1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
Ostsin omale talveks ühe sujuva üldise igiliikuri millega oleks võimalik endale meelerahu tekitada. Paraku on selle tarbeks ka jõudu tarvis mida mulle hetkel pieburgi karburaatoriga Sierra ei paku. Tühikäik on hea, käivitub ka külmana hästi, kuid suitseb veits kl.sääretihendid või rõngad eeldatavasti. Sõidab ühtlaselt ning tsenseeritud tühja kohta ning puterdamist ei tunne, kuid throttle response on üüratult kehv - nimelt läheb jube aeglaselt pöördesse, jõudu on vähe ning piirajasse jõuab aeglasemalt kui juua täis mees orgasmini.
Mida võiksin uurida, düüsi suurust?(mis see olema peaks?) Õhuklappide avanemist? - mismoodi?
Kiitos
See ka veel, et kust see masin oma tahhomeetrile originaalis impulssi peaks saama ning oskab ehk keegi juhtme värvigi öelda? Praegu ei tööta, üldiselt käis vist üks teatud juhe süütepooli + klemmile?
Mida võiksin uurida, düüsi suurust?(mis see olema peaks?) Õhuklappide avanemist? - mismoodi?
Kiitos
See ka veel, et kust see masin oma tahhomeetrile originaalis impulssi peaks saama ning oskab ehk keegi juhtme värvigi öelda? Praegu ei tööta, üldiselt käis vist üks teatud juhe süütepooli + klemmile?
Viimati muutis juhanp, 04 Okt 2011, 20:11, muudetud 1 kord kokku.
2.0 OHC 91.a
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse
Tore välismaiste väljendite ja seksirikka huumoriga põimitud jutt.
Esimese asjana v6tame maha küünlad ja uurime millised nad on. On mustad ei põle korralkult , on valged ei saa piisavalt kütust.
Valgete küünalde ja lahja seguga tavaliselt käib asi kohapeal ilusti pöördesse , aga sõites ei keri enam hästi edasi.
Mustad küünlad võivad olla tingitud mitmest asjast: Kulunud mootorist , valest süüteajstusest , valest klapiajastusest , vigasest karbussit.
Karbussil vaatad , kas gaasisiiber
,okei gaasiklapp avaneb täielikult. Siis paned käima ja vaatad , kas põhjagaasiga avaneb ka teise lõõri klapp.See peaks avanema vaakumiga töötava membraaniga , muidugi võib viga olla membraanmis või vaakumileke kuskil olla.
Süüde võib vale olla, jagajakaan v6ib olla kulunud ,samuti rootor. Mootori rihm võib olla hamba v6rra vale. Siis muutuvad mootorid uimaseks.
Tahhmeetri juhe läheb süütepoolile. Hea on testriga m66ta ennem , millisel klemmil seal impulss on. Osadel autodel süütepoolis pidevalt + , osadel hoopis mass.
Esimese asjana v6tame maha küünlad ja uurime millised nad on. On mustad ei põle korralkult , on valged ei saa piisavalt kütust.
Valgete küünalde ja lahja seguga tavaliselt käib asi kohapeal ilusti pöördesse , aga sõites ei keri enam hästi edasi.
Mustad küünlad võivad olla tingitud mitmest asjast: Kulunud mootorist , valest süüteajstusest , valest klapiajastusest , vigasest karbussit.
Karbussil vaatad , kas gaasisiiber

Süüde võib vale olla, jagajakaan v6ib olla kulunud ,samuti rootor. Mootori rihm võib olla hamba v6rra vale. Siis muutuvad mootorid uimaseks.
Tahhmeetri juhe läheb süütepoolile. Hea on testriga m66ta ennem , millisel klemmil seal impulss on. Osadel autodel süütepoolis pidevalt + , osadel hoopis mass.
