http://www.youtube.com/watch?v=rn2b3Kwbcsk" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegin video, ehk saab paremini aru.
Külmaga selline jama tulnud, et käima panemisega on probleeme nagu näha. Kõik mis voolu tarbib, peab olema välja lülitatud, muidu ei lähegi käima. Aga sooja mootoriga läheb ilusti käima.
Kas keegi sellele põhjust ei tea? Ise pakkusin välja, et süüde võib vale olla või lihtsalt külmaga on juhtmed kinni löönd. Aku on enamvähem uus ja täis laetud. Nagu ikka, sooviks teiste arvamusi kuulda, enne kui midagi nokkima lähen.
edit.
Mootor sureb välja puht niisama.
Kuid ka saab ta välja suretada algul kas gaasi pedaali vajutades või mingi voolu tarbimine sisse panna.
2.0 OCH külmaga käivitamine
Re: 2.0 OCH külmaga käivitamine
Algul tundus pumba moodi aga kurat läks lõpuks ju käima. Kuigi bensupump suuda vahel anomaaliaid tekitada ehk vahel töötab, vahel mitte, vahel vajab kolksu, sest sees on harjakased mis kuluvad ja ei soovi ühendust anda. Aga bensumootoril on elementaarne alati küünlad ja küünlajuhtmed. samas vahel on ka selliseid idiootseid juhtumeid kus lihtsalt on niiskus kerge kütusetrassi sisse tulema. Kütus võib ka veidi vesine ja kehv olla. Niimõndagi võib põhjuseks tuua ja samas puusse panna. 

Re: 2.0 OCH külmaga käivitamine
Igaks juhuks võib paaki ühe pihustite puhastuse solgi valada ja veel kontrollida, kas karterituulutuse toru äkki jääs ei ole.
Sierra Is
Re: 2.0 OCH külmaga käivitamine
Ma olen skeptiline selle puhastaja suhtes, minu pihusteid ei pannud tööle ka puhtalt selle vedeliku sealt läbi uhamine. Noh ja kui pihustid ei tööta siis ta ei käi kuumalt ka eriti edasi, muidugi vbl on koguaeg selline olnud ja kodanikul puudub võrdlusmoment et milline ta peaks olema.
Kui see oleks minu mootor, siis standardprogramm oleks surved/leakdown, sädeme olemasolu, andurite mõõtmine. Sissepritse ongi (erinevalt levinud arvamusest) selline süsteem et liipab kuidagimoodi edasi ka ühe jala peal neljast, aga külmaga tulevad vead välja.
Aa ja seda ka, et kui süütesüsteemi madalpingeosa on kuidagi viletsavõitu ja vool ei jõua süütepoolini, siis kaob enne säde ära kui starter pillid kotti paneb. Mootorijuhtmestiku mass näiteks võib sellist trikki vabalt teha, ma jeblisin sellega kunagi mitu aastat kuni õige klemmi üles leidsin.
Kui see oleks minu mootor, siis standardprogramm oleks surved/leakdown, sädeme olemasolu, andurite mõõtmine. Sissepritse ongi (erinevalt levinud arvamusest) selline süsteem et liipab kuidagimoodi edasi ka ühe jala peal neljast, aga külmaga tulevad vead välja.
Aa ja seda ka, et kui süütesüsteemi madalpingeosa on kuidagi viletsavõitu ja vool ei jõua süütepoolini, siis kaob enne säde ära kui starter pillid kotti paneb. Mootorijuhtmestiku mass näiteks võib sellist trikki vabalt teha, ma jeblisin sellega kunagi mitu aastat kuni õige klemmi üles leidsin.
Re: 2.0 OCH külmaga käivitamine
Vahetasin õhulugeja ära, hommikul ikka sama jama aga vähemalt ei sure enam välja, kui läheb tööle siis jääb tööle. Seegi hea.
Aga nüüd on tühikäigul pöörded 1400rpm peal, mis on natukene palju minu meelest. Esmaspäeval lähen käin Boschist läbi, tsekkab seal süüte üle ja muud särgid värgid, ehk saab siis natukene rohkem midagi teada.
Aga nüüd on tühikäigul pöörded 1400rpm peal, mis on natukene palju minu meelest. Esmaspäeval lähen käin Boschist läbi, tsekkab seal süüte üle ja muud särgid värgid, ehk saab siis natukene rohkem midagi teada.