maas. Uued poldid ja momentvõtme otsima, saaks uue tihendiga kokku tagasi. Võib-olla ka lihvi enne. Kaane tihend oli igal juhul mõlemalt poolt täiesti õline, ei see -tsenseeritud- pidanud seal midagi... Kõik muu näeb üsna ilus välja.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
käia peal võti parajaks. kas sinna võtme vart polnud vaja painutada? ja kas see valepidi keermega polnud?
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ei ole ühtki elektrilist tööriista. Pole aega ka tuttavaid läbi joosta, et kas keegi käiata saab vms. Painutada pole seal midagi vaja. Keermest ei tea midagi.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu

muidu haynes soovitab sellist
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kui ma uue veepumba ostan kas seal on rullik ka küljes? Kui jah siis oleks lihtne, võtaks selle jama koos pumbaga ära aga nii palju kui ma otsinud olen siis koos rullikuga ei müü keegi. Pärast rullik eraldi juurde osta on kallim kui pump ise.
Oskad ka öelda kust sellist spets võtit osta saaks? Pole hetkel aega ise uurida.
Oskad ka öelda kust sellist spets võtit osta saaks? Pole hetkel aega ise uurida.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
2.0 ohc(karpa) mis mul endal praegu on,on ikka siga öko ja ajab asja täiesti ära 
Ohc mootori ehitamine oluliselt etem kui dohlaka alla raha panna,endal läheb kaan suhteliselt varsti vahetusse,peale läheb turboka kaan mis hetkel tegemisel
Edu autoga,mul kah sama värv (aka helesinine unistus)

Ohc mootori ehitamine oluliselt etem kui dohlaka alla raha panna,endal läheb kaan suhteliselt varsti vahetusse,peale läheb turboka kaan mis hetkel tegemisel

Edu autoga,mul kah sama värv (aka helesinine unistus)

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v