
Sierra
-
- turist
- Postitusi: 8
- Liitunud: 09 Jaan 2012, 22:53
- Asukoht: Tallinn
Sierra
Tere ! Olen alles värske Ford Sierra omanik,täpselt 2 nädalat. Oskate ehk öelda,millega tuleb selle auto puhul arvestada ja on mingid eripärad,mida välja tuua vms ? 

Ford Sierra GT´92
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra
dohc mootor?
sel juhul vaata et sul jahutussüsteem oleks korras, rohkem nagu polegi midagi
sel juhul vaata et sul jahutussüsteem oleks korras, rohkem nagu polegi midagi
Re: Sierra
Bensupaagi võid näiteks üle vaadata. Kui veel originaal all, siis võib vabalt nii mäda olla, et kuskilt kütust välja immitseb.
Muus osas tõesti - tee õlivahetus, vaata et jahutusvedelikku piisavalt oleks ja naudi talvist sõitu.
Muus osas tõesti - tee õlivahetus, vaata et jahutusvedelikku piisavalt oleks ja naudi talvist sõitu.

-
- turist
- Postitusi: 8
- Liitunud: 09 Jaan 2012, 22:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Sierra
Just. Selge,tänud !Tarmo kirjutas:dohc mootor?
sel juhul vaata et sul jahutussüsteem oleks korras, rohkem nagu polegi midagi
Ford Sierra GT´92
-
- turist
- Postitusi: 8
- Liitunud: 09 Jaan 2012, 22:53
- Asukoht: Tallinn
Re: Sierra
Selge,eks ma arvestan sellega. Tänud !dohcimees kirjutas:Bensupaagi võid näiteks üle vaadata. Kui veel originaal all, siis võib vabalt nii mäda olla, et kuskilt kütust välja immitseb.
Muus osas tõesti - tee õlivahetus, vaata et jahutusvedelikku piisavalt oleks ja naudi talvist sõitu.

Ford Sierra GT´92
Re: Sierra
Tervitus siinsele rahvale kõigepealt!
Mõtlesin, et ei hakka eraldi teemat enda jutu kohta tegema, kuna kohati kattub antud teema autori postitatuga
.
Nimelt praeguste plaanide kohaselt on plaan soetada endale üks 1992 aasta dohc mootoriga Ford Sierra, käigukastiks on automaat. Autot on kasutanud üks vanahärra ning viimati sõideti temaga aastal 2006 (peale seda seisnud kuivas garaazis) aga tsirka aasta tagasi oli teda viimati käivitatud. Tsirka nädala pärast lähen toda Sierrat täpsemalt ülevaatama- kunagi korra põgusalt sai keret pealtpoolt visuaalselt vaadatud ning roostet ei leidnud.
Mida nüüd põhjulikumal ülevaatamisel täpsemalt vaadata ning millele tähelepanu pöörata? (Mootori käivitamisel, veermikus jne) On tollel dohc mootoril mingid nö tüüpvead ka, mida peaks kindlasti jälgima?

Mõtlesin, et ei hakka eraldi teemat enda jutu kohta tegema, kuna kohati kattub antud teema autori postitatuga