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse
no ma uurin seda gaasisiibri asja. Küünlad kontrollisin esimese asjana ära, ei ole küll täiesti kohvipruunid ega ka mustad, täiesti reaalsed suitseva mootori küünlad. Segu lahja ei ole, vähemalt küünalde järgi mitte. Hammasrihma vahetasin põhimõtte pärast ära kuna selle sain uue kaasa ning loomulikult ajasin ka märgid paika, küünlajuhtmed on samuti uued, kuna üks juhe oli sodiks. Kas nüüd süüde on hiline või varajane, seda ma pole kunagi jagaja pealt näppind, vast laseb seda vaadata kellelgi teisel.
2.0 OHC 91.a
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse
Nii, vaatasin täna üle uuesti hammasrihma, sellel on märgid paigas, samuti lükkasin süüte täpselt stroboga paika, nii nagu tarvis. Vaakumid vaatasin üle, teise lõõri klapp avaneb. Mis veel üle jääb? Klapivahed? või saaks kuidagi segu tummisemaks keerata? proovi mõttes..Sest jõudu pole tal just ülevalt, alt on okei.
Oskab keegi siiski öelda mis värvi on tahhoka juhe, mul on kapoti alt hunnik juhtmeid sodiks lõigatud..proovisin neid kõiki ükshaaval panna süütepooli klemmile millele jookseb roheline juhe - ei pand nendest ükski tahhokat tööle, või tuleb mingi juhe ära maandada? Ehk on lihtsalt keegi nii tore ja vaatab kuidas see süsteem sinu enda sierra peal originaalis on
Oskab keegi siiski öelda mis värvi on tahhoka juhe, mul on kapoti alt hunnik juhtmeid sodiks lõigatud..proovisin neid kõiki ükshaaval panna süütepooli klemmile millele jookseb roheline juhe - ei pand nendest ükski tahhokat tööle, või tuleb mingi juhe ära maandada? Ehk on lihtsalt keegi nii tore ja vaatab kuidas see süsteem sinu enda sierra peal originaalis on
2.0 OHC 91.a
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse
Mul veel üks küse..kuna üks hea päev sierra 200m läbides lambist ära kooles ega enam ei käivitunud siis hakkasin veidi viga uurima. Selgus, et kütus jääb selle junni(pildil) juures toppama. Ühendades selle vooliku lahti mis pumbalt sinna junni jookseb ning pannes selle otse karpale käib auto jälle. Mille jaoks see vajalik on, mõni filter või kütuseregulaator või tagasivoolu takisti?
Samas on keegi armas inimene veel kapoti alt juhtmeid lõiganud, eeldan et kommutaatori vahetuse käigus..tahaks tahhoka vähemalt tööle saada. Ehk on mõni nendest juhtmetest ka süüdi miks auto hästi pöördesse ei lähe?
2.0 OHC 91.a
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
Toosama voolikutega junn on tagasivooluklapp. Tavaliselt ongi see vahelt ära ühendatud ja otse pandud, kuna laseb kütuse kõik tagasivoolu...
Kontrolli sellist asja, et kas gaasihooba liigutades ka kiirenduspump liigub ja kas liigub korralikult. Mul oli kunagi ühel autol see kiirenduspumba ja gaasihoova vaheline ühenduslüli ära kadunud ja siis ka läks väga vaevaliselt pöördesse ja kõrgematel pööretel jõudu ei olnud...
Kontrolli sellist asja, et kas gaasihooba liigutades ka kiirenduspump liigub ja kas liigub korralikult. Mul oli kunagi ühel autol see kiirenduspumba ja gaasihoova vaheline ühenduslüli ära kadunud ja siis ka läks väga vaevaliselt pöördesse ja kõrgematel pööretel jõudu ei olnud...
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
kiitoksi..vaatan homme kiirenduspumba üle.
Samas kas ta karpat siis üle ei ujuta või kütust märkimisväärselt rohkem võtma ei hakka kui tagasivool puudu on? pump ju pumpab ikka, aga kui tal enam seda kuskile pumbata ei ole, hakkab ta ju üleliigset rõhku tekitama?
