Tere, sierrapere!
Olen aastaid olnud siin foorumis jälgiv kasutaja ja sierra omanik aga alles nüüd sai saatuse tahtel sierrale hääled sisse pandud ja projektiga mingit moodi alustatud. Sierra on peres meil juba Eesti aja algusest ja neli aastat tagasi jäi ta üleliigse autona hoovi seisma. Autol sentimentaalne väärtus ja lummanud mind alati, sai isale öeldud, et sooviks seda ehitada. Puudus tol ajal praktiline oskus midagi ise teha ja eelkõige puudus rahaline põhi, siis lükks auto ehitamine edasi ja edasi. Saatus aga tegi oma töö, sõidsin juba teist aastat Ford Escortiga aga selle kere ainult mädanes ja mädanes. Eelmine reede koju sõites murdus vasakult poolt tagumise ratta õõtsa kinnitus kere küljest lahti, nii et ratast hoidis suht kinni tagasilla ühine tala, seisupiduri tross ja vedru.

Siis saigi aku ümber tõstetud Sierrale, mis ka esimese käivitusega käima läks ja liikus. Kere on omavanuse kohta ideaalsemas korras kui seda oli Escortil ja üldjoontes on vähe töid mida teha, et seaduslikult ringi sellega liigelda. Teha on eelkõige tehniliselt poolelt ainult radika vahetus, ventilaatori tuule suunajat oleks tarvis ja karburaator ei taha sooja mootori korral tühikäigul hästi toimetada. Üllatas see, et pärast nii pikka seismist, trummlid taga ega eespidurid kinni ei olnud ja isa sõnul oli ta enne seisma jäämist pidurisüsteemile kapitaalse remondi teinud. Sisu poole pealt sooviks tervenisti välja vahetada, sest päike ja niiskus on oma töö teinud. Hallitus õrnalt sees, plastikud katki läinud rabedusest ja nagu ikka esiarmatuur on praguline. Välimuselt on kõik originaal ja paar detaili soovib vahetamist, sest värv on lihtsalt ära pleekinud. Mainiks ära, et tegu on ikka kolmeukselise luukpäraga. Antud hetkel üritan auto ilusti tiksuma saada, et näeks viisakas välja ja ei laguneks tee peal ära. Tuleviku plaanis on nagu ikka, võimaldada endale Cosworth ring, koos Scorpa BOA või BOB mootoriga. Antud hetkel on talle peale pandud 2.0 v6 täiesti tavaline, ilma igasugu lisata, karpa mootor. Enne seda oli 1.6l mootor. Käigukast (4 käiku ) ja tagasild sooviskid vahetamist, sest ülekanded on valed ja selle tõttu on kogu auto liikumine mitte kõige parem. Kui saab esimesed eesmärgid täidetud, saab ka mõned pildid lisatud. Ei leia mõtet igast pesust ja kruvi vahetusest pilti lisada.
