rinu kirjutas:Ma räägin oma kogemusest. Neid stoppereid tagasi saada on üsna keeruline kui spets tööriistu pole. Siis pidi olema seal üks selline stopper mida polegi võimalik tervena kätte saada, selle järel tulevad siis kohe muugid. Kuigipalju mul sõber seletas, et on muugid, vahemuugid ja muukidel on numbrid peal 1-4. Tavaliselt on vanal autol need muugid suht kulunud ja kui juba lahti võtta võiks uued panna.
Konkreetsel juhul ei ole vast mõtet muuke üldse välja võtta, murdunud võtme saab niisama ka kätte.
Ka mina räägin oma kogemuste põhjal. Mingit muuki, mida pole võimalik tervena kätte saada ei kohanud, muukidel on numbrid peal tõesti, kuid iga vahemuugi vahelisel osal need numbrid pole mitte järjest vaid tähistavad erineva kujuga muuke. Stopperite jaoks on olemas tangid, millega neid lahti võetakse ning tagasi pannakse, ilma ilmselt jah on veidi halb nendega opereerida, kuid ma leian, et see on rohkem tegija probleem kuivõrd luku ehituse miinus.
Teisipäeva õhtul sai suurema hulga vanaautodega filmivõtetel (Oksaneni "Puhastus") käidud. Enamus etendasid tavaliiklust, paar autot valiti veidi olulisemate rollide jaoks välja, kaasa-arvatud meie '83 Ghia Sirje. Eks millalgi tuleval aastal näeb, palju autot ekraanil näha on...
sõdurpoiss kirjutas:Täpsemalt eelmisel nädalavahetusel osalesime V Uunikute Tähesõidul. Tegemist siis ralliga, mis mõeldud autodele mille mudeli esmamainimisest on möödunud vähemalt 25a. Reeglina uunikumehed sierrat vanaautoks ei pea, aga korraldajate meelest on XR4i juba piisavalt klassika ja roheline tuli oli antud.
Heh, seda "Sierra ei ole vanaauto" oleme jah korduvalt vanatehnikaüritustel kuulnud Uunikute Talverallile meid ei taheta lasta, mis sellest, et vanus sobib.
Filmivõtetel oli vaja etendada 1991/92 aastate Saksa tänavaliiklust, Sierra sobis sinna väga hästi (esimene auto, mis pundist välja valiti).
imho võiks mk1 täitsa ju seal üritusel figureerida, võiks ju ürituse klausliks panna et peab silmale sile vaadata olema. ega see 96 aata 05 rohkem uunikum ei ole ju
Pille kirjutas:Heh, seda "Sierra ei ole vanaauto" oleme jah korduvalt vanatehnikaüritustel kuulnud Uunikute Talverallile meid ei taheta lasta, mis sellest, et vanus sobib.
Filmivõtetel oli vaja etendada 1991/92 aastate Saksa tänavaliiklust, Sierra sobis sinna väga hästi (esimene auto, mis pundist välja valiti).
Oleme isegi sama probleemi ees. Hirmsasti tahaks XR-iga talverallile minna, aga oleme põlatud. Vene tehnika on seevastu väga au sees, seega üritame talveralliks ühe originaalseisus 2101-e omaaegse hiilguse taastada, et siis lõputute ladade ja mossede hordides mittemillegagi silma paista.
Pille kirjutas:Heh, seda "Sierra ei ole vanaauto" oleme jah korduvalt vanatehnikaüritustel kuulnud Uunikute Talverallile meid ei taheta lasta, mis sellest, et vanus sobib.
Filmivõtetel oli vaja etendada 1991/92 aastate Saksa tänavaliiklust, Sierra sobis sinna väga hästi (esimene auto, mis pundist välja valiti).
Oleme isegi sama probleemi ees. Hirmsasti tahaks XR-iga talverallile minna, aga oleme põlatud. Vene tehnika on seevastu väga au sees, seega üritame talveralliks ühe originaalseisus 2101-e omaaegse hiilguse taastada, et siis lõputute ladade ja mossede hordides mittemillegagi silma paista.
No just. Sierraga oleks talverallil väga mõnus sõita, aga ei saa...
Soomlased on vähemalt palju normaalsema mõtteviisiga ja ühtegi autot niisama ei diskrimineeri. Näiteks Lahtis on iga aasta ülimõnus vanatehnikanäitus, kus messihalli ees on publikuparkla 25-aastastele ja vanematele autodele - Sirje seisis seal kenasti vanade Porschede, Ferraride ja muude loomadega ühes rivis.
Sierra kvalifitseerimise tingimused on ju ammu teada, see lihtsalt peab olema algusaastate XR4i või Cosworth, ilma tuuninguta ning vanaautonduse kontekstis üle keskmise heas korras. Selle kohta on Automoto foorumisse terve maailmatum teema tehtud ja asi igatpidi läbi vaieldud. Go.
Jesper kirjutas:Sierra kvalifitseerimise tingimused on ju ammu teada, see lihtsalt peab olema algusaastate XR4i või Cosworth, ilma tuuninguta ning vanaautonduse kontekstis üle keskmise heas korras. Selle kohta on Automoto foorumisse terve maailmatum teema tehtud ja asi igatpidi läbi vaieldud. Go.
Jah, sellel teemal oleme Priiduga sadu kordi vaielnud ja jäämegi vaidlema. Loogika lihtsalt puudub: kümmekond aastat vana räämas Lada-pann saab starti, 28-aastane korralik Sierra mitte. Whatever...
No minu kümmekond aastat vana Peugeot ja 20a vana BMW ka ei saa, paha lugu.
Üldiselt see ei ole mingi "eesti veidrus", et youngtimerite omanikud peavad sellistele üritustele kvalifitseerumiseks palju rohkem pingutama, lihtsalt ongi nii et kuskil 70ndate teises pooles õpiti juba nii häid ja vastupidavaid autosid tegema, et neis puudub see õige pinge. Ladad-Mossed on lihtsalt meie ajalooline veidrus, samamoodi on UK-s näiteks Minid ja kõikvõimalikud Lotus Seveni derivaadid au sees, mis siis et neid on aastanumbri poolest isegi värskemaid olemas kui Ladasid.
Üks küsimus laiale ringile. Sierrale 2.0 DOHC 100kw punnsilma mootor peale aretada.Millega peaks arvestama ja mis on põhilised takistused?(jagaja jne) ?? Teine asi ka,et mootor automaadi küljest,külge läheks manuaal Sierrale.
Viimati muutis vookas, 06 Okt 2011, 22:53, muudetud 1 kord kokku.