Sierra 91' Six-Fo
Re: Sierra 91' Six-Fo
Üks väike küsimus teadjamatele meestele.
(mootoriks muideks 2.0 74kw, pole seda senimaani mainind)
Maanteesõidul on mootor kuidagi ebastabiilne. Ühtset kiirust on võimatu hoida. Momendiks millimeeteri jagu gaasi järgi annad ning siis jälle natuke peale vajutad, et seda kiirust hoida, jõnksutab ta veidi aega(mitte ülemäära tugevalt, aga p***e kaudu on ikkagi tunda jõnksumist) ning siis hakkab jälle kiirust üleliia palju koguma. Ja nii sai terve põltsamaa-tallinn tee kõigutud.
Kõige hullem muidugi oli rekka taga passida kus niimoodi sappa ja tagasi kõõlutud sai, rekkaga ühtset tempot hoida ei saand.
4-realisel langes üldse korra kiirus 80 peale, vajutan ja vajutan kuni ükshetk järsku jõu järgi võttis ja nigu naksti 120+ sees.
Keegi mõnda konkreetset kogemust ja põhjust oskab jagada? See probleem ilmnes esimest korda laupäeval, aga kuna mul siis tee lõppes otsa ei saanud pikemalt jälgida mida see mootor nüüd teha tahtis.
See nädal lähevad klapisääretihendid ja põhilised vedelikud vahetusse, saab juba siis küünlad ka üle uurida. Igaks petteks õhufilter ka juba siis vahetusse.
(mootoriks muideks 2.0 74kw, pole seda senimaani mainind)
Maanteesõidul on mootor kuidagi ebastabiilne. Ühtset kiirust on võimatu hoida. Momendiks millimeeteri jagu gaasi järgi annad ning siis jälle natuke peale vajutad, et seda kiirust hoida, jõnksutab ta veidi aega(mitte ülemäära tugevalt, aga p***e kaudu on ikkagi tunda jõnksumist) ning siis hakkab jälle kiirust üleliia palju koguma. Ja nii sai terve põltsamaa-tallinn tee kõigutud.
Kõige hullem muidugi oli rekka taga passida kus niimoodi sappa ja tagasi kõõlutud sai, rekkaga ühtset tempot hoida ei saand.
4-realisel langes üldse korra kiirus 80 peale, vajutan ja vajutan kuni ükshetk järsku jõu järgi võttis ja nigu naksti 120+ sees.
Keegi mõnda konkreetset kogemust ja põhjust oskab jagada? See probleem ilmnes esimest korda laupäeval, aga kuna mul siis tee lõppes otsa ei saanud pikemalt jälgida mida see mootor nüüd teha tahtis.
See nädal lähevad klapisääretihendid ja põhilised vedelikud vahetusse, saab juba siis küünlad ka üle uurida. Igaks petteks õhufilter ka juba siis vahetusse.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 91' Six-Fo
tundub nagu uputaks ära ja siis mingi hetk saab asi jälle normalseks
lambda, temp andur?
lambda, temp andur?
Re: Sierra 91' Six-Fo
Masin on ju seisnud 3 aastat, ta ei saagi sõita nagu tehaseliinilt äsja veerenud.
Re: Sierra 91' Six-Fo
Eelmise nädala ta sõitis ilusti ja probleemideta ju
. Küsimuse esitasin sellepärast et kas keegi konkreetset põhjust teab asjale.

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sierra 91' Six-Fo
Keegi teab soovitada mõnda kohta Tallinna kandis kus ää hinna-kvaliteedi suhtega toonklaasi paigaldada saaks. Ja mis too umbes Sierral hinnaks võib minna?
Edit: ahjaa, poleerimise asjus ka. Tahaks lasta kapoti masinaga üle poleerida, liiga sügavad kriimud on sees et seda käsitsi nühkida. Ülejäänd kere kannatab käsitsi ka üle tõmmata kergelt. Soovitusi? Tea üldse mis hinnaga arvestada tasuks et kas hakkan üldse vaeva nägema kohale sõitmisega
.
Edit: ahjaa, poleerimise asjus ka. Tahaks lasta kapoti masinaga üle poleerida, liiga sügavad kriimud on sees et seda käsitsi nühkida. Ülejäänd kere kannatab käsitsi ka üle tõmmata kergelt. Soovitusi? Tea üldse mis hinnaga arvestada tasuks et kas hakkan üldse vaeva nägema kohale sõitmisega

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sierra 91' Six-Fo
Mingi aeg uurisin klaaside toonimise hindu ja ühe küljeklaasi kohta taheti 300 eeku. Võimalik, et leiad odavamalt ka aga arvestada võiks hinnaklassiga 20 eur klaasi kohta. Autost ei tohiks hind oleneda.
