Dohc ei lähe soojaks

Kapotialused jutud
Vasta
kermz
kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 08 Mai 2008, 16:02
Asukoht: Jõgeva

Dohc ei lähe soojaks

Postitus Postitas kermz »

Küsiks siis nõu et miks ei hakka auto korralikult sooja puhuma? Vahepeal tõuseb näit R tähe peale ja siis vajub mingil hetkel jälle M peale. Termostaat on uus 92 kraadine, tosool on maksimumis, ees on papp mis katab terve radika kinni. Õhku vahel ei ole.??
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Dohc ei lähe soojaks

Postitus Postitas Tamm85 »

Umbes kuskilt, soendusradikas sodi täis vms
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Dohc ei lähe soojaks

Postitus Postitas rinu »

Ma olen aru saanud, et see on üks sierra dohlaka eripärasid. Mu ohc suudab -20 kraadi juures ka keema minna.
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: Dohc ei lähe soojaks

Postitus Postitas FLAMEWAR »

ma kyll ei tea mootorist midagi aga arvan et kui termostaat avaneb siis vajub Mi peale ja puhurit ei tohi põhja ka keerata siis ka jahutab tosooli maha!
see dohc on jah äge, vendikad mull ei funksi aga suvel keema ka ei läinud! samas 2.3 dohcil ilma vendikateta hakkama ei saa
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: Dohc ei lähe soojaks

Postitus Postitas contact »

kermz kirjutas:Küsiks siis nõu et miks ei hakka auto korralikult sooja puhuma?
Kas sul tosool paisupaagis liigub? piilu sisse, kui mootor töötab ja anna vähe gaasi käega ja vaata kas liigub.
Kui liigub on hea. siis tee selline asi, et vaheta salongiradika sisse,- ja väljavool oma vahel ära (seda mootoriruumis)
Muidugi parim asi oleks salongiradikas korra üldse lahti ühendada veevarustusest ja läbi puhuda.(seda siis alumisest torust sisse ja ülemisest välja.)peale seda uuesti ära ühendada.
Nii, et asi segaseks ei läheks, siis põhimõtteliselt tuleks teha asja seda pidi.
1. see ots tuleb salongiradika küljest lahti ühendada, mis tuleb pumbast.
2. sellesse otsa, mis läheb termostaadikorpusesse, tuleb õhk sisse lasta.


Samas ei teeks halba ka korra veepump lahti keerata ja ära puhastada.


väikse vihje võin veel lisada, kui tosooli lisad paisupaagi kaudu. siis vala peaaegu täis, siis puhu paisupaaki rõhk sisse. täidab ühtlaselt ära ja ei jää ka õhku torudesse.
kui omal kopsumahust väheks jääb ja kasutad kompressori kopse, siis oleks hea, kui sa ei laseks seda ohtralt.
üks võimalus on teha nii: hoiad kätt korgiaugu peal ja lased käe ja pöidla vahelt õhu sisse.
€-contact
Vasta