Ega ma pole kunagi lootnudki mingit perfektset mootorit saada, Scorpal oli kellal 202000km ja sealt edasi on ta minu käes mingid tuhanded piitsa saanud. Loomulikult ta päris uus ei ole aga ausalt öelda väga ei huvita ka niikaua kui normaalselt töötab.
Dünos käidud ja väga suureks muretsemiseks pole põhjust. Väga originaalilähedased numbri sai sealt kätte.
Graafik selline. Punane parim katse, teine nõks kehvem.

Rattast 84kw, 147nm. Mootorist võiks see umbes 15% kaoga olla 99kw, 173nm.
Scorpa tehase näitajad on vastavalt 100 ja 175.
Veel saime teada, et äge VI-system sisselaske regull ei toimi. Fikseerisime ühte asendisse, tulemus oli täpselt sama, keerasime teise siis madalalt oli nõks parem aga 3600pöörde juures kukkus korralikult ära. Ehk siis toimiva klapiga peaks madalal pöördel olema tiba rohkem jõudu kui praegu aga õnneks see pole väga oluline erinevus ja rajal nii madala pöördega kunagi ei sõida
