Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
pildi järgi ütleks, et sisselaske tihend sul vale.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kõik on võimalik. Tuleb ju välja, et mootor on mingi vanem tüüp aga kui tihendeid ostma läksin siis ütlesin muidugi, et auto '88 aasta. Väljalaske oma oli seal ennem ühes tükis, selles komplektis on neljas tükis. Aga loodetavasti need erinevused midagi väga hullu pole. Ilmselt karpal ja efil on erinevad sisselaske tihendid, ma ei teagi kas ta andis mulle ikka efi jaoks mõeldud tihendi. Eks kokku pannes ole siis näha kas sobivad või mitte. Mul tšekk on alles, kui ei sobi küsin teised.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
selle võtme teed ise või lased kellelgi teha tavalisest lehest
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
mootorit oli ka uuel tüübil sellist. vahe pritses ja karpas lihtsalt
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
kes laseb teha "spets" võtme, kes võtab ~40 cm pika täis metall varda ja lööb selle lahti.Tarmo kirjutas:selle võtme teed ise või lased kellelgi teha tavalisest lehest

Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ei tulnud peksmise ega kangutamise peale...
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Viscot pumba küljest kätte saada ei ole endiselt õnnestunud. Eemaldasin ta kogu pumbaga mootori küljest, et teisi töid ei segaks.
Mootor ikka laiali... Otsin plokikaane lihvijat Rakverest, ootan uusi kaane polte, otsin momentvõtit.
Jahutusventilaatorid on radiaatori külge kinnitatud ja juhtmedki taga. Otsin termolüliti, teen sellele koha jahutussüsteemis ja kui see ära ühendatud saab siis on valmis. Siiski relee lüliti + on otse akult praegu, ei ole leidunud soovitust kust süüte + oleks hea võtta. Kaitsme panin vahele 30A nagu sellele ventikale on ette nähtud.
Lambda andur on ainult augutäide. Juhtmed ei ühendugi kuhugi.
Mootor ikka laiali... Otsin plokikaane lihvijat Rakverest, ootan uusi kaane polte, otsin momentvõtit.
Jahutusventilaatorid on radiaatori külge kinnitatud ja juhtmedki taga. Otsin termolüliti, teen sellele koha jahutussüsteemis ja kui see ära ühendatud saab siis on valmis. Siiski relee lüliti + on otse akult praegu, ei ole leidunud soovitust kust süüte + oleks hea võtta. Kaitsme panin vahele 30A nagu sellele ventikale on ette nähtud.
Lambda andur on ainult augutäide. Juhtmed ei ühendugi kuhugi.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
On see normaalne, et juhipoolsel mootorikinnitusel on poldid pooleldi väljas? Jäi nagu silma riivama.
Kui meeles püsib teen homme uusi pilte progressist ja murekohtadest.
Kui meeles püsib teen homme uusi pilte progressist ja murekohtadest.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
See uus sisselasketihend on vist karpa oma?
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ma arvan küll jah, mulle ta ei sobi aga 74 kW-sele sai tellitud. Nädala pärast on näha kas panen vana tihendi tagasi või teen ise uue.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ma sain ilusa puhta lihvitud plokikaane kätte
Klapisääretihendid ka vahetatud ja klapid regullitud. Kokku taheti 30,90 eur.
Homme on plaanis see ka mootori külge tagasi panna.
35mm laia toru on üllatavalt keeruline leida... ma ei tea kuidas ma nüüd temp lülitile koha teen.

Homme on plaanis see ka mootori külge tagasi panna.
35mm laia toru on üllatavalt keeruline leida... ma ei tea kuidas ma nüüd temp lülitile koha teen.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Jahutusvedelik vaheta ka ära, see tundub kuidagi eriti roostene olevat. 

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Jahutusvedelikku seal sees pole praegu, põhimõtteliselt täiesti tilgatu. Igal juhul läheb uus. Mootoriõli läheb ka uus sisse.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Autodata õpetas mulle seda, et ma vaatasin paberi pealt kaane poltide pingutusjärjekorda valepidi. Ehk siis mootori esi- ja tagaosa ajasin sassi. Aga pole hullu, äkki ei juhtu midagi 
Plokikaane paigaldusel tekkis selline huvitav probleem, et üks polt ei läinud sisse. Tõstsime siis kaane maha tagasi ja sai selgeks miks polt kaanest läbi minna ei tahtnud - üks väljalaske polt oli otsapidi kaane poldi augus väljas. Kui väljalaske polt sai veidi eemale keeratud siis edasi läks töö sujuvalt.
Rihma panin märkide järgi paika, lootus jääb, et sai õigesti. Kõiksugu polte keeran nüüdsest mootori külge ettenähtud pingutusjõuga. Väljalase on küljes, sisselaskega läheb veel aega.
Hetkel igatsen veepumba tihendit.

Plokikaane paigaldusel tekkis selline huvitav probleem, et üks polt ei läinud sisse. Tõstsime siis kaane maha tagasi ja sai selgeks miks polt kaanest läbi minna ei tahtnud - üks väljalaske polt oli otsapidi kaane poldi augus väljas. Kui väljalaske polt sai veidi eemale keeratud siis edasi läks töö sujuvalt.
Rihma panin märkide järgi paika, lootus jääb, et sai õigesti. Kõiksugu polte keeran nüüdsest mootori külge ettenähtud pingutusjõuga. Väljalase on küljes, sisselaskega läheb veel aega.
Hetkel igatsen veepumba tihendit.