Nimelt praeguste plaanide kohaselt on plaan soetada endale üks 1992 aasta dohc mootoriga Ford Sierra, käigukastiks on automaat. Autot on kasutanud üks vanahärra ning viimati sõideti temaga aastal 2006 (peale seda seisnud kuivas garaazis) aga tsirka aasta tagasi oli teda viimati käivitatud. Tsirka nädala pärast lähen toda Sierrat täpsemalt ülevaatama- kunagi korra põgusalt sai keret pealtpoolt visuaalselt vaadatud ning roostet ei leidnud.
Mida nüüd põhjulikumal ülevaatamisel täpsemalt vaadata ning millele tähelepanu pöörata? (Mootori käivitamisel, veermikus jne) On tollel dohc mootoril mingid nö tüüpvead ka, mida peaks kindlasti jälgima?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra
sierra rooste on näha altpoolt enamasti, küljekarbid tagant poolt, pead käpuli viskama või käega katsuma, isegi kükitades ei näe. juhipoolne tagumine poolraam vedru juurest. pagasniku põhi küljekatete tagant.
mootori poolelt, suitsu ... igasugust. sinine siis ilmselt klapisääre tihendid, kuid vbl seisimisest ka õlirõngad. valge siis tosool, plokikaanes mõrad või plokikaane tihend. must siis lambda või temp andur.
kui klõbiseb palju, siis võivad hüdrutõukurid kinni olla, või keti pinguti.
kui ära ostad siis kindlasti tee kindlaks kas sul ventilaatorid toimivad, sest dohc ei taha üldse kuuma ja eks jahutusvedeliku vahetus ei teeks kah paha. muidugi ka õlivahetus
mootori poolelt, suitsu ... igasugust. sinine siis ilmselt klapisääre tihendid, kuid vbl seisimisest ka õlirõngad. valge siis tosool, plokikaanes mõrad või plokikaane tihend. must siis lambda või temp andur.
kui klõbiseb palju, siis võivad hüdrutõukurid kinni olla, või keti pinguti.
kui ära ostad siis kindlasti tee kindlaks kas sul ventilaatorid toimivad, sest dohc ei taha üldse kuuma ja eks jahutusvedeliku vahetus ei teeks kah paha. muidugi ka õlivahetus
Re: Sierra
Nii aga mida arvata tolle ajastu automaatkastist? Kuidas vastupidavus? Tollel oleks ka mõistlik kohe algul õlivahetus teha? Kellegil äkki tolle automaatkastiga kogemusi ning oskab pajatada keskmisest kütusekulust?
Re: Sierra
Kui ma õigesti mäletan siis Sierradel oli suhteliselt pommikindel automaatkäigukast, eks ta vanamoodne ole ja kütusekulule lisa toob võrreldes manuaaliga. Automaatkastiõli vahetus on samaoluline kui mootoriõli vahetus, pikendab kõvasti eluiga. Seega soovitaks seda kohe pärast ostu teha, sest kes teab millal see tehtud on. Ostul soovitangi vaadata ja kontrollida kohe automaatkastiõli värvi ja lõhna ja kas üldse on õlinormis. Värvus peab olema roosakas .aja pikku see tuhub muidugi aga kui on väga must või särab metallselt, siis on midagi sees katki või kulnud. Sõidul jälgi ka kuidas käigud vahetuvad, kui kiiresti ja kas jõnksuga või pauguga. Katseta erinevatel kiirustel ja erinevate kiirendustega.
Re: Sierra
Niih sai nüüd käidud toda Sierrat vaatamas. Käivitub hästi ning mingit üliõrna hüdrutõukurite tiksu on kuulda tühikäigul- õlivahetus muidugi teostati ka viimati pea 5-6 aastat tagasi. Ehk teisisõnu usun, et tolle tiksu saaks õlivahetusega ära ravitud.
Automaatkastiga seoses on aga paar küsimust. Kui ma nüüd ei eksi, siis peaks tollel Sierral külglibisemis vastane seade ka olema- igatahes süüde sees olles süttib bensu- ja temperatuurinäidiku all olev oranz kastike ning mootori käivitudes kustub. Siit aga nüüd tulebki küsimus- peale käivitamist saab mingi maa sõita ning täiesti lambist hakkab seda tulukest vilgutama. Kui tulukest vilgutab kiirendamise ajal, siis kast alati käiku ära ei vaheta, vaid laseb pööretel tiba kõrgemaks minna ning siis alles mingi aja pärast vahetab käiku. Samas tundub, et too ABS süsteem ka jaurab- kuskil 50km/h kiiruse juures natuke järsemalt pidurdada, siis hakkab juba pedaali väristama
. Niiet too käigukast ja ABS majandus on omavahel seotud tolle nö ESP pärast? Siit avaldub jälle mingi tüüpviga või on kuskil ratta juures näiteks ABS andur ära surnud või hoopis muud? Teoreetiliselt kui eemaldada ABS-i kaitse, siis ei peaks ju too ESP viga ka enam tekkima?
Automaatkastiga seoses on aga paar küsimust. Kui ma nüüd ei eksi, siis peaks tollel Sierral külglibisemis vastane seade ka olema- igatahes süüde sees olles süttib bensu- ja temperatuurinäidiku all olev oranz kastike ning mootori käivitudes kustub. Siit aga nüüd tulebki küsimus- peale käivitamist saab mingi maa sõita ning täiesti lambist hakkab seda tulukest vilgutama. Kui tulukest vilgutab kiirendamise ajal, siis kast alati käiku ära ei vaheta, vaid laseb pööretel tiba kõrgemaks minna ning siis alles mingi aja pärast vahetab käiku. Samas tundub, et too ABS süsteem ka jaurab- kuskil 50km/h kiiruse juures natuke järsemalt pidurdada, siis hakkab juba pedaali väristama