Re: Sierra 91' Six-Fo
Toonklaas.ee teeb väga kvaliteetset tööd. Sierra nelja küljeklaasi ja tagumise klaasi toonimine kokku läks 90€. Tööle ja kilele sai ka garantii kas 3 või 5 aastat.
Re: Sierra 91' Six-Fo
Sellist infot ma ootasingi, hind on oodatust paremVisible kirjutas:Toonklaas.ee teeb väga kvaliteetset tööd. Sierra nelja küljeklaasi ja tagumise klaasi toonimine kokku läks 90€. Tööle ja kilele sai ka garantii kas 3 või 5 aastat.

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sierra 91' Six-Fo
Kui viimati garaazis käisime et klapisääretihendite teemat harutama hakata, siis teadjamad mehed jõudsid hulganisti sümptomeid jälgides järeldusele et tegelikult peaksid need terved olema. Arvamus jäi, et kolvid lihtsalt vähe kinni pikast seismisest, et oleks vaja lihtsalt torud puhtaks sõita. Lasime ka kergelt vett töötavast mootorist läbi et lahti ehmatada, ja väljalaskegaasid läksid esialgu puhtamaks küll. Küünlad olid puhtapoolsed, tihendite vea korral oleksid need pidand õlised olema.
Võimalik ka et lambda või temperatuuri andur on läbi, et annab liiga palju toorest peale.
Aga minul(kes tehnikast vähe teab) on siiski mingi kahtluseuss sees, kurivaim viskab ikka korraliku suitsupahvaka tahavaatepeeglisse kui mootorit käivitan. Ning õli on ta ka nädalaga max'i pealt keskele(vardal maxi ja min vahel) söönud.
On see normaalne ja kas pika sõitmise peale siis tõepoolest lähevad "torud puhtaks" ja ei põleta seda õli nõnda?
Viskan täna injector cleanerit ka paaki ning nipet näpet tahaks lähiajal tegemist(kui seda aega rsk oleks
)
Võimalik ka et lambda või temperatuuri andur on läbi, et annab liiga palju toorest peale.
Aga minul(kes tehnikast vähe teab) on siiski mingi kahtluseuss sees, kurivaim viskab ikka korraliku suitsupahvaka tahavaatepeeglisse kui mootorit käivitan. Ning õli on ta ka nädalaga max'i pealt keskele(vardal maxi ja min vahel) söönud.
On see normaalne ja kas pika sõitmise peale siis tõepoolest lähevad "torud puhtaks" ja ei põleta seda õli nõnda?
Viskan täna injector cleanerit ka paaki ning nipet näpet tahaks lähiajal tegemist(kui seda aega rsk oleks

http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sierra 91' Six-Fo
Seda ei soovitaks teha,muidu võib juhtuda, et ummistab midagi ära või laseb pumba õhtale.Six-Fo kirjutas:Viskan täna injector cleanerit ka paaki ning nipet näpet tahaks lähiajal tegemist(kui seda aega rsk oleks)
Kui õli kuskilt ei leki siis ikka sööb, kas siis läbi klapisäärte või läbi rõngaste.
Mis tähendab "küünlad olid puhtama poolsed"? korrilikult töötava mootoriga peaks olema ühtlaselt kuld-pruunid.
Re: Sierra 91' Six-Fo
Injector cleaner ei tee midagi hullu. Olen kasutanud eelnevatel masinatel ja kasutan ka edasipidi, lasin endal rahuliku südamega selle läbi ja kone käib oluliselt paremini. Ning jah, mitte kolvid ei jää kinni vaid kolvirõngad. Küünlad olid kuld-pruunid nagu nad peavad olema.
Re: Sierra 91' Six-Fo
Isaga sai ka korra räägitud ja ette näidatud, sümptomite järgi oli raudsel veendumusel et klapisääretihendid. Ütles ka et tollel ei võtagi küünlaid õliseks kui tihendid läbi. Peab need siiski tuleva nädali sees ette võtma, maksa nad -tsenseeritud- aga lihtsalt see aeg tarvis leida.
Ja bensupump võib ka õhtal olla, süüdet keerates koriseb vähe ning talle see hääl ei meeldinud üldse, hoiatas et selline asi võib tee peale jätta. Bensupump peab jah häält tegema süüte keerates aga see oli selline hirmsa kõhukorina häälega mida vabalt salongi ka kuulda.
Tea kas hakkangi esialgu siis cleanerit sisse panema enne kui asi selgem on. Pole mul aega tee peale jääda selle saraga.
Äkki tollepärast tahab maanteel vahest jõud ära kaduda ja terve tee jõnksutada kui gaasi vähekengi järgi anda või ühtlase rahuliku tempoga sõita.
OnkelMats minuga selles osas ühel nõul pole, ütleb et tal ka teeb korinat ja see normaalne. Mis arvamusi teistelt tuleb, millist ja kui kõva häält ta siis tegema peaks.
