
Ford Sierra XR4 1984
Re: Ford Sierra XR4 1984
Tehase poolt on ka sellega arvestatud et see "kummitiib" võtab ajapikku kilosid juurde(kui väljas seisab)see mis see tiib kaalub kui ta vihma endasse tõmmand on ikka päris meeletu 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Ford Sierra XR4 1984
Homme lähevad siis alla uued amordid Bilstein B4 + amortide tolmukaitse, esirattalaagrid, amorditugipadjad ja amorditugilaagrid.


Re: Ford Sierra XR4 1984
Et teema päris seisma ei jääks siis vahepeal kirjutan lisa.
Sai ostetud uus sidurikomplekt(LUK) fixusest. See on plaanis talvejooksul ära vahetada(sidurikorv, siduriketas ja komplekti kuuluv survelaager).

Garaazis seistes on millegi pärast aku tühjaks läinud(aku on suvel ostetud Bosch toode 74aH), praegu otsin seda viga.
Lisaks tuleb üle vaadata kardaani ja diffri loksud, seda siis siduri vahetuse ajal.
Lisaks sai hangitud 2.4 v6 Scorpio poolteljed ,et neid siis tulevikus xr4ja omadega ristata, saaks lõpuks LSD ka alla.
Aga Lsd alla aretamise ajal on plaanis kogu tagasild renoveerida(liivaprits, uued puksid) ja samal ajal vajavad keevitus poolraamid, ehk see on vähe suurem ettevõtmine ,mida oma garaazis teha ei kannata ja võtab aega veel.
Sai ostetud uus sidurikomplekt(LUK) fixusest. See on plaanis talvejooksul ära vahetada(sidurikorv, siduriketas ja komplekti kuuluv survelaager).

Garaazis seistes on millegi pärast aku tühjaks läinud(aku on suvel ostetud Bosch toode 74aH), praegu otsin seda viga.
Lisaks tuleb üle vaadata kardaani ja diffri loksud, seda siis siduri vahetuse ajal.
Lisaks sai hangitud 2.4 v6 Scorpio poolteljed ,et neid siis tulevikus xr4ja omadega ristata, saaks lõpuks LSD ka alla.
Aga Lsd alla aretamise ajal on plaanis kogu tagasild renoveerida(liivaprits, uued puksid) ja samal ajal vajavad keevitus poolraamid, ehk see on vähe suurem ettevõtmine ,mida oma garaazis teha ei kannata ja võtab aega veel.
Re: Ford Sierra XR4 1984
Auto on pikalt seisnud ja seisab edasi.
Aga, et ta päris niisama ei seisaks, sai alla pandud 7.5 tolline LSD differ 3.64 ülekandega ja
tehtud poolteljed(ühest otsast lükatav, teisest polditav)
Tagumisi pidureid sai ka väheke korrastatud.


Aga, et ta päris niisama ei seisaks, sai alla pandud 7.5 tolline LSD differ 3.64 ülekandega ja
tehtud poolteljed(ühest otsast lükatav, teisest polditav)
Tagumisi pidureid sai ka väheke korrastatud.




Re: Ford Sierra XR4 1984
FinePix kirjutas: tehtud poolteljed(ühest otsast lükatav, teisest polditav)
Tagumisi pidureid sai ka väheke korrastatud.
![]()
Ole meheks ja räägi sellest lähemalt.
XR4i

Re: Ford Sierra XR4 1984
See pooltelg oli vist niimoodi, et lihtsalt läks teine pooltelje ots asemele. Pidi ilusti sobima ja pooltelje pikkusgi tuli õige.
Long live 88kw!
Re: Ford Sierra XR4 1984
Pole päris kursis nende erinevate pooltelgede mõõtmetega, aga ma tegin nii nagu kunagi ühes teemas arutatud sai, Tarmo pani sinna tookord ka lingi selle kohta.
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... 0&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise kasutasin Xr4i pooltelgi, millest jäi alles võll ja välimine ots koos porikaitsekummiga, sisemised otsad lammutasin küljes ära.
Võlli mõlemal otsal oli 25 nuuti ja stopper mis kinni otsa hoidis oli selline:

Nüüd polditavad. Need sai kunagi ostetud scorpio foorumist ja pidavat mõlemad 2.4 v6 scorpio alt pärit olema, kõik 4 otsa olid neil identsed, võllid olid väikeste erinevustega.
Ei kujuta ette kas see erinevus tuleb aasta või mootori erinevusest.
Ühel võllil (mõlemal otstel) olid kaks stopperit, üks piiras, et ots sügavamale ei läheks ja teine et välja ei tuleks:

Teisel oli sarnaselt lükatava pooltelje võllile ainult üks stopper mis hoidis, et ots välja ei tuleks, sügavale minemist piiras võll ise:

Erinevus oli veel stopperites, kahjuks unustasin selle võlli
stopperist pilti teha, aga oli ta natukene kitsamate servadega ja ilma "kõrvadeta", midagi selle sarnast nagu antud lingil:
http://img.tootoo.com/mytootoo/upload/4 ... 2bc5b9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
See võllide erinevus ei sega, kuna otsad on neil kõik samasugused. Nii palju veel oli, et seda "kõrvadega" stopperit pärast kasutada enam ei saanud kuna jäi liiga lai aga õnneks vedas
sellega kuna sobisid ideaalselt need väheke kitsamad polditava pooltelje küljest tulnud stopperid.
Ühesõnaga jah, lühidalt õeldes tuleb lihtsalt sisemine ots koos porikaitsekummiga ära vahetada ja leida sobiv stopper otsa jaoks.
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... 0&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise kasutasin Xr4i pooltelgi, millest jäi alles võll ja välimine ots koos porikaitsekummiga, sisemised otsad lammutasin küljes ära.
Võlli mõlemal otsal oli 25 nuuti ja stopper mis kinni otsa hoidis oli selline:

Nüüd polditavad. Need sai kunagi ostetud scorpio foorumist ja pidavat mõlemad 2.4 v6 scorpio alt pärit olema, kõik 4 otsa olid neil identsed, võllid olid väikeste erinevustega.
Ei kujuta ette kas see erinevus tuleb aasta või mootori erinevusest.
Ühel võllil (mõlemal otstel) olid kaks stopperit, üks piiras, et ots sügavamale ei läheks ja teine et välja ei tuleks:

Teisel oli sarnaselt lükatava pooltelje võllile ainult üks stopper mis hoidis, et ots välja ei tuleks, sügavale minemist piiras võll ise:

Erinevus oli veel stopperites, kahjuks unustasin selle võlli
stopperist pilti teha, aga oli ta natukene kitsamate servadega ja ilma "kõrvadeta", midagi selle sarnast nagu antud lingil:
http://img.tootoo.com/mytootoo/upload/4 ... 2bc5b9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
See võllide erinevus ei sega, kuna otsad on neil kõik samasugused. Nii palju veel oli, et seda "kõrvadega" stopperit pärast kasutada enam ei saanud kuna jäi liiga lai aga õnneks vedas
sellega kuna sobisid ideaalselt need väheke kitsamad polditava pooltelje küljest tulnud stopperid.
Ühesõnaga jah, lühidalt õeldes tuleb lihtsalt sisemine ots koos porikaitsekummiga ära vahetada ja leida sobiv stopper otsa jaoks.