Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Eile saabus üks salongipuhur, mis töötama pidi. Mõtlesin siis, et vahetan ära aga ei suuda kuidagi enda oma üles leida. Võtsin armatuuri alumise osa lahti nii palju kui sai aga ei leidnud ma teda üles. Keegi tark mees on armatuuri külge el akende nupud pannud nii et neid ei saa lihtsalt pistikust lahti võtta nagu kõike muud, teibiporri täis kõik kohad. Saaks rohkem lahti võtta siis pääseks rohkem ligi, uuriks edasi.
Kuna nii palju juba lahti võetud oli siis vahetasin lõpuks ka tulede-kojameeste lülitid ära. Mitu kuud garaažis vedelenud, oodanud vahetamist. Uutel lülititel on ka tagumise kojamehe jaoks asend olemas ja täiesti töötas. Nüüd saab tagumist kojameest ka liigutada. Ainus jama see, et klaasipesuvedelik on otsas või jääs ja need testid ebaõnnestusid, ka vanade lülititega. Uute lülititega kui esiklaasi pesuvedeliku nuppu all hoida siis tagumine kojamees liigub, mis on suht imelik.
Kuna nii palju juba lahti võetud oli siis vahetasin lõpuks ka tulede-kojameeste lülitid ära. Mitu kuud garaažis vedelenud, oodanud vahetamist. Uutel lülititel on ka tagumise kojamehe jaoks asend olemas ja täiesti töötas. Nüüd saab tagumist kojameest ka liigutada. Ainus jama see, et klaasipesuvedelik on otsas või jääs ja need testid ebaõnnestusid, ka vanade lülititega. Uute lülititega kui esiklaasi pesuvedeliku nuppu all hoida siis tagumine kojamees liigub, mis on suht imelik.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ken leidis hea lingi:
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Sierra-I ... 500wt_1282" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal on kolmandal pildil näha see jama millest ma mõni aeg tagasi jahusin, tollel on üldse mõlemat tüüpi pistikud taha pandud. Mul oleks tarvis üleminekut pildil vasakul olevast (punasest) pistikust paremal olevale pistikule. On sellist asja olemas? Mõtlesin ise teha aga pole õiget tüüpi pistikut toorikuks võtta kuskilt.
Kahju, et need kellad UK maal on, muidu vast ostaks ära. Ebayst ma osta asju ei saa, sest PayPal otsustas mu konto ... keerata.
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Sierra-I ... 500wt_1282" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal on kolmandal pildil näha see jama millest ma mõni aeg tagasi jahusin, tollel on üldse mõlemat tüüpi pistikud taha pandud. Mul oleks tarvis üleminekut pildil vasakul olevast (punasest) pistikust paremal olevale pistikule. On sellist asja olemas? Mõtlesin ise teha aga pole õiget tüüpi pistikut toorikuks võtta kuskilt.
Kahju, et need kellad UK maal on, muidu vast ostaks ära. Ebayst ma osta asju ei saa, sest PayPal otsustas mu konto ... keerata.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Täna sai siis suvepapud alla ja käima üle pika aja. Sõbralt saadud akuga aga siiski, enda oma oli liiga tühi. Väikse ringi sõitsin ka kuigi armatuur laiali ja ülevaatus-kindlustus ammu otsas. Lihtsalt auto sureb kui ta ainult seisab, pidi liigutama vahelduseks. Hetke plaan on juunikuust ülevaatus ja kindlustus teha ning liiklusse naasta, enne pole võimalik kuna kooli kõrvalt aega ei jää.
Täna sain kätte ka uued kojamehed, pagasiluugi gaasamordid (700+ nm), roolivardad ja otsad. Need ära vahetada, summuti remontida või välja vahetada ning el akendega midagi ette võtta siis peaks igati korralik masin saama. Plaanis on suve jooksul ka roostele vastu hakata.
Täna sain kätte ka uued kojamehed, pagasiluugi gaasamordid (700+ nm), roolivardad ja otsad. Need ära vahetada, summuti remontida või välja vahetada ning el akendega midagi ette võtta siis peaks igati korralik masin saama. Plaanis on suve jooksul ka roostele vastu hakata.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Elektriakende mehhanismide määrimine teeb lausa imesid. Olen lugenud, et siin on päris paljud seda teinud ja kinnitan, et väärt ettevõtmine.
Kui keegi odavalt uut akut pakkuda tahab siis kirjutage mulle.
Kui keegi odavalt uut akut pakkuda tahab siis kirjutage mulle.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ehk siis läksin ikkagi kergema vastupanu teed ja läks ümmarguste klemmidega aku. Küsisin poes ka lapikute klemmide kohta aga vastus oli kiire ja konkreetne: "Ei ole ja ei tule."