Ja bensupump võib ka õhtal olla, süüdet keerates koriseb vähe ning talle see hääl ei meeldinud üldse, hoiatas et selline asi võib tee peale jätta. Bensupump peab jah häält tegema süüte keerates aga see oli selline hirmsa kõhukorina häälega mida vabalt salongi ka kuulda.
Tea kas hakkangi esialgu siis cleanerit sisse panema enne kui asi selgem on. Pole mul aega tee peale jääda selle saraga.
Äkki tollepärast tahab maanteel vahest jõud ära kaduda ja terve tee jõnksutada kui gaasi vähekengi järgi anda või ühtlase rahuliku tempoga sõita.
OnkelMats minuga selles osas ühel nõul pole, ütleb et tal ka teeb korinat ja see normaalne. Mis arvamusi teistelt tuleb, millist ja kui kõva häält ta siis tegema peaks.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 91' Six-Fo
muidugi klapitihendid kui käivitades pahvaka viskab, see on sellest et ülevalt on klapile ja kolvile tilkunud seismise ajal õli, kui rõngad kinni siis käivitades just ei peaks viskama, kuna alt ülesse naljalt ei tilgu õli
uus pump on üsna vaikne muidu, järelda sellest ise, see ei tähenda et kohe ära kooleb.
see et sul auto jukerdab sõites saab osaliselt seismise süüks küll panna, kuid aind nii palju kui on juhtmed oksüdeerunud. aga ilmselgelt teab onkelmats kõige rohkem autodest nagu siiani lugeda et siis küsi temalt kaua sa sõitma pead kuniks asi normalseks läheb.
ise kontrolliks mootori tööd juhtivad andurid ära, vahetaks ära kütuse filtri, kontrolliks küünlad juhtmed. pihustite kontroll kah paha ei tee
uus pump on üsna vaikne muidu, järelda sellest ise, see ei tähenda et kohe ära kooleb.
see et sul auto jukerdab sõites saab osaliselt seismise süüks küll panna, kuid aind nii palju kui on juhtmed oksüdeerunud. aga ilmselgelt teab onkelmats kõige rohkem autodest nagu siiani lugeda et siis küsi temalt kaua sa sõitma pead kuniks asi normalseks läheb.
ise kontrolliks mootori tööd juhtivad andurid ära, vahetaks ära kütuse filtri, kontrolliks küünlad juhtmed. pihustite kontroll kah paha ei tee
Re: Sierra 91' Six-Fo
Kütusefilter sai paagi vahetuse käigus uus pandud, pump samas sai vanalt paagilt võetud.
Lambda ja temperatuurianduri kontroll on plaaniks võetud, katsuks jah asju veel üle kontrollida ühe teadjama mehaanikuga, aga hirmus närvi ajab see et asi venib muu elu tõttu(kool, töö, trenn jne) mis nõuab viimasel ajal eriti palju aega. Tahaks raisa korda saada lõpuks ja siis juba iluveadele-asjadele mõelda et natuke inimlikum auto välja näeks ja tüdrukuid ka sõidutada kannataks.
Katsun oma mehaanikuga kuidagi kokkuleppele saada et teeb vast oma töö asjus neid värke, ise ei saa küll osa võtta ja kallimaks läheb, aga hullem on see kui ükshetk tee peale jään.
Täna ei jõudnud ka muud teha kui õhufiltri igaks petteks ära vahetada, ostsin veel jahutusvedelikku ja õlifiltri ja toda kütuselisandit aga viimase asjus nüüd ei teagi kui siin paar postitust tagasi mind hoiatati, eriti kui küttepump ka kõige usaldusväärsemat häält ei tee.
Lambda ja temperatuurianduri kontroll on plaaniks võetud, katsuks jah asju veel üle kontrollida ühe teadjama mehaanikuga, aga hirmus närvi ajab see et asi venib muu elu tõttu(kool, töö, trenn jne) mis nõuab viimasel ajal eriti palju aega. Tahaks raisa korda saada lõpuks ja siis juba iluveadele-asjadele mõelda et natuke inimlikum auto välja näeks ja tüdrukuid ka sõidutada kannataks.
Katsun oma mehaanikuga kuidagi kokkuleppele saada et teeb vast oma töö asjus neid värke, ise ei saa küll osa võtta ja kallimaks läheb, aga hullem on see kui ükshetk tee peale jään.
Täna ei jõudnud ka muud teha kui õhufiltri igaks petteks ära vahetada, ostsin veel jahutusvedelikku ja õlifiltri ja toda kütuselisandit aga viimase asjus nüüd ei teagi kui siin paar postitust tagasi mind hoiatati, eriti kui küttepump ka kõige usaldusväärsemat häält ei tee.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 91' Six-Fo
tee peale võid neist vigadest aind pumbaga jääda, ülejäänud teevad sõitu ebamugavaks ja tõstavad kütusekulu. andureid saab kontrollida elektrik, või ise kui on millega mõõta