Ford Sierra 2.0iS 90a. Jaanis
Ford Sierra 2.0iS 90a. Jaanis
Auto ostsin mootori rikkega 1.6 monopritsungi. Kohe panin peale eelmise sierra mootori milleks on 2.0 iS 86a. ja 85kw. Mootoril tehtud kappremont 02a, mille käigus lasin hooratta kergemaks treida ja ära tasakaalustada. Talvel vahetasin nukkvõlli ära koos nookurite ja vedrudega. Umbes kuu tagasi jooksid klapid pähe ja siis vahetasin mootoril 3 simmerit, mootoririhma, klapid (8tk) ja klapisääretihendid, õnneks rohkem midagi ei juhtunud. Talvel andsin tüdrukule sõita ja ta sõitis läbi kraavi põllupeale, mille tagajärjel vahetatud mõlemad sillad, radikas ja esistangest on ikka veel ainult ribalad järgi (sellepärast pole pilte teinud).
Sai nüüd nädalavahetusel pandud uus sumbuti alla ja hääl mis tuleb on küll jube. Lärmab nii mis kole, aga samas liigub jälle vähe nobedamalt. Peab natuke aega ära kannatama selle lärmi, plaanis minna 8-ndal juulil 1000 eur-i lõppkiiruse võistlusele.
Esimesed amordid, mis alles vahetasin tuleb uuesti ära vahetada kuna mõlemad on juba läbi. Käisin ülevatuspunktis kontrollimas ja mõlemad esimesed on läbi. Tegemist siis Sachs´i gaas amortidega.
Esimesed amordid, mis alles vahetasin tuleb uuesti ära vahetada kuna mõlemad on juba läbi. Käisin ülevatuspunktis kontrollimas ja mõlemad esimesed on läbi. Tegemist siis Sachs´i gaas amortidega.
Kahjuks lõppkiirust veel ei tea, aga 200km/h pole probleem spido järgi. Seda ma ei teadnudki, et kergem hooratas kiirusele mõjubkexutaja kirjutas:uhke auto aga palju siis lõppkiirust oodata on??? kergem hooratas võtab lõpp kiirust alla ju![]()
aga jah auto näeb väga kobe välja