Kui klemmide üleminekuid küsisin siis vaatas müüja mulle lolli näoga otsa ja ei saanud aru mida ma tahtsin. Seletasin küll aga tolku polnud. Valikut iseenesest oli aga midagi head võtta polnud, läksid jälle mingid jubedad üleminekud, ehitamist, vandumist jms oli pärast küllalt.
Aku 79 euri, üleminekud 6.
Aga nali algas siis kui ma autot käivitada üritasin. Starter vaid klõpsis aga vedama ei hakanud. Möllasin siis sedasi mingi oma 10 katset ja tulutult, viisin aku igaks juhuks tuppa laadima et on küll tutikas aku aga äkki oli liiga tühi. Hiljem sai siis koos sõbraga mindud ja tema aku veel juurde ühendatud, ka kahe aku jõuga oli tulemuseks vaid plõksumine. Mõni katse hiljem otsustas starter järsku, et ta on starter ja tegi paar tiiru. Millele järgnes veel mõni kord plõksumist ja äkki juba mootor käis. Mõtlesin, et ok mis jama see on nüüd, panin kinni ja käivitus uuesti poolest pöördest. Mingi päris korralik elektriline probleem peab ikka olema, midagi ilmselt kuskil lühises... salongi kaitse lendas läbi selle käivitamisega, st nuppude valgustused, salongi valgustus, raadio etc ei tööta. Lisaks kui lähituled põlesid siis suunatuled ja kaugtuled hõõgusid õrnalt. Homme lähen seda õudukat lahti harutama.
Lisaks veel seda, et kaks nädalat tagasi sai salongipuhur välja võetud ja asendusosa ära proovitud. Asendus tegi väga kohutavat häält, hoopis hullemat kui praegune seega loobusin sellest. Õlitasin enda oma ära ja panin tagasi, töötab väga hästi.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
korralikke fordi üleminekuid on müügis küll. Küsi näiteks raunexist. Ei hakka oma ettevõtet siin reklaamima, et vältida pahameelt
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Google ütles, et raunex tegutseb vaid Pärnus. Ma liigun Rakvere ja Tartu kandis ja läbi veebi sellist asja tellima ei hakka...
See ei ole tegelikult üldse mingi teema, sain oma vandumised vannutud ja kõik toimib, töötavat asja ei tohi näppida. Kui kunagi on vaja uuesti teha eks siis uurin rohkem kust mida saada on, hetkel lihtsalt oli kiiresti vaja ja võtsin samast poest kust akugi.
Hoopis huvitavam on see mis tuledel viga olla võiks.
Ning hetkel kaalun kas on mõtekam summutit remontida või uus osta. Auto lärmab nagu jube.
See ei ole tegelikult üldse mingi teema, sain oma vandumised vannutud ja kõik toimib, töötavat asja ei tohi näppida. Kui kunagi on vaja uuesti teha eks siis uurin rohkem kust mida saada on, hetkel lihtsalt oli kiiresti vaja ja võtsin samast poest kust akugi.
Hoopis huvitavam on see mis tuledel viga olla võiks.
Ning hetkel kaalun kas on mõtekam summutit remontida või uus osta. Auto lärmab nagu jube.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Imelik tulede käitumine oli tingitud puudulikust massist. Nüüd kõik korras.
Proovisin rooliotsi vahetama hakata aga praeguseid ei saa kätte kuidagi. Uuel sisemisel otsal on süvendid sees, et mutrivõtmega keerata saaks aga praegusel mitte. Kui relakas ja keevitus appi võtta siis muidugi saaks kätte aga mul puuduvad sellised võimalused.
Proovisin rooliotsi vahetama hakata aga praeguseid ei saa kätte kuidagi. Uuel sisemisel otsal on süvendid sees, et mutrivõtmega keerata saaks aga praegusel mitte. Kui relakas ja keevitus appi võtta siis muidugi saaks kätte aga mul puuduvad sellised võimalused.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
tartu raunex on viljandi ringi juurest natuke linna poole, kus mingi automüügi plats vanasti oli (äkki on ikka) ja tüv on kah seal. miks sa oliver ei või öelda siis et autoasjas kah on kui seal on, miks peaks see pahameelt tekitama. ja kui ei ole siis pole mõtet küsimustki tõstatada
see kleepeka versioon tegelikult oli mõeldud nii et www. eest ära jätta. siis on ka tsentris ilusti
see kleepeka versioon tegelikult oli mõeldud nii et www. eest ära jätta. siis on ka tsentris ilusti
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kleepekat sai siis veits tuunitud ning üks piiratud libisemisega differ koju toodud. Lisaks said ka lõpuks rooliotsad vahetatud.