Samas kas ta karpat siis üle ei ujuta või kütust märkimisväärselt rohkem võtma ei hakka kui tagasivool puudu on? pump ju pumpab ikka, aga kui tal enam seda kuskile pumbata ei ole, hakkab ta ju üleliigset rõhku tekitama?
2.0 OHC 91.a
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
juhanp kirjutas:kiitoksi..vaatan homme kiirenduspumba üle.
Samas kas ta karpat siis üle ei ujuta või kütust märkimisväärselt rohkem võtma ei hakka kui tagasivool puudu on? pump ju pumpab ikka, aga kui tal enam seda kuskile pumbata ei ole, hakkab ta ju üleliigset rõhku tekitama?
Vat jään vastuse võlgu. Mälu ei pea enam kõike kinni, ja ei mäleta kuidas see ühendet oli. Aga sisuliselt ei tohiks karpa ujuk ju lasta kütusel liiga palju peale voolata. Lükkab nõelaklapi(vms. oli selle nimi) kinni. Teistel masinatel kusjuures ei ole kohanud sellist tagasivooluklapi süsteemi....
Ja teoorias: kas mitte kütusepump ei tööta sellel põhimõttel, et nukkvõll lükkab pumba hooba ja hoob tekitab pumbas survet. Hoova tagastusvedru surub samas pumba hooba alg- ehk pumpavasse asendisse. kui aga bensiini rõhk on üleval ja tagastusvedru ei jõua sellest rõhust üle lüüa, siis hoob tagasi ei tule ja uut kütet üles ei pumbata....
See aga ainult teoorias...
Olen lihtsalt hetkel pisut õllene ja ....... nojah, saate isegi aru....
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
mul oli 2.0 karpal samasugune klapp vahel.. panin tagasivoolu kinni.. jäid põõrded peale.. mitte küll kauaks aga ta surus seda kütet karpasse edasi 

Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
karpa puhul on parem kui tagasivool on. Kui see välja võtta vahelt, siis võib sedasi juhtuda et pensupump pumpab karpa üle ja hakkab küttust võtma meeletult. Ma korra proovisin ka sellist varjanti et panin kaks tagasivoolu. Oli säilinud teise sierra pealt karpa, millel on võimalik panna ilma tolle jullata tagasivool, ning efekti juurde ei annud.
Pöördesse ei pruugi ka sellepärast minna et ta saab kuskilt lisaõhku juurde. See võib ka põhjustada probleeme. enim levinud koht on piduri vaakumvõimendi. Kui seal membraan pees, siis sealt saab lisa õhku ja ongi korras. Aga kontrolli ennem eelnevalt pakkutud versioon läbi, siis hakka edasi uurima.
Pöördesse ei pruugi ka sellepärast minna et ta saab kuskilt lisaõhku juurde. See võib ka põhjustada probleeme. enim levinud koht on piduri vaakumvõimendi. Kui seal membraan pees, siis sealt saab lisa õhku ja ongi korras. Aga kontrolli ennem eelnevalt pakkutud versioon läbi, siis hakka edasi uurima.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
Bensupump saab karpa üle pumbata ainult siis kui ujuki nõel ei pea enam - mis muidugi 90-l protsendil karpadest on võimalik. Mitukümmend aastat kulunud asi ikkagi - aga konsulteerisin vennaga kellega kunagi sai see otsepanek tehtud ja kütusekulus miski ei muutunud - ainult käivitamine läks paremaks...
Re: 1.8 66kw OHC läheb aeglaselt pöördesse/MIS SEE ON?
Vahetasin tagasivoolu klapi ära ning ei käind ikka. Viga oli siiski paberist kütusefiltris. Selleta töötab, aga jõuetu on ta siiani ning kütust võtab päris meeletult. Puhtast maanteed sõites on 10l sajale ning linnas loomulikult rohkem ning kiirendades pole vahet, kas hoiad gaasi põhjas või töristad poole gaasiga - minek sama. Kas sisselaskekollektor on 1.8l ja 2.0 sama, et ehk võiks proovida sinna peale pookida 2.0 weberit?
2.0 OHC 91.a