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra
ühelgi sierral pole külglibisemise vastast seadet, see ongi absi märk
Re: Sierra
ABS väristabki pedaali, ehk ta laseb pidurid sisuliselt "kinni-lahti-kinni-lahti".
Oleneb ka värinast, ABS võib tõesti katki olla ja pidulipedaali värin võib olla kõveratest piduriketastest.
Ja soovitan ka piduritorud üle vaadata.
Vanapapi "kuiv garaaz" on tihtipeale reaalsuses vene aegne tellistest garaažikoperatiiv, mis on reaalsuses seest väga niiske.
Ehk siis piduritorud võivad olla läbi roostetanud, soovitan üle vaadata, vajadusel vahetada. Vastasel juhul võib kõvemal pidurdusel toru lihtsalt katki minna ja kogu pidurisüsteem jookseb kolinal õlist tühjaks.
Ma tean omast käest, olen selle tee läbi käinud.
Oleneb ka värinast, ABS võib tõesti katki olla ja pidulipedaali värin võib olla kõveratest piduriketastest.
Ja soovitan ka piduritorud üle vaadata.
Vanapapi "kuiv garaaz" on tihtipeale reaalsuses vene aegne tellistest garaažikoperatiiv, mis on reaalsuses seest väga niiske.
Ehk siis piduritorud võivad olla läbi roostetanud, soovitan üle vaadata, vajadusel vahetada. Vastasel juhul võib kõvemal pidurdusel toru lihtsalt katki minna ja kogu pidurisüsteem jookseb kolinal õlist tühjaks.
Ma tean omast käest, olen selle tee läbi käinud.
Re: Sierra
Selge, minu viga- jube huvitav märk spidomeetris igatahes seljuhul ABS-ilTarmo kirjutas:ühelgi sierral pole külglibisemise vastast seadet, see ongi absi märk

Nii lihtsalt asja pole vaja seletada, et ABS väristab pedaali- see on siililegi selgesemu kirjutas:ABS väristabki pedaali, ehk ta laseb pidurid sisuliselt "kinni-lahti-kinni-lahti".
Oleneb ka värinast, ABS võib tõesti katki olla ja pidulipedaali värin võib olla kõveratest piduriketastest.
Ja soovitan ka piduritorud üle vaadata.
Vanapapi "kuiv garaaz" on tihtipeale reaalsuses vene aegne tellistest garaažikoperatiiv, mis on reaalsuses seest väga niiske.
Ehk siis piduritorud võivad olla läbi roostetanud, soovitan üle vaadata, vajadusel vahetada. Vastasel juhul võib kõvemal pidurdusel toru lihtsalt katki minna ja kogu pidurisüsteem jookseb kolinal õlist tühjaks.
Ma tean omast käest, olen selle tee läbi käinud.


Re: Sierra
Sai korra antud auto juures kaemas käidud ning ühe kaitsmeploki leidsin kapoti alt ning seal olid kaitsmed ainult 1-22. Miskine teine kaitsmekarp eksisteerib veel? 
