Kuna sai enda eelmise auto posti põrkest mahakandmisele saadetud, siis tuli kohe tung uue auto järele. Sai sõbraga väikese vahetuse tehtud, helitehnika vs. sierrari. Auto siis 87a. kolmeukseline täiesti stock pill, millel mootoriks 2.0 karpa 74kw. Hiljuti asjal vahetatud esisild ja sidur, kõik muu tundub ka praeguse hetkega nagu töötavat. Maki juhtmetega on pingid pornot tehtud. Sai veidi vaeva nähtud ja selgus saavutatud selle poole pealt. Paar päeva sai mööda ÜV punkte, ARK 'i ja kindlustusi joostud, lõpuks sain dok. 'id korda kah. Nüüd ootab väikest kohendamist. Esiklaasis praegu suur mõra

ja mootor tundub suht kohvi olevat. Töökaaslane just mainis, et tal 2 sierrat seisavad. Arvatavasti siis mootor läheb vahetusse. Lähitulevikus plaanis sisu veidi kohendada (rool alustuseks, kuna orig. on nii pehme, et tellides vaat, et murrad asja ära) ja vanalt autolt paar lisa juurde kruttida - signa peale monteerida ja ühendada kesklukuda (pult ikka mugavam kui võtmest keerata).
Heli juhib praegu Pioneeri kassettmakk koos 12 'se CD-Boxiga, ees plärisevad 2 Hertzi 2-ribalist kõlli ja taga mürtsub 12" Jenseni element (pisikeses inverter-kastis), mida võimendab 150 wattine PowerAcousticsi võim.
Pikemas perspektiivis tuleks kohendada välimust, stanged on natukene vatti saanud ja karbid on pahteldatud, mis kooruvad juba vaikselt

Auto ülesanne on talveni vastu pidada ja selleks ajaks tahan välimuse ja tehnilise poole pealt püssi tiptop korda ajada (soov oleks stockiks jätta, aga eks näis, mis välja kukub). Tagaveolise talverõõmud
Lähiajal üritan pildid ka kuhugi laadida.