Sain aru, et kui difri poldi all pleki peal on kaks A tähte siis on LSD. Ma sealt suurt midagi muud välja ei lugenudki kui 2 A tähte peale korralikku puhastust. Igal juhul kui kardaani otsast keerata siis käisid mõlemad veovõlli otsad ringi nii et õige asi või kokku keevitatud


Sain aru, et kui difri poldi all pleki peal on kaks A tähte siis on LSD. Ma sealt suurt midagi muud välja ei lugenudki kui 2 A tähte peale korralikku puhastust. Igal juhul kui kardaani otsast keerata siis käisid mõlemad veovõlli otsad ringi nii et õige asi või kokku keevitatud

Re: Sierra '88 2.0 - rinu
LSD-d alla ei saa, veovõllide poldid keelduvad eemaldumast.
Diisel Sierra summuti vedasin koju aga tal ei ole katalüsaatorit ette nähtud, seega on keskmine osa pikem ja sirge toru seal asemel kus ma tahaks liitekohta näha. Saaksin nii alla panna, et kat kaoks üldse ära aga siis ei saa jälle ülevaatuselt läbi. Eks teen kahest summutist ühe hea kokku. Omal keevitust pole ja auto ligi olen vaid nädalavahetustel seega progress on aeglane ja vaevaline.
Sõita oli päris koomiline, esirattad vaatasid kõõrdi väljapoole nii et viskas päris korralikult. Lisaks muidugi oli all katkine sumps seega heli oli võimas. Kütus oli ka põhimõtteliselt otsas, aeg-ajalt turtsudes liikus, ei tahtnud käivituda. Uue akuga olen aga rahul, peale kuu aega seismist, aku peal, ketras mootorit nagu aku ostmise päeval.
Rattad reguleerisin silma järgi sirgeks aga lasen ikkagi proffidel õigeks kruttida, koduste vahenditega seda päris õigeks ei saa nagunii.
Diisel Sierra summuti vedasin koju aga tal ei ole katalüsaatorit ette nähtud, seega on keskmine osa pikem ja sirge toru seal asemel kus ma tahaks liitekohta näha. Saaksin nii alla panna, et kat kaoks üldse ära aga siis ei saa jälle ülevaatuselt läbi. Eks teen kahest summutist ühe hea kokku. Omal keevitust pole ja auto ligi olen vaid nädalavahetustel seega progress on aeglane ja vaevaline.
Sõita oli päris koomiline, esirattad vaatasid kõõrdi väljapoole nii et viskas päris korralikult. Lisaks muidugi oli all katkine sumps seega heli oli võimas. Kütus oli ka põhimõtteliselt otsas, aeg-ajalt turtsudes liikus, ei tahtnud käivituda. Uue akuga olen aga rahul, peale kuu aega seismist, aku peal, ketras mootorit nagu aku ostmise päeval.
Rattad reguleerisin silma järgi sirgeks aga lasen ikkagi proffidel õigeks kruttida, koduste vahenditega seda päris õigeks ei saa nagunii.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Summuti sai siis lõpuks kokku tagasi. Viimane pütt lekkis mitmest kohast, kuid see sai ära lapitud. Mingi hetk peaks selle püti siiski välja vahetama, liiga õhuke juba. Päeva lõpuks enam lekkeid ei tuvastanud ja heli on ka kenasti maha võetud. Loodetavasti enam ei lähe alarmid hulluks kui ma mööda sõidan 
Kuna summuti on diisli küljest pärit siis esimese pöördesse laskmisega jäi suur must laik ka maha nagu sõidakski diisliga. Natukese sõitmisega peaks tahmast lahti saama.
Lähiajal plaanis ülevaatus ka teha. Esimese korraga vaevalt et läbi saab aga eks siis ole näha mis ei meeldi. Vasakpoolses karbis on suur auk aga muidu ma ei näe põhjust miks ei peaks läbi saama. Terve igaviku oodanud, et saaks taas legaalselt liikuma. Peaaegu aasta aega pole enam kehtivat ülevaatust olnud.

Kuna summuti on diisli küljest pärit siis esimese pöördesse laskmisega jäi suur must laik ka maha nagu sõidakski diisliga. Natukese sõitmisega peaks tahmast lahti saama.
Lähiajal plaanis ülevaatus ka teha. Esimese korraga vaevalt et läbi saab aga eks siis ole näha mis ei meeldi. Vasakpoolses karbis on suur auk aga muidu ma ei näe põhjust miks ei peaks läbi saama. Terve igaviku oodanud, et saaks taas legaalselt liikuma. Peaaegu aasta aega pole enam kehtivat ülevaatust olnud.