Terv,
pikemat aega on mul toimunud sierra lihvimine, nüüd siis otsustasin mootori kallale asuda. mootoriks 74kw 2.0 OHC
Ploki kaane sain maha, kõige pealt jäi kohe silma nukkvõll ja nookurid mis ei olnud kõige paremas korras, hakkasin nukkvõlli maha võtma aga nagu ma aru sain peaks ta tulema tagant poolt välja, mis tõttu peaks ma pea maha võtma(mida ma pole varem teind). Igaksjuhuks mõtlesin, et küsin siit kogenenud meeste käest, millele peaks tähelepanu pöörama, võibolla mõned näpunäited ja muud sellist mis aitaks seda tööd.
Pea maha võtmine
Re: Pea maha võtmine
Tagasi panekul oleks mõistlik paarist vanast kaanepoldist tikud teha, sest kaas on seal peal ilma diftideta.
Lõikad poldipead maha ja selle asemele teed sälgu, et saaksid pärast kruvikaga need välja keerata kui kaas paigas. Mõistlik on muidugi polte ka õiges järjekorras keerata.
Lõikad poldipead maha ja selle asemele teed sälgu, et saaksid pärast kruvikaga need välja keerata kui kaas paigas. Mõistlik on muidugi polte ka õiges järjekorras keerata.
Sierra Is
Re: Pea maha võtmine
Üks varjant on ka mootor maha võtta.
Aga samas kui kaan maha võtta siis võiks juba kaane remondi teha ,kolvirõngad vahetada ja saaled üle kontrillida.Loomulikult kui raha ja võimalus on teha kuskil
Aga samas kui kaan maha võtta siis võiks juba kaane remondi teha ,kolvirõngad vahetada ja saaled üle kontrillida.Loomulikult kui raha ja võimalus on teha kuskil
Re: Pea maha võtmine
mul läks kaane remont juppide poole pealt alla 30 euro maksma.. klappide tegemise sain 6paki eest.. sisselasje ja väljalaske kanalid läikisid.. jõudu tuli kohe kõvasti juurde.. nii tsenseeritud järgi..
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´